Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
droversrun schreef:Ieder zijn mening toch? Ik vind getekende wenkbrauwen pas lelijk en ik kan me voorstellen dat geen wenkbrauwen ook niet grappig is om te hebben. Met microblading (als het goed gebeurd) is het bijna niet meer van echt te onderscheiden hoor
Iris82 schreef:MarjanB schreef:Heb je ook foto's van iemand die minder wenkbrauw heeft van zichzelf?
Dat zou ik inderdaad ook graag willen zien. Vond de mw op de foto al best wel ideale wenkbrauwen van zichzelf hebben. Dan is het resultaat wat lastiger te beoordelen.
sflj schreef:droversrun schreef:Ieder zijn mening toch? Ik vind getekende wenkbrauwen pas lelijk en ik kan me voorstellen dat geen wenkbrauwen ook niet grappig is om te hebben. Met microblading (als het goed gebeurd) is het bijna niet meer van echt te onderscheiden hoor
Euh, wat is er mis met echt, dan? Dat spaart je de moeite!
Barb schreef:Hoe lang blijft die poedertechniek zitten Nathalie?
__Nathalie__ schreef:Nog niet zoveel want ik doe dit nog niet zo lang. Heb er wel al heel veel gedaan maar die komen nog voor de nabehandeling.
Dit is er 1 van tijdens mijn opleiding na slechts 1 behandeling. Die is afgelopen weel geweest.
Ze is van haar kleur zwart en wilde het niet te warm bruin. Normaal zou ik hem bij de nabehandeling iets opwarmen maar nu heb ik m alleen donkerder aangezet. Dit is een vaste klant van mij voor nagels dus als dit weer genezen is zal ik nog een foto maken van het echte eind resultaat![]()
[ [url=m/g7fdJG.png]Afbeelding[/url] ]
Mrijn schreef:__Nathalie__ schreef:Nog niet zoveel want ik doe dit nog niet zo lang. Heb er wel al heel veel gedaan maar die komen nog voor de nabehandeling.
Dit is er 1 van tijdens mijn opleiding na slechts 1 behandeling. Die is afgelopen weel geweest.
Ze is van haar kleur zwart en wilde het niet te warm bruin. Normaal zou ik hem bij de nabehandeling iets opwarmen maar nu heb ik m alleen donkerder aangezet. Dit is een vaste klant van mij voor nagels dus als dit weer genezen is zal ik nog een foto maken van het echte eind resultaat![]()
[ [url=m/g7fdJG.png]Afbeelding[/url] ]
Ik vind dit wel heel erg subtiel als ik eerlijk ben. Ik vind de net gezette wenkbrauwen erg mooi, zo zou ik ze zelf ook tekenen. Maar zo duidelijk en donker blijft het dus niet? Of was dit de wens van de klant?