En dit uitzicht is toch ook echt aantrekkelijker dan een zwembad...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
porcelain schreef:Time2Tri: als je aan de techniek werkt, is dat dan ook in open water of gaan jullie daarvoor naar een binnenbad?
Corelli schreef:Ik nog! Gisteravond weer baantje getrokken, maar pfoe wat was het druk.. Er lag ongeveer 35/40 man in het buitenbad (25mtr)
Dus het was slalommen voor gevorderden en mijn zwangere buik uit de trapzone houden
Shiloh schreef:Ik snap niet waarom ze bij dat soort drukte niet gewoon een paar lijntjes in het water leggen. Sowieso vind ik dat als je tijd reserveert voor banen trekken dat je op zijn minst voor de scheiding borstcrawl/schoolslag een lijntje in het water hoort te leggen. En dan gewoon rechtshouden in je baan. Rechts heen, rechts terug. Gaat prima.
Bij ons zwembad is het banen zwemmen van 7 tot 9 en daar leggen ze ook geen lijntjes. Ik probeer dan altijd stipt 7 uur in het water te liggen, zodat ik een plekje langs de rand kan claimen omdat ik de enige ben die borstcrawl doet meestal. Soms ben ik net te laat, en vraag ik vriendelijk of ik daar zou mogen, en meestal is dat gelukkig geen probleem.
Wel de reden waarom ik al weer even niet ben gaan zwemmen. Het soms lastig me sochtends vroeg uit bed te slepen.
En ik heb ook echt behoefte aan weer fatsoenlijke muziek speler in het water. Mijn waterdichte mp3 speler is stuk.
Ik overweeg een idioot dure uitgave te doen. Maar hij klinkt wel super chill. De Delphin van UnderwaterAudio. Ook relaxter dan je telefoon bij andere sporten denk ik.
https://www.underwateraudio.com/product ... dia-player
Inclusief verzendkosten en invoerbelasting 310 dollar(ongeveer 265 euro)
Shiloh schreef:Bij 61 man op 25x15 kun je inderdaad bijna niet anders... maar er zijn helaas ook genoeg zwembaden die het niet doen, helaas. En borst crawl tussen de school gezelligheidszwemmers door is super irritant, maar ook met teveel schoolslag zwemmers lijkt het mij vervelend. Zodra er geen plek meer is om allemaal naast elkaar te gaan, wordt het gewoon vervelend zonder banen.
jeetje77 schreef:In het binnenbad ligt altijd wel een lijn. Maar ik ga met mijn redelijk up tempo schoolslag hier ook vaak zwemmen. Ik zwem regelmatig sneller dan een matige borstcrawl zwemmer.