Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessie schreef:Leuke stijl zo!
Bedankt voor de kapperszaken, zal eens rondkijken. Ik vind het zo vervelend die vanafprijzen, ik weet dat er een flinke 'lang haar toeslag' volgt, maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben..
Frummels schreef:Nessie; inderdaad Salon B, the graduates of kinki![]()
Ik heb een vierluik gemaakt en dat ga ik nu elke maand doen om te kijken hoeveel het groeitmoet me wel enorm inhouden om van de verf af te blijven .. heb vanmorgen wel weer even de onderkant bijgeknipt.
Dit is vandaag:
[ [url=m/4R6gKG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Nessie; inderdaad Salon B, the graduates of kinki![]()
Ik heb een vierluik gemaakt en dat ga ik nu elke maand doen om te kijken hoeveel het groeitmoet me wel enorm inhouden om van de verf af te blijven .. heb vanmorgen wel weer even de onderkant bijgeknipt.
Dit is vandaag:
[ [url=m/4R6gKG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Giolli schreef:Lady Madonna: Ik denk dat het erg leuk zou staan als je wat (een hoop) blonde plukjes er door heen laat zetten. Heb je wel eens over een bob nagedacht? Of wil je het laten groeien?
Dit is mijn kapsel nu, ik ga woensdag naar de kapper om het in mijn eigen kleur te verven. (Donker blond)
[ [url=m/WY4Dng.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F5ArFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3bwww3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aQOyfi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tigra_ schreef:Je hebt wel iets van CHI om de hoofdhuid te kalmeren. Ik heb daar zelf ook makkelijk last van. De ene keer wat meer als de andere keer.
Het is in ieder geval CHI Soothing Scalp Spray. Geen idee waar je het precies kan krijgen ik bestel via kapperskorting.nl maar weet niet of je daar als particulier ook kan bestellen.
Meestal was ik mijn haar ook met shampoo waar zo min mogelijk parfum end. Ik heb een vrij gevoelige hoofdhuid en krijg soms weleens last van alleen de shampoo.
soesie schreef:Ik lees al vanaf het begin mee, maar volgens mij is mijn vraag nog niet voorbij gekomen...
Ik laat mijn haar verven bij de kapper, maar na het verven is mijn hoofdhuid erg gevoelig en voelt branderig aan. Na een paar dagen begint het te jeuken. Mijn kapster doet al een goedje bij de verf in, zodat het minder agressief is voor mijn hoofdhuid.(geen idee wat).
Maar weten jullie iets wat ik er bijvoorbeeld na het verven, thuis, op mijn hoofdhuid kan doen, om deze te kalmeren?
Ik snap dat 'niet verven' waarschijnlijk de beste oplossing is, maar dan ben ik echt niet blij met de kleur...
Met zoveel ervaringen in dit topic, hoop ik dat iemand een oplossing weet. (Behalve niet verven)
soesie schreef:Tigra_ schreef:Je hebt wel iets van CHI om de hoofdhuid te kalmeren. Ik heb daar zelf ook makkelijk last van. De ene keer wat meer als de andere keer.
Het is in ieder geval CHI Soothing Scalp Spray. Geen idee waar je het precies kan krijgen ik bestel via kapperskorting.nl maar weet niet of je daar als particulier ook kan bestellen.
Meestal was ik mijn haar ook met shampoo waar zo min mogelijk parfum end. Ik heb een vrij gevoelige hoofdhuid en krijg soms weleens last van alleen de shampoo.
Ik heb het even opgezocht, en weet nu waar ik het kan bestellen.
Zit er alcohol in de spray? Dat lijkt me namelijk ook branden op mijn hoofdhuid dan...
Het voelt echt trekkerig en ziet ook rood na het verven.
En de week voor het verven, was ik mijn haar niet meer met shampoo. Om zo een beetje huidvet te kweken
Giolli schreef:Ik heb dat ook áltijd. Doet me echt zeer. Is gekomen nadat ik in 2010 in het buitenland mijn haar heb geblondeerd en het grandioos mis is gegaan. (Brand wonden op hoofd)
Ik neem het voor lief en verf het niet zo vaak. Mijn kapster houdt er rekening mee.
Ik ben momenteel druk op zoek naar een locatie voor hair extensions. Maar ik wil graag clip ins... Tips? Het hair extension topic is dood helaas.
Woensdag weer mijn haar terug mijn oude kleur verven. Leuk!Donkerblond it is.