tentamenweek achter de rug dat is altijd een beetje hectisch.
 tentamenweek achter de rug dat is altijd een beetje hectisch.Hoeveel sport jij nu eigenlijk per week time2tri? Ben ik wel benieuwd naar

Woensdag 2e zwemtraining gehad, mocht nu gelijk met de groep meetrainen
 Dat was ehhh interessant zullen we maar zeggen. De technieken vlogen me om de oren maar uiteindelijk kreeg ik de slag wel wat te pakken en had ik niet constant het gevoel dat ik maar wat in de rondte aan het spartelen was
 Dat was ehhh interessant zullen we maar zeggen. De technieken vlogen me om de oren maar uiteindelijk kreeg ik de slag wel wat te pakken en had ik niet constant het gevoel dat ik maar wat in de rondte aan het spartelen was  Was wel flink gesloopt na 50 minuten
 Was wel flink gesloopt na 50 minuten  
 Had oordoppen besteld voor het zwemmen, en deze keer geen water in mn oren. Maar wel al sinds woensdag oorpijn nu
 Voelde me gister ook vrij beroerd en belabberd. Had ook wel spierpijn hoor van het zwemmen. Vanmorgen toch wel gaan trainen en het hardlopen ging eigenlijk boven verwachting prima. Heb 65 minuten getraind waarvan 50 minuten in wedstrijdzone (hoge zone 3) voor mn halve marathon gelopen en liep keurig op schema wat tempo betreft.
 Voelde me gister ook vrij beroerd en belabberd. Had ook wel spierpijn hoor van het zwemmen. Vanmorgen toch wel gaan trainen en het hardlopen ging eigenlijk boven verwachting prima. Heb 65 minuten getraind waarvan 50 minuten in wedstrijdzone (hoge zone 3) voor mn halve marathon gelopen en liep keurig op schema wat tempo betreft. Nu even rustig op het fietsje naar het paard, kan ik mooi de spierpijn er nog wat uitfietsen. Hoop wel dat de oorpijn snel verdwijnt. Ga dit weekend naar een vakantiepark inclusief zwembad dus had eigenlijk wel het plan opgevat om zelf wat te gaan trainen in het water.

Geplaatst: 03-02-17 11:15
               Geplaatst: 03-02-17 11:15				         

Dat spinnen gericht op duurfietsers klinkt wel heel interessant. Misschien dat ik dat volgend jaar in de winter ook maar eens op moet zoeken.
 Dat spinnen gericht op duurfietsers klinkt wel heel interessant. Misschien dat ik dat volgend jaar in de winter ook maar eens op moet zoeken.  

Niet erg nuttig wanneer je voor triatlons gaat trainen maar grappig was het wel. Trainer was helemaal verbaasd , wat een goede rugslagtechniek heb jij zeg! Dus ik zo, eh ja geen idee waar die vandaan kwam, blijkbaar toch nog iets blijven hangen van zwemdiploma A,B,C en zwemvaardigheid
 Niet erg nuttig wanneer je voor triatlons gaat trainen maar grappig was het wel. Trainer was helemaal verbaasd , wat een goede rugslagtechniek heb jij zeg! Dus ik zo, eh ja geen idee waar die vandaan kwam, blijkbaar toch nog iets blijven hangen van zwemdiploma A,B,C en zwemvaardigheid 
 Maar nog geen snelheid en nog lang niet alles heeft de juiste techniek uiteraard. Maar ben allang blij dat ik niet meer als een soort verdronken zeehond door het water schuif
 Maar nog geen snelheid en nog lang niet alles heeft de juiste techniek uiteraard. Maar ben allang blij dat ik niet meer als een soort verdronken zeehond door het water schuif  
                                                          12 meter zonder haperen komt meer in de buurt
 12 meter zonder haperen komt meer in de buurt  
  maar het heeft ook voordelen, de omroeper en omstanders gingen me helemaal aanmoedigen en helpen toen ik km gewone bril niet zo snel kon vinden. En uiteindelijk viel het nog wel mee in de einduitslag, was nog de snelste van onze cursus groep
  maar het heeft ook voordelen, de omroeper en omstanders gingen me helemaal aanmoedigen en helpen toen ik km gewone bril niet zo snel kon vinden. En uiteindelijk viel het nog wel mee in de einduitslag, was nog de snelste van onze cursus groep