DebGizmo schreef:Ik heb bewust voor evy gekozen omdat je je eigen tempo kunt bepalen en eventueel later kan kiezen voor een schema inclusief versnellen. Daarnaast vind ik het coachen erg fijn, elke 5 minuten een update hoe ver je bent. Eigen snelheid bepalen voorkomt denk ik sneller blessures.
Ik was ook met Evy gestart. Dat was idd fijn.
Echter couched ze niks er wordt nergens op gelet en was de uitdaging er voor mij wel af na 25 lessen
Elke 2 min horen dat je fier kunt zijn op jezelf vond ik ook niet echt. Dat kan natuurlijk voor een ander juist weer fijn zijn,
Ik vind het juist prettig dat nu de echte begin fase erop zit want start to run heb ik dus gewoon gedaan. Om juist echt op te bouwen en ook wat wisselingetjes te doen en dat gaat dan om bij 4 x keer ėėn min hard op een loop van 25 min daar krijg je niet meteen blessures van
Hoe ver je bent dat weet je met dit schema ook aangezien je elke week toch 5 min langer traind
maargoed ik werd een beetje kriegel van Evy en heb dus gezocht wat er nog meer was. Ik kan me heel goed voorstellen dat andere mensen juist Evy fijner vinden. Dit schema sluit aan op het start to run schema. Want na start to run loop je in principe nog geen 5 km ik loop er 3 achterelkaar. Er ontbreken wat dingen bij start to run. Zo was mijn laatste les les 27 geen 30 min aan elakaar maar 10 en 20. Pas toen ik zonder Evy ging lopen kon ik ineens 25 min aan een stuk