Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carika schreef:Heeft hier iemand ervaring met een aanvullende verzekering bij een andere verzekering dan de basisverzekering?
Ik twijfel nog steeds over loonzorg maar dat zou betekenen dat ik de aanvullende verzekering ergens anders moet afsluiten.
Macs schreef:Ik word er helemaal gek van![]()
Moet in januari naar de sint maartenskliniek voor mijn rug en weet dus niet wat het advies wordt. Cesar/Mensendieck of toch fysio (dat is in 1 pakket, dat scheelt. Maar aangesloten cesar zit niet in de buurt bij mijn zvz).
Dan wil ik ook nog tandarts erbij.. twijfel ook nog tussen de pakketten.
Ik ben student maar wel een student die áltijd wat heeft en nog met chronische aandoeningen. Studentenverzekeringen zijn zeer gering in de vergoedingen maar heb nog steeds wel de portemonnee van een student150 euro in de maand is echt teveel..
Lous als je alleen fysio extra wilt zou ik naar Bewuzt gaan.
Charizard schreef:Iemand die mij kan helpen?
Ik zoek een pakket met vergoeding voor de psycholoog, ik snap alleen niks van de termen die ze gebruiken.. inloophuizen, dit en dat wel, dit niet.. Ik wil gewoon naar mijn psycholoog toe en dat vergoed krijgen.. Iemand een idee?
Nessa schreef:Vraagje:
Bij zilveren kruis wordt anticonceptie 100% vergoed (bij een aanvullend pakket), conform GVS
Gaat om 21 jaar en ouder.
Snap daar niet zoveel van. Ik gebruik de nuvaring. Krijg ik die nu wel of niet vergoed? Bij CZ kreeg ik dat gewoon vergoed tot 200 euro. Nooit bij hoeven te betalen. Ja wel eerst betalen en dan declareren
Charizard schreef:Ja ik heb nu een VGZ jongeren pakket of ed. En dan wordt het vergoed nadat je eigen risico op is.. Heel fijn als je eigen risico op 900eu staat (heb verder nooit wat dus neem de gok maar).
Nu heb ik dus psycholoog nodig en gok dat ik rond januari hiermee kan beginnen.. Geen idee hoe of wat wil het gewoon vergoed maar zie door de bomen het bos niet meer.
Charizard schreef:Heb even gebeld, je hebt de praktijken die na eigen risico vergoed worden en de praktijken waarbij de helft vergoed wordt, hierbij moet je dan alsnog denken aan 50eu per gesprek dat je zelf moet betalen..
Voor mij is beide geen optie financieel dus ik ga maar weer terug naar de huisarts om te kijken of we vanuit daar nog iets kunnen doen.