Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loolotte schreef:Ziet er goed uit hoor Linda! Ik zit zelf een beetje met die eiwitten.. die haal ik nu vooral uit gekookt ei omdat ik absoluut geen fan ben van bonen maar met het vooruitzicht op vegan worden niet handig

[***] schreef:Loolotte schreef:Ziet er goed uit hoor Linda! Ik zit zelf een beetje met die eiwitten.. die haal ik nu vooral uit gekookt ei omdat ik absoluut geen fan ben van bonen maar met het vooruitzicht op vegan worden niet handig
Lastig inderdaad. Ik lust eigenlijk alle groente als ze gebakken/gekookt zijn. Maar op mijn werk is geen magnetron, en 2x per dag groente is helaas ook wel prijzig.

), dus het is eten wat de pot schaft, al ben ik wel vegetariër.
Ziet er heerlijk uit, maar het smaakt zacht en muffig. Ik ga ze in ieder geval absoluut niet meer maken. En nee, langer in de oven laten werkt niet.
! Ga iets kortere afstanden lopen, tussen de 10 a 16km en dan in augustus weer een halve marathon. Afhankelijk van de beschikbare tijd wil ik 1x per week gaan bootcampen en daarnaast thuis werken aan mijn core mbv Kayla Itsines en de app van Nike. Aanvullende tips voor leuke (thuis)workouts zijn zeer welkom!
Nou heeft hij voor me een voedingsschema gemaakt dus daar begin ik wel mee.
(stonden beide achter de keuze, maar het is nog steeds pijnlijk).
Maar als jullie er beiden achterstonden is het al wat makkelijker.
Ook de challenges niet gedaan gisteren, maar deze avond vliegenwe er weer in!