Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RubyRed schreef:Supervixen en Hyawatta: hadden jullie m al vaker gelopen? In mijn hoofd was ie echt heuvelachtig maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik daarbij kom. Heb m ook nooit gelopen en ben ook nooit wezen kijken dus het is gewoon een gekke aanname.
Ik heb me alweer opgegeven voor mijn volgende loopje. Heb de smaak te pakken.
AmoorM schreef:RubyRed schreef:Supervixen en Hyawatta: hadden jullie m al vaker gelopen? In mijn hoofd was ie echt heuvelachtig maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik daarbij kom. Heb m ook nooit gelopen en ben ook nooit wezen kijken dus het is gewoon een gekke aanname.
Leuk! Waar ga je lopen?
RubyRed schreef:Supervixen en Hyawatta: hadden jullie m al vaker gelopen? In mijn hoofd was ie echt heuvelachtig maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik daarbij kom. Heb m ook nooit gelopen en ben ook nooit wezen kijken dus het is gewoon een gekke aanname.
AmoorM schreef:Mijn wedstrijd ging lekker! In 33,53! Super tevreden! Doel was in 35 minuten! Ik vond het wel warm, maar niet hinderlijk. Was wel een beetje zenuwachtig in het startvak, gezonde spanning! Moest wel wennen aan al die mensen langs de kant haha! Zondag 4 mijl van Klazienaveen. Hoorde dat het tropisch warm wordt......
tennan schreef:Wat leuk zeg, al die wedstrijdverslagen hier!
Ik heb gisteren mijn eerste 5k gelopen nadat ik acht weken geleden ben begonnen met hardlopen.
Tijd was 29.26 minuten, dus dik tevreden! Had 'm nog niet eerder in die tijd gelopen.