Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonWencke schreef:Mijn nichtje doet morgen mee aan de Juliette Bergmann
Cup in Apeldoorn. Gaat iemand van jullie ook daarheen?
Hier gaat de progressie helaas niet zo snel als gehoopt. Ik heb een Omron BF511 weegschaal waarmee ik ook vet- en spierpercentage kan meten, maar die waardes blijven nog rond hetzelfde punt hangen. Ik heb een afspraak in de sportschool gehad voor een "individueel afgestemd" trainingsplan, maar dat viel ontzettend tegen. Kreeg een blaadje met zeven apparaten erop in de hand gedrukt, trainer liet zien hoe je die oefeningen juist uitvoert en toen mocht ik zelf aan de slag om uit te vinden met welk gewicht dat dan zou zijn, zonder begeleiding. Ook het voedingsadvies was veelbelovend; minderen in koolhydraten, weg met de suikers.
Aangezien ik toch wel iets meer wil bereiken, echter niet het budget heb om veel uit te geven, vraag ik me af of ik toch maar de hulp in zou schakelen van een personal coach of dat ik ook zelfstandig een schema in elkaar kan zetten. Ik zie door de bomen het bos niet meer...
MoonWencke schreef:Mijn nichtje doet morgen mee aan de Juliette Bergmann
Hier gaat de progressie helaas niet zo snel als gehoopt. Ik heb een Omron BF511 weegschaal waarmee ik ook vet- en spierpercentage kan meten, maar die waardes blijven nog rond hetzelfde punt hangen. Ik heb een afspraak in de sportschool gehad voor een "individueel afgestemd" trainingsplan, maar dat viel ontzettend tegen. Kreeg een blaadje met zeven apparaten erop in de hand gedrukt, trainer liet zien hoe je die oefeningen juist uitvoert en toen mocht ik zelf aan de slag om uit te vinden met welk gewicht dat dan zou zijn, zonder begeleiding. Ook het voedingsadvies was veelbelovend; minderen in koolhydraten, weg met de suikers.
Aangezien ik toch wel iets meer wil bereiken, echter niet het budget heb om veel uit te geven, vraag ik me af of ik toch maar de hulp in zou schakelen van een personal coach of dat ik ook zelfstandig een schema in elkaar kan zetten. Ik zie door de bomen het bos niet meer...
MoonWencke schreef:Aangezien ik toch wel iets meer wil bereiken, echter niet het budget heb om veel uit te geven, vraag ik me af of ik toch maar de hulp in zou schakelen van een personal coach of dat ik ook zelfstandig een schema in elkaar kan zetten. Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Tova schreef:MoonWencke schreef:Mijn nichtje doet morgen mee aan de Juliette Bergmann
Ik ga morgen ook naar de JBC.
Weet je toevallig of je als toeschouwer je eigen eten/drinken mee kan/mag nemen? Iets met arme student
MoonWencke schreef:Die trainer rekent normaal gesproken 80 euro per uur, voor studioklanten 60. Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal wat prijzen betreft. Heeft iemand van jullie daarmee ervaring?