Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DebGizmo schreef:Ik heb bewust voor evy gekozen omdat je je eigen tempo kunt bepalen en eventueel later kan kiezen voor een schema inclusief versnellen. Daarnaast vind ik het coachen erg fijn, elke 5 minuten een update hoe ver je bent. Eigen snelheid bepalen voorkomt denk ik sneller blessures.

Hoe ver je bent dat weet je met dit schema ook aangezien je elke week toch 5 min langer traind 
 maargoed ik werd een beetje kriegel van Evy en heb dus gezocht wat er nog meer was. Ik kan me heel goed voorstellen dat andere mensen juist Evy fijner vinden. Dit schema sluit aan op het start to run schema. Want na start to run loop je in principe nog geen 5 km ik loop er 3 achterelkaar. Er ontbreken wat dingen bij start to run. Zo was mijn laatste les les 27 geen 30 min aan elakaar maar 10 en 20. Pas toen ik zonder Evy ging lopen kon ik ineens 25 min aan een stuk 

alleen niet in 30 min 

de laatste les. Ik loop nu wel 30 minuten aan ėėn, en bouw zelf wel verder met mijn Garmin en runkeeper. Daar kan je zelf ook een schema voor maken.                                                         
 een keer in de week train ik daar ga officieel pas na 1 september starten ivm mijn vakantie maar tot die tijd mag ik alvast mee lopen.