Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-16 21:26

elenaMM77 schreef:
Nog even een aanvulling over dat vaccineren autisme veroorzaakt, omdat ene Wakefield daar onderzoek naar deed bij 12 kinderen..

Zelfs als je al geloofd dat je op basis van zo'n studie een conclusie kan trekken is het misschien even goed om de publicatie van het onderzoek ook even op te zoeken..

misschien kan iemand die gelooft in het verband tussen autisme/ziekten en vaccineren op basis van onderzoek eind jaren 90 of onderzoeken die als bron dat onderzoek gebruiken, even voorlezen wat er in het rood staat op de publicatie?

http://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(97)11096-0/abstract

Zucht. Nogmaals: er zijn sinds dit jaar nieuwe ontwikkelingen die dus wèl interessant zijn :)*

Een hoge pief binnen het CDC die als whistleblower naar buiten is gekomen met het verhaal dat men daar zelf ook een studie gedaan heeft naar MMR / autisme spectrum stoornissen n.a.v. de studie van Wakefield. Dat ze daar hetzelfde probleem ontdekten. En vervolgens net zo lang aan het knippen en plakken zijn geweest met de resultaten (hoge risico groepen uit de statistieken weg poetsen) totdat het probleem vervaagde.

En vervolgens met de (gemanipuleerde!) resultaten van dat onderzoek zijn gaan wapperen om maar tegen iedereen te vertellen dat er GEEN relatie is tussen MMR / autisme waardoor Wakefield ook tot de grond toe afgemaakt is.

En alle poppetjes rennen tot de dag van vandaag achter elkaar aan om maar DIE bewuste studie er bij te slepen die aangetoond heeft dat er geen relatie is. En waar nu dus iemand die daar verantwoordelijk voor was binnen het CDC, niet meer lekker kon slapen van wat hij gedaan heeft en documentatie naar buiten heeft gebracht van wat er daadwerkelijk uit het onderzoek kwam.

Wat door de gewone media doodgezwegen wordt want die hebben het veels te druk met kritische prikkers belachelijk maken...

Hier dus een stukje over de film Vaxxed waarin ze dit whistleblower verhaal naar buiten brengen.
En je wat verhalen van ouders ziet, waar er duizenden van zijn die allemaal hetzelfde zijn. Gezond kind, krijgt MMR spuit en wordt ineens een autist en tegen de meeste ouders wordt door hun nog in vaccin-veiligheid gelovende dokter verteld dat dat niet kan.

Uiteraard zal er wel weer vanalles opgemerkt kunnen worden om dit verhaal naar beneden te halen.

En de kans is groot dat het CDC nu heel druk bezig is met een verhaal in elkaar zetten waarmee ze dit weer ongeloofwaardig proberen te maken, hun eigen man in diskrediet brengen of weet ik wat. Maar vooralsnog gaat deze film de USA rond en durven steeds meer ouders hun steeds weer terugkerende verhaal te vertellen hoe hun gezonde kind kapot gemaakt is door vaccinaties. Zoek op YouTube naar "vaxxed stories" als je praktijk ervaringen wilt horen van echte mensen, de eindgebruikers van de vaccinaties die dus ècht zien wat het doet :)*

Godzijdank lang niet bij iedereen nee.
Maar serieuze complicaties van de ziektes gebeuren ook lang niet bij iedereen.
Al helemaal niet bij goede begeleiding van de ziekte.

Al het theoretische geneuzel van beide kanten daar kan je vanalles over opmerken en achter zoeken dat het misschien anders lijkt dan het is. Maar die toch wel schrikbarend vele ervaringen van ouders en dat dan gezegd wordt dat het niet kan....hoe zouden jullie dat zelf vinden als je dat overkwam?

Zou je dan ook nog met groot geloof zeggen dat het prikschema bewezen veilig is?

Ondanks dat je met je eigen ogen hebt gezien wat het met je kind heeft gedaan?
Dat je met een gezond ontwikkelend kind naar binnen ging om die spuit te halen...en met een aftakelend kind naar buiten ging?

Die kinderen vertonen allerlei autistische kenmerken nadat die prik er in is gegaan. Er voor niet.
Hoe verklaar je dat dan?

Toeval? Als bliksem 2x op dezelfde plek inslaat kan je het nog toeval noemen....maar 1000 keer?
Dan is er toch iets aan de hand dat het veroorzaakt en moet je erkennen dat er een probleem is en zoeken naar een oplossing, niet doen of je niets ziet en maar doorgaan terwijl er niets aan de situatie veranderd er steeds nieuwe slachtoffers bij blijven komen -O-

En dat autisme is maar het topje van de ijsberg, er worden zo veel meer problemen gemeld dan alleen dat. Voor de gemiddelde Nederlandse kritische prikker is het autisme verhaal maar bijzaak volgens mij...

Gevaren van de vaccinaties afwegen tegen gevaren van de ziektes is gewoon iets dat iedere ouder zelf mag doen en dat is een groot goed :)

Als alle energie die gebruikt wordt om kritiek belachelijk te maken, nu eens gebruikt zou worden om oplossingen te vinden voor de problemen die er gewoonweg zijn...dan zouden we misschien ooit nog eens wèl veilige vaccinaties kunnen krijgen....

Hoe moet je je nu voelen als overtuigd wel prikkende ouder als het klassieke probleem zich voordoet bij jouw kind, en je hoort pas dan dat dit iets is dat al duizenden ouders overkomen is maar wat de industrie niet serieus heeft genomen? Dat al bekend was dat dit probleem speelde maar niemand heeft je gewaarschuwd dat dit risico bestond.

In tegendeel, als je bij het zien van de spuit een onprettig gevoel hebt en vraagt: het is toch wel veilig hè...er kan niks mis gaan? Dat ze dan gesust worden dat het allemaal goed getest is...en die prik laten zetten. En vervolgens gaat het dus toch fout...

Al zouden ze maar gewoon eerlijk waarschuwen zodat ouders de afweging kunnen maken maar zelfs dàt doen ze niet...

Anoniem

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:41

Weet je... Ik ken een heleboel ouders van kinderen met een beperking in de breedste zin van het woord die van mening zijn dat hun kind hun beperking opliep in het ziekenhuis. Kind werd opgenomen met ziekteverschijnselen en daarna waren ze zichzelf niet meer. Ze vertoonden autistische kenmerken, ze waren gestopt met praten, ze stopten ineens met ontwikkelen, maakten plotseling niet meer contact, maakten nieuwe vreemde klanken...

Bij deze gevallen gebeurde het zonder uitzondering vóór het vierde levensjaar. Deze ouders leggen zonder uitzondering de schuld van de beperking van hun kind bij de medische gezondheidszorg (hoewel ik vaccinatie nog niet heb gehoord) en zijn sindsdien ook veelal wars van de reguliere geneeswijze.

Maar... Die kinderen gingen met een aanleiding naar het ziekenhuis. En daarnaast maken kinderen in die leeftijd de grootste ontwikkeling door en komen beperkingen op die leeftijd vaak voor het eerst tot uiting.

Ja. Dat valt dus vaak samen met de leeftijd waarop gevaccineerd wordt. Maar er hoeft daarom nog geen correlatie te zijn.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:44

...kan ook "gewoon" syndroom van Rett zijn - een vorm van autisme.

Mijn schoonzus heeft dit vanaf 1966 (al kwam de diagnose jaaaren later).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:46

In dit geval ging het zowel om mannelijke als vrouwelijke personen, waarbij de beperking niet altijd binnen het autistisch spectrum vielen :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:49

BMR-vaccinatie is in verband gebracht met autisme. Onderzoek wijst echter uit dat er geen verband bestaat. In 2014 bleek uit de tot dan meest omvangrijke meta-onderzoek dat er geen relatie is tussen het BMR-vaccin en autisme. Eveneens stelden de onderzoekers vast dat er geen relatie is tussen tussen autisme (of een autisme-spectrum-stoornis) en vaccins. Het onderzoek vergeleek verschillende studies onder in totaal ruim 1 miljoen kinderen.

Bron: ggznieuws

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-16 21:56

Lente: natuurlijk zijn die er ook :j

Maar het steeds weer terugkerende verhaal is: gezond kind, normale ontwikkeling.
Prik gaat er in en heel vaak voelt het kind zich dezelfde avond al niet lekker. Gaat weken lang ongenadig aan de schijt (het slaat op de darmen) en verliest steeds meer verworvenheden en contact met de wereld om zich heen. Het begint dus echt direct na die prik... niet dat er nog maanden niks aan de hand is ofzo waardoor het allemaal weer wat lastiger te koppelen is.

Interessante link trouwens die een stukje terug geplaatst werd: https://autismeismedisch.wordpress.com/

Dat past ook weer precies in het praktijk ervaringen plaatje: vooral jongens (uit de CDC studie gepoetst) en ook die darmen.

Het komt gewoon steeds terug. Keer op keer. Dan is het toch niet raar dat er steeds meer mensen zijn die een verband niet meer kunnen ontkennen.

De tijd van alleen de studie van Wakefield en dat alledokters een rotsvast vertrouwen hadden in vaccinaties zijn we toch echt wel voorbij hoor. Steeds meer dokters worden (veel) kritischer en gaan dan bvb. ook meer maatwerk leveren, uitstellen of beperkt prikken adviseren en dat kan ik alleen maar toejuichen want niet ieder lijf kan alles handelen wat een ander zonder problemen lijkt te doorstaan :(:)

Supervixen: als onderzoek uitwijst dat de laptop die je op het oog hebt prima functioneert. Maar als je gebruikers reviews zoekt en daar zeggen heul veel mensen dat het een rotding is vanwege probleem x, y, en z. Steeds datzelfde problemen worden gerapporteerd door de echte gebruikers ervan.

Koop je hem dan? :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-16 21:58

En terug min of meer ontopic wat het ontstoren betreft waar mensen naar vragen wat het nu eigenlijk is enzo en dan blijkbaar de eerdere reacties van anderen in het topic niet kunnen vinden ofzo :P

Dit is wel een interessant stukje over het ontstoren van oxytocine.
Klinkt (vind ik) niet zo heel vergezocht :)

https://ccgforum.wordpress.com/2011/09/ ... r-de-baby/

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 22:21

pmarena schreef:
En terug min of meer ontopic wat het ontstoren betreft waar mensen naar vragen wat het nu eigenlijk is enzo en dan blijkbaar de eerdere reacties van anderen in het topic niet kunnen vinden ofzo :P

En laat dat nou mijn werkveld zijn.... Maar met zo'n tekst kan ik dus echt niks. "Bij tal van kinderen waarbij de geboorte met synthetisch oxytocine is opgewekt hebben we een ‘oxytocine blokkade’ kunnen vaststellen."

1. Wie is 'we'?
2. Wat is een oxytocine blokkade precies? Hoe werkt dat op celniveau?
3. En hoe stel je dat vast?
Dmv een spectografie (daarmee kun je neurotransmitterbinding in de hersenen zien)? Als ik in de wetenschappelijke literatuur ga zoeken op "Spect Oxytocin" kom ik werkelijkwaar niets tegen, terwijl bijv. Spect Dopamine (voor ziekte van Parkinson) honderden hits oplevert.
4. En vooral: Graag zie ik dan een link óf referentie naar een artikel waarin men dat heeft onderzocht en vastgesteld.
5. En hoe kun je dat dan herstellen? Hoe werkt dat op celniveau? In welke mate (procentueel) is er nu minder oxytocine nodig voor hetzelfde effect?

Daarop vind ik 0.0 antwoorden. En dan zie ik meteen weer die dubbele moraal. Waar we in de reguliere geneeskunde verplicht alles tot bijna microniveau moeten onderzoeken, mag de alternatieve wereld gerust dit soort dingen zonder enige vorm van onderzoek op het internet kwakken of aan patiënten toedienen :o .

En vervolgens komt er nog een quote over dr. Michel Odent die kritische vragen over oxytocine zou hebben omdat het autisme zou kunnen veroorzaken, maar de beste man zegt zelf in een ander interview " “thousands of articles all over the world” have discussed the link between MMR jab and autism although there is no “valuable epidemiological study detecting correlations” between the two". Compleet tegenstrijdig, en ik geloof liever zijn eigen quote dan een website die hem woorden in de mond legt.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 22:23

pmarena schreef:
Wauw...echt gewoon....wauw.

Ten eerste: is het niet de omgekeerde wereld, dat mensen die hun kind niet in willen laten spuiten met...nouja laten we gewoon eerlijk zijn...experimentele medicatie :)* dat die de verstandige zijn?

Nee, als je het mij vraagt zijn dat niet altijd de verstandigen.

https://www.washingtonpost.com/news/to- ... -tell-you/

pmarena schreef:

Toevallig dat de publicist een praktijk heeft waar hij deze klachten kan verhelpen.
Doe mij dan maar liever een experiment door wetenschappers die het tenminste eerst op muizen hebben getest ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 22:35

Maar experimentele medicatie... Kom op. Het is niet iets wat ze op vrijdagmiddag hebben verzonnen en op maandag denken: 'goh, laten we het eens uitproberen op een hoop kindjes'.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:15

pmarena schreef:
Supervixen: als onderzoek uitwijst dat de laptop die je op het oog hebt prima functioneert. Maar als je gebruikers reviews zoekt en daar zeggen heul veel mensen dat het een rotding is vanwege probleem x, y, en z. Steeds datzelfde problemen worden gerapporteerd door de echte gebruikers ervan.

Koop je hem dan? :)

Ben dan wel niet Supervixen maar geef toch antwoord
Als die gebruikers met problemen, net zoals hier met vaccinaties, nog geen 1% van alle gebruikers/reviews uitmaken, dan koop ik hem zonder enige twijfel. Sommige mensen moeten immers altijd klagen. En met vaccinaties, zou ik pas gaan twijfelen als meer dan 20% problemen zou hebben, en dan zeg ik bewust, twijfelen ;) Pas na verder onderzoek zou ik besluiten al dan niet te stoppen

Je brengt de boel wel heel geirriteerd en betweterig, zo ga je echt niet doordringen bij mensen ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 11:18

pmarena schreef:

Wat ik in dit artikel om te beginnen al mis zijn bronnen. Als ik het in mijn hoofd haal een verslag of artikel in te leveren zonder bronvermeldingen krijg ik hem netjes weer terug en kijken ze er niet eens naar :=
Verder kan ik me zelf uberhaupt niet voorstellen dat dit allemaal waar is. Receptoren kunnen zich aanpassen, maar ik geloof nooit dat na één shot oxytocine dit permanent aanpast. (Ze laten het trouwens ook klinken alsof kunstmatige toediening van oxytocine slecht is... Wat wil je dan doen, die vrouwen wiens baby in gevaar is gewoon maar laten creperen? :') )
En ook hier inderdaad weer stom toevallig een artikel over een probleem waar meneer ccgforum precies de juiste behandelmethode voor heeft... :')

Kijk, misschien is het wel waar. Misschien hebben veel mensen hier goede ervaringen mee. Maar stop alsjeblieft met wijzen naar de farmaceutische industrie die medicijnen verkoopt voor ziektes die ze zelf zouden bedenken en slecht onderzoek verricht... Iets met de pot die de ketel verwijt...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 14:47

Over baby in gevaar valt ook te twisten, naar mijn mening en helaas eigen ervaring denken verloskundigen / gyn. er soms wel héél makkelijk over om een bevalling maar gewoon in te gaan leiden....waarom zou je immers wachten. Alsof een natuurlijk bevallingsverloop geen meerwaarde heeft ofzo. Dat hele medicaliseren en grenzeloze vertrouwen in al die chemische medicatie staat mij gewoon enorm tegen.

En nee ik zeg niet dat dit altijd gebeurt, maar elke keer dat er nog geen directe noodzaak was (behalve een protocol...) en moeder het zelf nog helemaal niet wilde zo'n inbraak op het natuurlijk verloop van haar bevalling, is er 1 te vaak. Dan wordt zo'n arm kind op kunstmatige manier de wereld in gejaagd met alle mogelijke gevolgen van dien -O-

Onze uk en ik hebben daar echt een waardeloze klöte start door gehad en we zijn uiteraard niet de enigen.

Ik vind het met dat oxytocine verhaal wel weer heel frappant dat als je naar de reacties kijkt, mensen die die synthetische oxytocine toegediend hebben gekregen en zich afvragen of hun kind daar soms last van heeft, precies omschrijven wat ik bij ons ventje ook zie. Het is echt zéér herkenbaar allemaal.

Daarom vind ik het ook interessant en daarom opende ik dit topic omdat ik wel benieuwd ben of er elders dan op specifieke groepen ook mensen zijn met ervaringen...die bvb. helemaal niet het idee hadden dat het iets deed :)

Al met al heb ik toch al aardig wat verhalen gehoord nu van mensen die dachten nou laten we dat ontstoren dan maar eens proberen, ik weet het anders ook niet meer -O- En tot hun verbazing daarmee ineens wèl duidelijk verschil bemerkten bij hun kind.

Toeval, placebo, een magische werking :P die de gevestigde orde nu nog niet kan begrijpen.... wat het ook is, als je na zo'n totaal niet invasieve behandeling duidelijke verbetering kan merken dan is het toch het proberen waard.

Het is ook niet of er veel andere opties zijn ofzo, als de standaard dokters in hun boekjes kijken en daar geschreven zien staan dat er geen problemen van kunnen komen...en dus ook niet kunnen helpen dan wil je als ouder met een sterk vermoeden dat het wel daarvan komt, toch wel even verder kijken of er behandelaars zijn die het probleem wel (h)erkennen :)

Niks doen, en er 20 jaar later achter komen dat het probleem wel degelijk bestond en er wel degelijk wat aan gedaan had kunnen worden, dat is ook niet je favoriete optie.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 15:54

Omdat het autisme / Wakefield verhaal er telkens bij gehaald wordt:

Hier overigens nog een recent filmpje waarin de betreffende Dr. Andrew Wakefield vertelt hoe het verloop gegaan is van die eerste studie, wat daar de bedoeling van was, wie het betaalde.

En hoe het helemaal uit de hand liep. Nog meer uit de eerste hand kun je het niet krijgen :)

Ook al zou je graag willen geloven dat het een onethische gestoorde fraudeur is...dan nog is het interessant om iemand zelf aan het woord te horen toch...

Het gaat wel over iets heel erg belangrijks waar veel mensen een nogal uitgesproken mening over hebben...dan zou je toch minstens het verhaal van de andere kant gehoord moeten hebben :)

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 16:37

Nee, jij haalt het autisme/Wakefield verhaal er steeds bij.
En dat wordt er niet sterker op wanneer je als onderbouwing van die theorie verwijst naar nog meer van hetzelfde.
Want dan blijft het de mening van een in jouw woorden 'onethische gestoorde fraudeur'.
Om mij te helpen begrijpen waarom ik niet zou kunnen vertrouwen op de adviezen van de overheid en reguliere gezondheidszorg heb ik meer nodig. Ik ben er niet echt op uit om de anti's belachelijk te maken. Maar vind het minstens net zo zorgelijk als lachwekkend hoe iemand hier zo stellig kan beweren dat de vaccinaties gevaarlijke proeftuinen zijn, maar dat baseert op de uitspraken van een wetenschapper die inmiddels onomstreden achterhaald zijn, verhalen die ze gehoord heeft van, of leest op websites van 'deskundigen' die tegen betaling kunnen helpen om de ontstane schade na vele jaren tegen vergoeding alnog te herstellen.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 17:05

Over de bijwerking dat vaccinaties autisme zou veroorzaken. Ik heb liever een kind met autisme dan een kind dat overleden is aan een voorkombare ziekte. :)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 18:57

Rare opmerking Maava >;)

Pmarena, is er volgens jou geen middenweg?
Ik vaccineer niet standaard en ik ben zeker niet tegen ontstoren, maar het is elke keer een afweging en dan beslis ik soms ook weer wel om te vaccineren.

Ik vind het erg jammer dat beide "partijen" elkaar totaal niet lijken te begrijpen. Misschien komt dat omdat mensen te ongenuanceerde standpunten innemen? Teveel voor- of tegen willen zijn...? Misschien zie ik het verkeerd hoor :o?
Laatst bijgewerkt door Nikass op 10-11-16 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:00

Nikass schreef:
Rare opmerking >;)

Vind van niet, ken tientallen autisten en daar is helemaal niets mis mee op wat sociale onhandigheid na.
De ergste die ik ken is mijn broertje en ook die kan er tegenwoordig prima mee leven. (voordat iemand begint dat niet iedere sociaal onhandige een autist is, ja ze hebben allemaal het labeltje).

Ik geloof alleen ook echt niet dat autisme door vaccinaties komt.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:03

Ik heb zeker niets tegen mensen met autisme maar jou "ik heb liever" opmerking vind ik gewoon nergens over gaan.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:24

Nou ik vind het zeker ergens over gaan.

Ik heb ook 10 keer liever een kindje met autisme dan een kind met een ernstige ziekte die voorkomen had kunnen worden.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 20:47

pmarena schreef:

Helaas geen enkele bronvermelding bij dit stuk, althans niet dat ik de verwijzingen duidelijk zie staan.
Dus niet na te gaan hoe het onderzoek is uitgevoerd en er mist nog wel meer.
Wat is het verschil tussen synthetisch en natuurlijk humaan oxytocine?
Hoe is er bepaald dat het zich hecht, hoe hecht het zich? En hoe zit dat tov natuurlijk voorkomend oxytocine?
Hoe zou je dan volgens dat artikel de niet verduidelijkte verbinding moeten kunnen verbreken? En hoe toon je aan dat dat dan vervolgens ook gelukt is (wederom geen verwijzing naar wetenschappelijk onderzoek en hoe of wat).

Voor geen enkel geregistreerd medicijn zou zo'n redenatie op welke manier ook steek houden en er zou dan niets geregistreerd zijn en alternatief mag en kan alles?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 20:53

Qerty schreef:
Nee, jij haalt het autisme/Wakefield verhaal er steeds bij.
En dat wordt er niet sterker op wanneer je als onderbouwing van die theorie verwijst naar nog meer van hetzelfde.
Want dan blijft het de mening van een in jouw woorden 'onethische gestoorde fraudeur'.
Om mij te helpen begrijpen waarom ik niet zou kunnen vertrouwen op de adviezen van de overheid en reguliere gezondheidszorg heb ik meer nodig. Ik ben er niet echt op uit om de anti's belachelijk te maken. Maar vind het minstens net zo zorgelijk als lachwekkend hoe iemand hier zo stellig kan beweren dat de vaccinaties gevaarlijke proeftuinen zijn, maar dat baseert op de uitspraken van een wetenschapper die inmiddels onomstreden achterhaald zijn, verhalen die ze gehoord heeft van, of leest op websites van 'deskundigen' die tegen betaling kunnen helpen om de ontstane schade na vele jaren tegen vergoeding alnog te herstellen.

Qerty, heb je het filmpje überhaupt gekeken, met je onomstreden achterhaald reactie? :)

Of heb je nog steeds de recente update gemist dat er naar buiten is gelekt dat het CDC ook tot de conclusie kwam dat er wel opvallend veel kinderen na hun (voornamelijk) MMR shot regressie vertoonden en typische autistische kenmerken gingen vertonen?

Precies wat duizenden ouders al jaren zeggen dat ze onder hun eigen ogen zien gebeuren?

Met je verhalen die je gehoord hebt van "deskundigen" die gewoon herhalen wat ze ingestampt hebben gekregen van de fabrikanten, dat alle (combinaties van :)* ) vaccins veilig en getest zouden zijn?

Gelukkig zijn de tijden wel voorbij dat het alleen maar zwart-wit is, steeds meer dokters adviseren om vaccinaties uit te stellen, op te splitsen of maar beperkt te vaccineren: meer maatwerk dus +:)+

Omdat die mensen ook niet decennia lang hun ogen kunnen blijven sluiten voor problemen die ze zien.
Daar wordt in bovenstaand filmpje trouwens ook nog wat interessants over gezegd....hoe de fabrikant gestopt is met het produceren van losse B / M / R vaccins ten gunste van de vraag naar het combinatie-vaccin dat in de praktijk dus veel meer problemen blijkt te geven...waardoor zich van de problemen bewuste ouders dàt liever niet meer willen geven.

Terwijl een deel daarvan bvb. wel het losse Mazelen vaccin had willen geven.... maar dat hebben de fabrikanten helaas onmogelijk gemaakt.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 21:01

Zonder verder al te veel in discussie te willen gaan, vaccinaties zijn experimenteel in de zin dat men (de producerende bedrijven) de vaccinaties niet daadwerkelijk heeft getest op baby's/kinderen. Men vindt het namelijk onethisch om baby's en kinderen vaccins te onthouden dus kunnen ze geen vergelijking maken tussen wel en niet gevaccineerde kinderen. Ze weten bij aanvang dus niet 100% zeker wat de effecten zijn op baby's omdat ze enkel getest zijn op volwassen die hun immuunsysteem meestal al goed hebben opgebouwd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 21:09

Nikass schreef:
Rare opmerking Maava >;)

Pmarena, is er volgens jou geen middenweg?
Ik vaccineer niet standaard en ik ben zeker niet tegen ontstoren, maar het is elke keer een afweging en dan beslis ik soms ook weer wel om te vaccineren.

Ik vind het erg jammer dat beide "partijen" elkaar totaal niet lijken te begrijpen. Misschien komt dat omdat mensen te ongenuanceerde standpunten innemen? Teveel voor- of tegen willen zijn...? Misschien zie ik het verkeerd hoor :o?

Nikass: ik vind juist wèl dat er een middenweg is, en vind het ook meer dan prima wanneer ouders voor henzelf en hun kind alle vaccins halen die er maar te vinden zijn.... bij wijze van spreken :P

Maar ik word er gewoon héél verdrietig van dat de bewuste ouders worden weggezet als de dommies die niet weten waar het over gaat. En dat er elke keer die kletskoek bij wordt gehaald over Wakefield, het verhaal wordt gewoon verdraaid en iedereen buitelt over elkaar heen om het te herhalen zonder zich te verdiepen in het echte verhaal. Daarmee worden de ervarings-verhalen van ouders ook afgedaan als onzin en dat vind ik héél erg.

Overigens moet in mijn posts prima te vinden zijn dat ik een voorstander ben van gewoonweg verder kijken naar andere mogelijkheden dan maar domweg het vaccinatie-schema volgen van welk land het dan ook is waar je toevallig woont....want overal wordt het anders gedaan.

Dat is ook al weer zoiets aparts en alleen daarom is het al de moeite om je af te vragen waarom niet iedereen hetzelfde doet en ons schema dus blijkbaar helemaal niet zo vanzelfsprekend de beste keuze is... :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 21:14

Even onder de meeleessteen vandaan komend:

Is autisme te onderzoeken als in hersenscans, bloedonderzoek oid? Een rondje googelen leert mij van niet - aldus niet standaard veelal zijn het veel gesprekken, vragenlijsten etc.

Hoe weet je dan zeker of de vaccinatie de schuldige is en of het geen opvoedkundig probleem oid is? Nergens anders om die etiketten zijn tegenwoordig razendsnel geplakt en het opvoeden laat tegenwoordig ter wensen over. Laat staan de gehaaste maatschappij van tegenwoordig.

M.a.w. autisme als gevolg van vaccinaties? Ik zie ondanks "alles" wat hier aangedragen is, geen plausibel verband.

En weer terug onder de meeleessteen.