[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 06:51

Pessoa echt heel mooi!!!
Alleen kleuren pijnlijk?
Bovenbeen is mijn komende project. haha.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 06:53

Pessoa schreef:
Ah ik ben zo blij met mijn tattoo <3 vandaag gezet, foto is door de artiest genomen. Man wat een hel was het inkleuren :') maar volledig zoals ik het wilde!
[ [url=m/lbJXRN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zag deze voorbij komen op haar Facebook, wat prachtig issie <3
Hoe lang heb je uiteindelijk moeten wachten voor een afspraak? Sta nu een jaar op haar wachtlijst :D

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 08:20

Oeh.. om op iedereen te gaan antwoorden wordt even lastig via mobiel. Maar ik heb gave tattoos voorbij zien komen, maar ook mindere.
En jeetje wat erg dat je zorgvuldig een tattoo-artist uitzoekt en dat de tattoo dan zo tegenvalt dat je al denkt aan laseren. Pff..... komt hopelijk weer goed, geef het even de tijd (qua genezing).
Ik had overigens wit in mijn tattoo die ik vroeger heb laten zetten en die was nog steeds wel wit, wel wat vervaagd, maar nog steeds zichtbaar.
Inmiddels is ie gecoverd, althans verwerkt in mijn sleeve.
Zondag liep ik langs de tattoo-shop waar ik altijd ga en zag dat ik in de etalage hing ..... althans een foto van mijn grasspriet op mijn kuit .

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 08:35

Pessoa schreef:
Ah ik ben zo blij met mijn tattoo <3 vandaag gezet, foto is door de artiest genomen. Man wat een hel was het inkleuren :') maar volledig zoals ik het wilde!
[i mg]m/lbJXRN.jpg[/img]

ohhh <3 <3 <3 <3 <3 <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 08:49

Pessoa schreef:

Paarden tattoos zijn niet mijn ding maar mijn hemel wat gaaf _O_

Ik heb ook wit en t is vervaagd maar idd nog wit, ben wel van mening dat een goede artiest er wellicht nog iets mee kan, schoentjes dicht maken en tenen er boven zetten oid zodat het blote voetjes zijn.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 09:30

Pessoa schreef:

Prachtig!! <3 Zag bij Mandy Denise trouwens ook een erg mooie paarden tattoo langskomen!

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 09:45

IrisW schreef:
Ik heb zojuist een tattoo laten zetten in Londen. Ik vond het werk van de artist heel netjes en strak, en ook online werd de parlour aangeraden voor first timers aangezien ze heel vriendelijk zijn. Ik ben samen met een vriendin gegaan, beide bij een andere artist. Haar tattoo is echt ontzettend mooi geworden, maar ik kan op een of andere manier gewoon niet blij zijn over de ervaring. Mijn artist was vrij kort af, voelde niet alsof ze oprecht interesse had in mijn tattoo. Toen ik vervolgens moeite had met de pijn, kreeg ik het gevoel dat ze me maar een janker vond. Misschien was dit helemaal niet haar bedoeling van haar, maar ik miste echt betrokkenheid van haar kant.

Nu de echte vraag. Ik heb op mijn enkel een tekst gezet aan de binnenkant, die ik heel mooi gelukt vind, en aan de buitenkant 3 voetstapjes en 3 hondenpootjes. De hondenpootjes zijn ook mooi gezet, niks mis mee, maar 1 van de voetstapjes heeft duidelijk een stuk minder ruimte tussen de hak en de voorvoet dan op de stencil was. Zou dit zwelling kunnen zijn en nog bij kunnen trekken of is dit echt gewoon niet goed gezet? En zou ik er nog iets aan kunnen laten doen, met witte inkt de ruimte kunnen vergroten bijv?
[ [url=m/PWaGck.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O49VqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb nog eens gekeken hier naar, en ik vind het echt vervelend voor je dat je je er zo slecht bij voelt.
Misschien dat wat anderen zeggen: laten laseren, en dan mooiere voetstapjes op laten zetten misschien beter is, maar stel dat deze voetstappen in de sneeuw gezet waren, dan is lang niet iedere voetstap helemaal het zelfde, ik vind het zo eerlijk gezegd wel persoonlijk, of realistisch. Bedenk er gewoon bij dat jij altijd jouw eigen weg gaat op een creatieve manier ofzo, en dan is het misschien toch nog een leuke tattoo... :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 10:16

Pessoa wat mooi <3 Ben wel benieuwd hoe dat roze gaat houden, of dat niet snel vervaagd?

Wie vroeg er iets met coveren ? Ik heb er 1 laten coveren/veranderen.

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 10:30

Ik heb zelf geen tattoo en wil er ook geen.. zeg nooit nooit, misschien ooit een keer een kleintje. Maar o wat heb ik stoer voor degene die het wel doen! En echt respect voor de artiesten! Zeker wel dat dit een vorm van kunst is!! Ik kijk en lees lekker mee met jullie ervaringen en foto's!

Pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 18:11

Needje schreef:
Pessoa echt heel mooi!!!
Alleen kleuren pijnlijk?
Bovenbeen is mijn komende project. haha.

Ja lijnen vielen echt goed mee alleen helemaal bovenaan trok het wel naar mijn lies.

Yonker schreef:
Ik zag deze voorbij komen op haar Facebook, wat prachtig issie <3
Hoe lang heb je uiteindelijk moeten wachten voor een afspraak? Sta nu een jaar op haar wachtlijst :D

Toch wel zeker 1,5 jaar bijna 2 jaar tot volledig zetten van tattoo. Ik was het eigenlijk al bijna vergeten dat ik op de lijst stond omdat ik er niet meer zo mee bezig was :')

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 19:05

Iris wat onwijs balen. Ik zou sowieso melding maken bij de shop, want dit wordt er inderdaad helaas niet mooier op!

Suus, mooi geheeld!

Pessoa heel erg gaaf! Ik heb mijn 5e tattoo idee zojuist afgegeven bij de tatoeëerder, hoop dat hij er weer een gave afbeelding van maakt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 18:06

Dat paard is praaachtig zeg! <3

Vrijdag ga ik naar de infodag van Tattooshops Joey om te kijken of hij wat met die 3 roosjes kan die ik hier ooit is gepost heb! Vond de rozen in hun portfolio erg mooi!
Iemand bekend met deze shop? Ik meen hem wel is voorbij te hebben horen komen namelijk :D

https://www.facebook.com/tattooshop.joey/?fref=ts

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 20:07

Is een goede shop! Ik heb een afspraak bij Joey staan, voor over 2 jaar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 20:15

goldenarrow schreef:
Is een goede shop! Ik heb een afspraak bij Joey staan, voor over 2 jaar :')

F*ck, maar zo lang kan ik niet wachten :') _O-

Al wil ik maar een kleintje, dus heb wel is gehoord dat dat vaak nog wel ergens tussen past, we gaan het zien :D

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 20:47

Ik neig ook naar Joey, maar 2 jaar is wel heel ver weg.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 21:15

Maar jongens zo'n ding staat er voor de rest van je leven op, wat is 2 jaar dan :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 06:13

Nou, 2 f#cking jaar. :')

Nee zonder gekheid. Ik vind het begrijpelijk dat als iemand een tattoo wil, die er moeite mee heeft om meer als 2 jaar te wachten.
(Yup ik ben het type "ik wil het gisteren" := )
Gelukkig zijn er meerdere shops en niet overal zulke wachttijden.
Het lijkt alleen wel steeds meer te komen. Tattoos zijn populair. haha
Waar ik in 2014 nog met 3 maanden terecht kon bij een shop, is daar nu ook al 1,5 jaar wachttijd ongeveer....

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 06:31

Ik heb dat ook wel een beetje hoor :j als ik eenmaal helemaal bedacht heb wat ik wil moet het er zsm op. Black bear kon je vorig jaar nog wel binnen 1 maand terecht nu is het al zeker een half jaar.

Stom van mezelf eigenlijk ook, ik weet dat ik een kleiner ding wil en wil niet zo lang wachten maar verder heb ik nog geen shop in de buurt gevonden die ook nette lijnen zet en waarbij je minder lang hoeft te wachten. Dus als ik meteen een afspraak had gemaakt toen ik het wist wat ik wilde was ik waarschijnlijk al aan de beurt geweest :+

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 07:16

Ik moet nu ook een half jaar wachten.
Maar gezien het een duurder project is komt het wel uit. haha.
En als het bevalt daar zal ik misschien voor het jaar erop weer een afspraak willen vast.
Kan ik weer sparen. haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 09:37

Oh nee, ik zou ook echt geen 2 jaar kunnen wachten. Ik ben helemaal geen geduld en ben ook van het type "ik wil het gisteren" :)) Ik heb wel het geluk dat de 2 artists bij wie ik ga altijd wel binnen de maand of 2 plek hebben. Maar mijn vriend gaat voor zijn tattoos altijd naar een razend populaire artist, die moest voor zijn sleeve ook 1,5 jaar wachten tot zijn afspraak. Dat zou ik dus écht niet kunnen. Maar ieder z'n ding natuurlijk.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 09:58

Tja als je een stijl heel graag wil waarom dan met minder genoegen nemen. :)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:04

Dat sowieso niet. Als ik per se naar een bepaald iemand wil dan zal ik me neerleggen bij de wachttijd. Dat sowieso.
Maar als ik 2 vergelijkbare shops heb waar ik heen kan en de een is 1,5 jaar wachten en de ander 6 maanden kies ik lekker die van 6 maanden. :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:18

Ik ben ook een type van 'ik wil het gisteren' hoor :)) Maar ik wil ook heel graag een tattoo van Joey, dus ik heb niet zoveel keus. Het is wel een dure tattoo, komt uit op zo'n €1400, dus het is wel fijn dat ik wat tijd heb om te sparen.

De andere shop waar ik naartoe ga heeft een wachttijd van 4/5 maanden. Dat vind ik wel goed te doen. En dat is imo ook een hele goede shop. Maar hij heeft wel echt een eigen stijl, dus ik kan daar niet met al mijn ideeën heen.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:52

ik had bij toeval dat ik bij artcastle bij een nieuwe artiest terecht kon. Kon zelfs 30 july al, maar dan had ik de centjes nog niet bij elkaar haha. nu eind augustus :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 15:22

Ik wil best even wachten, maar voor zo'n kleine tattoo als ik wil vind ik 2 jaar echt te lang :D
Voor een compleet grot kunstwerk vind ik dat prima, als dat echt de artiest is die ik wil. Maar ik wil gewoon 3 roosjes, en er zijn in mijn geval wel meer artiesten die dat prima kunnen mocht deze wachttijd echt zo lang zijn :D