Microblading wenkbrauwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 22:40

Bij mij vinden de meeste mensen het een onprettig gevoel en slechts een enkeling vind het pijnlijk. Het heeft ook wel een beetje te maken met de druk van de blader en extreem gevoelige huiden zijn ook gevoeliger.

Ik zou geen emla aanraden voor microblading dan pakt het minder goed.

Powderbrows zijn beter te verdoven. Afgelopen week viel een klant in slaap haha

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:50

Omg jongens :') Ik hen gisteren per ongeluk de verkeerde bepanthen erop gesmeerd. De exzeem variant, en daar staat vrij duidelijk op 'niet op beschadigde huid aanbrengen'. Ik vond het al zo prikken.

Nu zijn m'n wenkbrauwen 2x zo dik als normaal :+ Moet ik me zorgen maken of komt dit wel weer goed? :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:52

Auwwie! Geen idee wat je nu moet, even bellen met salon die ze gezet hebben?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 12:23

Ik lees al tijdje mee. Wil dit ook graag over tijdje laten doen.
Zie zoveel moois voorbij komen!

Nathalie zit bij mij aardig in de buurt, woon zelf in Kampen dus als ik zover ben maak ik zeker bij jou een afspraak. :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 20:17

Dat is om de hoek! Gezellig!

Marit als het heel dik is en niet lijkt te gaan slinken zou ik even de huisarts bellen

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 00:02

Het is gelukkig nu weer normaal! Ook geen rare schilfers of iets, alles ziet er heel netjes en normaal uit. Dus dat was gewoon 1x en nooit weer :') Goed het tubetje lezen dus iedereen, haha.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 00:18

Ik ben stiekem toch ook best wel verliefd op de poeder techniek <3

Afbeelding

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 07:17

Heb je daar misschien ook een foto van na genezing? :)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 07:31

droversrun schreef:
Ieder zijn mening toch? Ik vind getekende wenkbrauwen pas lelijk en ik kan me voorstellen dat geen wenkbrauwen ook niet grappig is om te hebben. Met microblading (als het goed gebeurd) is het bijna niet meer van echt te onderscheiden hoor :)

Euh, wat is er mis met echt, dan? Dat spaart je de moeite! :D

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:12

__Nathalie__ schreef:
Ik ben stiekem toch ook best wel verliefd op de poeder techniek <3

[ [url=m/QZAyTh.png]Afbeelding[/url] ]

Heb je ook foto's van iemand die minder wenkbrauw heeft van zichzelf? :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:30

MarjanB schreef:

Dat zou ik inderdaad ook graag willen zien. Vond de mw op de foto al best wel ideale wenkbrauwen van zichzelf hebben. Dan is het resultaat wat lastiger te beoordelen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:31

Nog niet zoveel want ik doe dit nog niet zo lang. Heb er wel al heel veel gedaan maar die komen nog voor de nabehandeling.

Dit is er 1 van tijdens mijn opleiding na slechts 1 behandeling. Die is afgelopen weel geweest.
Ze is van haar kleur zwart en wilde het niet te warm bruin. Normaal zou ik hem bij de nabehandeling iets opwarmen maar nu heb ik m alleen donkerder aangezet. Dit is een vaste klant van mij voor nagels dus als dit weer genezen is zal ik nog een foto maken van het echte eind resultaat :D

Afbeelding

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:33

Iris82 schreef:
MarjanB schreef:

Dat zou ik inderdaad ook graag willen zien. Vond de mw op de foto al best wel ideale wenkbrauwen van zichzelf hebben. Dan is het resultaat wat lastiger te beoordelen.

Ze lijken ideaal. Ze waren scheef dus zijn gecorrigeerd :D

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:20

Hoe lang blijft die poedertechniek zitten Nathalie?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:30

sflj schreef:
droversrun schreef:
Ieder zijn mening toch? Ik vind getekende wenkbrauwen pas lelijk en ik kan me voorstellen dat geen wenkbrauwen ook niet grappig is om te hebben. Met microblading (als het goed gebeurd) is het bijna niet meer van echt te onderscheiden hoor :)

Euh, wat is er mis met echt, dan? Dat spaart je de moeite! :D

Als je niet of nauwelijks wenkbrauwen hebt..... dan is dit ideaal.

Ik moet toch maar eens gaan sparen. Die van mij zien er niet uit zonder iets aan gedaan te hebben (scheef, dun, lelijk :'))

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:34

Barb schreef:
Hoe lang blijft die poedertechniek zitten Nathalie?

Dat verschilt per huid en per kleur.
Net als bij microblading is het zo dat een lichte kleur eerder vervaagt als een donkere kleur. Leeftijd is ook van belang. Hoe ouder we worden hoe langzamer het vervaagt. Een vette huid moet eerder bij gewerkt worden als een droge huid. Microblading is niet geschikt voor een vette huid. Deze techniek wel.

Microblading is gemiddeld 1 keer per jaar a 1.5 jaar en deze techniek 1 keer per 2 a 2.5 jaar. Er zijn mensen die er korter mee doen en mensen die er langer mee doen. Dat is een kwestie van uit proberen.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:57

Kun je met de poedertechniek ook nog behoorlijk afwijken van de bestaande wenkbrauwen?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 20:33

__Nathalie__ schreef:
Nog niet zoveel want ik doe dit nog niet zo lang. Heb er wel al heel veel gedaan maar die komen nog voor de nabehandeling.

Dit is er 1 van tijdens mijn opleiding na slechts 1 behandeling. Die is afgelopen weel geweest.
Ze is van haar kleur zwart en wilde het niet te warm bruin. Normaal zou ik hem bij de nabehandeling iets opwarmen maar nu heb ik m alleen donkerder aangezet. Dit is een vaste klant van mij voor nagels dus als dit weer genezen is zal ik nog een foto maken van het echte eind resultaat :D

[ [url=m/g7fdJG.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dit wel heel erg subtiel als ik eerlijk ben. Ik vind de net gezette wenkbrauwen erg mooi, zo zou ik ze zelf ook tekenen. Maar zo duidelijk en donker blijft het dus niet? Of was dit de wens van de klant?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:14

Ze heeft pas 1 behandeling gehad het is nog niet af. Met 1 behandeling behaal je meestal niet het gewenste eind resultaat. Soms is 1 behandeling voldoende maar bijna iedereen heeft er 2 nodig. Maar dat geld voor microblading ook. Hoe donker het uiteindelijk word kiest de klant zelf. En daarin geef ik natuurlijk advies.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 22:41

Ik lees al even mee en heb ook keer gereageerd maar ik vind zelf de poeder techniek het mooist als ze net gezet zijn. Zo zou ik ze graag willen. Als ze genezen zijn vind ik ze iets minder mooi.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 23:05

Bedankt voor je antwoord!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:24

Vergeet niet dat mijn lamp heel veel licht geeft. Onder mijn lamp is het iets lichter als wanneer ik iemand gewoon in daglicht zie. Dit is een selfie van de zelfde klant als hierboven. Een week voor ze kwam. Het is heel moeilijk om permanente make up op een foto te krijgen zoals het echt is. 9 van de 10 mensen willen heel natuurlijk. Wanneer je het zo intens wilt als direct na de behandeling zul je echt een donkere kleur moeten nemen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 01-03-18 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:26

Ik zou sowieso al een moord doen voor die wenkbrauwen zonder behandeling.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:46

Mrijn schreef:
__Nathalie__ schreef:

[ [url=m/g7fdJG.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dit wel heel erg subtiel als ik eerlijk ben. Ik vind de net gezette wenkbrauwen erg mooi, zo zou ik ze zelf ook tekenen. Maar zo duidelijk en donker blijft het dus niet? Of was dit de wens van de klant?

Grappig, ik vind de net gezette wenkbrauw juist te donker. Dat subtiele juist erg mooi.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:48

Haha ik ook hoor :) susanneF

Dit is mijn slechtste bijgetekende soort van wenkie

Afbeelding