Ik kan je ook adviseren om te gaan zwemmen. Daar krijg je best wat armspieren van, ook schouders. En schaatsen voor de benen en billen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Resistance schreef:Toch grappih hoe lichamen inderdaad toch zo verschillen. Allebei 1.63, maar ik kom gemakkelijker (op zich niet heel gemakkelijk, ik kan ongelofelijk hamsteren maar boven de 55 kg kom ik nooit) aan en ben van nature bedt gespierd, en bij anderen is dat dan weer niet het geval.
Ik kan je ook adviseren om te gaan zwemmen. Daar krijg je best wat armspieren van, ook schouders. En schaatsen voor de benen en billen.
) maar dat wil echt voor geen meter. Eet totaal niet veel eigenlijk maar moet toch altijd weer uitkijken dat ik niet dikker word. Jullie hebben dus aan de ene kant wel een beetje mazzel
), dus ik denk dat ik een week aan de challenge plak want in zo'n weekje is er al veel weer weg natuurlijk. Ik heb nog steeds voorfoto's op mijn camera staan, dus na foto's komen er zeker!
Sinds enkele weken ben ik sportiever bezig. 2 weken geleden een mountainbike gekocht erbij. Nu zwem ik 1 x pw, 1 x pw zumba, 1x pw dansles en dan 2 x pw paard. Als het weer meezit 2 x pw met de fiets en dan is mn planning ver vol haha. Dus dit is wel leuk voor erbij en kan ik gewoon thuis doen