Shampoo, uitspoelen, conditioner, lijf wassen en eventueel scheren, uitspoelen en klaar.
Daarna ga ik me ook echt vervelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Qimm schreef:Ik doe vaak 2x shampoo en daarna conditioner en dat wil ik toch wel graag minimaal 2 minuten in laten trekken (vandaar de tandenpoetscombinatie)
Conditioner hoeft niet in te trekken. Belangrijk is wel dat het overal goed verdeeld is. Bij lang en dik haar dus een grove kam erbij pakken.
Selka schreef:Voor de mensen die het heerlijk vinden om 2x per week te douchen, 1 week met hetzelfde washandje/ de handdoek te doen en kleding alleen wassen als vreemde mensen hen er op aanspreken![]()
de volgende vraag:
Hebben jullie partners en wat doen zij dan?
Ik moet er niet aan denken dat vriend in mijn schone bed (iedere 5 dagen verschonen want niks ruikt zo lekker als een schoon bed) komt liggen terwijl hij zich al 3 dagen niet heeft gedoucht. Die krijgt een enkeltje logeerkamer. Laat staan andere activiteiten...
_Ekenna schreef:Ik vind het om een of andere reden altijd een beetje viezig als mensen niet dagelijks douchen. Laaf staan als het nog minder is dan om de dag.. gatsie.
Ik douche dus dagelijks, was mijn haren minimaal 1 keer per dag, en vanwege mijn werk douche ik zelfs vaak 2, soms zelfs 3 keer per dag (dan alle keren ook mijn haren, waarvan 1 keer met shampoo). Ik loop iedere werkdag in de kippenstallen rond.. maar zou ik een kantoorbaan en geen paarden hebben/rijden, zou ik nog dagelijks douchen en om de dag mijn haren wassen.