Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pessoa schreef:Ah ik ben zo blij met mijn tattoovandaag gezet, foto is door de artiest genomen. Man wat een hel was het inkleuren
maar volledig zoals ik het wilde!
[ [url=m/lbJXRN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pessoa schreef:Ah ik ben zo blij met mijn tattoovandaag gezet, foto is door de artiest genomen. Man wat een hel was het inkleuren
maar volledig zoals ik het wilde!
[ [url=m/lbJXRN.jpg]Afbeelding[/url] ]
IrisW schreef:Ik heb zojuist een tattoo laten zetten in Londen. Ik vond het werk van de artist heel netjes en strak, en ook online werd de parlour aangeraden voor first timers aangezien ze heel vriendelijk zijn. Ik ben samen met een vriendin gegaan, beide bij een andere artist. Haar tattoo is echt ontzettend mooi geworden, maar ik kan op een of andere manier gewoon niet blij zijn over de ervaring. Mijn artist was vrij kort af, voelde niet alsof ze oprecht interesse had in mijn tattoo. Toen ik vervolgens moeite had met de pijn, kreeg ik het gevoel dat ze me maar een janker vond. Misschien was dit helemaal niet haar bedoeling van haar, maar ik miste echt betrokkenheid van haar kant.
Nu de echte vraag. Ik heb op mijn enkel een tekst gezet aan de binnenkant, die ik heel mooi gelukt vind, en aan de buitenkant 3 voetstapjes en 3 hondenpootjes. De hondenpootjes zijn ook mooi gezet, niks mis mee, maar 1 van de voetstapjes heeft duidelijk een stuk minder ruimte tussen de hak en de voorvoet dan op de stencil was. Zou dit zwelling kunnen zijn en nog bij kunnen trekken of is dit echt gewoon niet goed gezet? En zou ik er nog iets aan kunnen laten doen, met witte inkt de ruimte kunnen vergroten bijv?
[ [url=m/PWaGck.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O49VqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Needje schreef:Pessoa echt heel mooi!!!
Alleen kleuren pijnlijk?
Bovenbeen is mijn komende project. haha.
Yonker schreef:Ik zag deze voorbij komen op haar Facebook, wat prachtig issie
Hoe lang heb je uiteindelijk moeten wachten voor een afspraak? Sta nu een jaar op haar wachtlijst