[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 15:04

Nope. Mijn zijkanten zijn helaas te kort. :n terwijl de bovenkant al bijna een lange staart kan zijn

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 17:43

Giolli schreef:
Nope. Mijn zijkanten zijn helaas te kort. :n terwijl de bovenkant al bijna een lange staart kan zijn

Balen -O- bij mij past het ook niet helemaal, maar doe altijd een schuifspeldje en haarlak :+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:38

Ik ben blij dat de kids op school er nu aan gewend zijn en dat het dus nietmeer zo in de spotlight is zegmaar *\o/* altijd fijn om op een toneelschool te zitten

Afbeelding

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 14:20

Heeft iemand een idee van een kapper welke zeer goed is in (as/grijsblond) verven in de regio Utrecht/Apeldoorn/Arnhem/Nijmegen? Dit is in Enschede en ik weet ook een goede kapper in Gent Belgie voor dit, maar liever iets dichterbij.

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 14:28

Salon B :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:42

Nessie; inderdaad Salon B, the graduates of kinki :j

Ik heb een vierluik gemaakt en dat ga ik nu elke maand doen om te kijken hoeveel het groeit :D moet me wel enorm inhouden om van de verf af te blijven .. heb vanmorgen wel weer even de onderkant bijgeknipt.

Dit is vandaag:
Afbeelding

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:58

Leuke stijl zo!

Bedankt voor de kapperszaken, zal eens rondkijken. Ik vind het zo vervelend die vanafprijzen, ik weet dat er een flinke 'lang haar toeslag' volgt, maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:59

Bij Salon B krijg je sowieso voordat ze beginnen een prijsopgave, dus dat vond ik erg fijn.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:01

Nessie schreef:
Leuke stijl zo!

Bedankt voor de kapperszaken, zal eens rondkijken. Ik vind het zo vervelend die vanafprijzen, ik weet dat er een flinke 'lang haar toeslag' volgt, maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben..

Thnx :)

Bij salon B en de graduates krijg je vooraf een prijsopgave :j Kun je ook nog specifiek naar vragen!

Edit; ds was me voor :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:02

Oh top dat is wel fijn, van de dingen die ik nu had opgevraagd krijg ik 'het kost ongeveer tussen de 100 en 160 euro'. Dat vind ik dan nog wel een verschil.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:05

Frummels schreef:

Ik heb een vierluik gemaakt en dat ga ik nu elke maand doen om te kijken hoeveel het groeit :D moet me wel enorm inhouden om van de verf af te blijven .. heb vanmorgen wel weer even de onderkant bijgeknipt.

Dit is vandaag:
[ [url=m/4R6gKG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ben je ook een knappe vrouw! Volgens mij kun je wel alles hebben qua haar, dit vind ik ook echt heel leuk staan.

Zijn toch best een hoop die van kort weer naar lang willen, zulke overzicht foto's zijn dan wel erg leuk.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:12

Frummels, het staat je echt zo goed! <3

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:53

Frummels schreef:

Dit is vandaag:
[ [url=m/4R6gKG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh je bent al best ver! Groeit mooi uit zo!

Giolli schreef:
Lady Madonna: Ik denk dat het erg leuk zou staan als je wat (een hoop) blonde plukjes er door heen laat zetten. Heb je wel eens over een bob nagedacht? Of wil je het laten groeien?

Dit is mijn kapsel nu, ik ga woensdag naar de kapper om het in mijn eigen kleur te verven. (Donker blond)

[ [url=m/WY4Dng.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F5ArFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3bwww3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aQOyfi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik deed ook altijd zo'n vlecht voor! Maar ik zette achter ook vast met bobbypins. Dat vond ik dan net wat mooier. Leek het opgestoken.

Oké, mijn zus gaat haar eigen kapsalon beginnen. Woensdag is de opening. https://kapsaloneefje.nl/ Superleuk voor haar. Ik heb mezelf net ingeboekt als haar eerste klant, ieehh. En dan laat ik haar beslissen wat ze met mijn lange haren wil doen. Alles mag *\o/* . Ik ben benieuwd. En ook of ze het wat vind haha. Ik heb het één keer eerder gedaan, dat een kapster zelf mocht weten wat ze met mijn lange haar mocht doen en dat vond ze zo gaaf haha. Toen kreeg ik een korte bob. Leek me wel een leuk begin van mijn zus haar eerste dag.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:23

Bedankt meiden. Nu hopen dat het een beetje wil groeien :D ik heb geen geduld

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:51

Ik lees al vanaf het begin mee, maar volgens mij is mijn vraag nog niet voorbij gekomen...
Ik laat mijn haar verven bij de kapper, maar na het verven is mijn hoofdhuid erg gevoelig en voelt branderig aan. Na een paar dagen begint het te jeuken. Mijn kapster doet al een goedje bij de verf in, zodat het minder agressief is voor mijn hoofdhuid.(geen idee wat).
Maar weten jullie iets wat ik er bijvoorbeeld na het verven, thuis, op mijn hoofdhuid kan doen, om deze te kalmeren?
Ik snap dat 'niet verven' waarschijnlijk de beste oplossing is, maar dan ben ik echt niet blij met de kleur...

Met zoveel ervaringen in dit topic, hoop ik dat iemand een oplossing weet. (Behalve niet verven :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:55

Welke kleur ben je van nature en welke kleur verf je?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:17

Je hebt wel iets van CHI om de hoofdhuid te kalmeren. Ik heb daar zelf ook makkelijk last van. De ene keer wat meer als de andere keer.

Het is in ieder geval CHI Soothing Scalp Spray. Geen idee waar je het precies kan krijgen ik bestel via kapperskorting.nl maar weet niet of je daar als particulier ook kan bestellen.
Meestal was ik mijn haar ook met shampoo waar zo min mogelijk parfum end. Ik heb een vrij gevoelige hoofdhuid en krijg soms weleens last van alleen de shampoo.

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 17:07

Shanna schreef:
Welke kleur ben je van nature en welke kleur verf je?

Ik ben donkerblond van nature, met de laatste jaren een waas van grijs erdoor...
We verven de uitgroei in een astint blond, en de rest asblond. Een paar tinten lichter dan de uitgroei.

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 17:12

Tigra_ schreef:
Je hebt wel iets van CHI om de hoofdhuid te kalmeren. Ik heb daar zelf ook makkelijk last van. De ene keer wat meer als de andere keer.

Het is in ieder geval CHI Soothing Scalp Spray. Geen idee waar je het precies kan krijgen ik bestel via kapperskorting.nl maar weet niet of je daar als particulier ook kan bestellen.
Meestal was ik mijn haar ook met shampoo waar zo min mogelijk parfum end. Ik heb een vrij gevoelige hoofdhuid en krijg soms weleens last van alleen de shampoo.

Ik heb het even opgezocht, en weet nu waar ik het kan bestellen.
Zit er alcohol in de spray? Dat lijkt me namelijk ook branden op mijn hoofdhuid dan...
Het voelt echt trekkerig en ziet ook rood na het verven.
En de week voor het verven, was ik mijn haar niet meer met shampoo. Om zo een beetje huidvet te kweken :D
Laatst bijgewerkt door soesie op 30-10-17 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 17:40

Ik heb dat ook áltijd. Doet me echt zeer. Is gekomen nadat ik in 2010 in het buitenland mijn haar heb geblondeerd en het grandioos mis is gegaan. (Brand wonden op hoofd)

Ik neem het voor lief en verf het niet zo vaak. Mijn kapster houdt er rekening mee.

Ik ben momenteel druk op zoek naar een locatie voor hair extensions. Maar ik wil graag clip ins... Tips? Het hair extension topic is dood helaas.

Woensdag weer mijn haar terug mijn oude kleur verven. Leuk! :j Donkerblond it is.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 18:41

soesie schreef:
Ik lees al vanaf het begin mee, maar volgens mij is mijn vraag nog niet voorbij gekomen...
Ik laat mijn haar verven bij de kapper, maar na het verven is mijn hoofdhuid erg gevoelig en voelt branderig aan. Na een paar dagen begint het te jeuken. Mijn kapster doet al een goedje bij de verf in, zodat het minder agressief is voor mijn hoofdhuid.(geen idee wat).
Maar weten jullie iets wat ik er bijvoorbeeld na het verven, thuis, op mijn hoofdhuid kan doen, om deze te kalmeren?
Ik snap dat 'niet verven' waarschijnlijk de beste oplossing is, maar dan ben ik echt niet blij met de kleur...

Met zoveel ervaringen in dit topic, hoop ik dat iemand een oplossing weet. (Behalve niet verven :+ )

Zorgen dat je het vooraf niet wast, en dan liefst min 3 dagen niet. Dan heb je vetlaagje op je huid opgebouwd wat zorgt voor wat extra bescherming ook.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 18:51

soesie schreef:
Tigra_ schreef:

Ik heb het even opgezocht, en weet nu waar ik het kan bestellen.
Zit er alcohol in de spray? Dat lijkt me namelijk ook branden op mijn hoofdhuid dan...
Het voelt echt trekkerig en ziet ook rood na het verven.
En de week voor het verven, was ik mijn haar niet meer met shampoo. Om zo een beetje huidvet te kweken :D

Ik heb gekeken ik zie het niet staan.
Weet je met wel merk ze verven? Daar wil ook nog weleens verschil in zitten. Waar ik ooit gewerkt heb hadden ze ook spul om door de verf te doen bij een gevoelige hoofdhuid maar geloof niet dat het iets doet. Had zelfs het idee dat het bij mij voor meer irritatie zorgde.

Ik was mijn haar eigenlijk bijna altijd met shampoo waar weinig inzit heb wel het idee dat het op langere termijn helpt. Weet niet of je altijd de zelfde shampoo gebruikt anders zou je daar eens naar kunnen kijken je zult het alleen wel een aantal weken moeten proberen voor je weet of je er baat bij hebt.
Mijn hoofdhuid is nu niet meer zo gevoelig al ander half jaar geleden. Maar toch met momenten speelt het nog wel op. Heb ook weleens irritaties van haarlak en andere haar producten.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 20:59

Giolli schreef:
Ik heb dat ook áltijd. Doet me echt zeer. Is gekomen nadat ik in 2010 in het buitenland mijn haar heb geblondeerd en het grandioos mis is gegaan. (Brand wonden op hoofd)

Ik neem het voor lief en verf het niet zo vaak. Mijn kapster houdt er rekening mee.

Ik ben momenteel druk op zoek naar een locatie voor hair extensions. Maar ik wil graag clip ins... Tips? Het hair extension topic is dood helaas.

Woensdag weer mijn haar terug mijn oude kleur verven. Leuk! :j Donkerblond it is.

Melissa van het tv programma van Andy en Melissa haha. Ik heb ook extensions van haar en ik ben er echt heel heel heel erg blij mee en tevreden over!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 21:08

Oh! Wat cool! En had je zelf dan ook heel kort haar toen je het liet zetten? Of heb je ook clip ins? Foto? :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 21:22