30 Day Ab Challenge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 30 Day Ab Challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:43

Toch grappih hoe lichamen inderdaad toch zo verschillen. Allebei 1.63, maar ik kom gemakkelijker (op zich niet heel gemakkelijk, ik kan ongelofelijk hamsteren maar boven de 55 kg kom ik nooit) aan en ben van nature bedt gespierd, en bij anderen is dat dan weer niet het geval.

Ik kan je ook adviseren om te gaan zwemmen. Daar krijg je best wat armspieren van, ook schouders. En schaatsen voor de benen en billen. :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:54

Resistance schreef:
Toch grappih hoe lichamen inderdaad toch zo verschillen. Allebei 1.63, maar ik kom gemakkelijker (op zich niet heel gemakkelijk, ik kan ongelofelijk hamsteren maar boven de 55 kg kom ik nooit) aan en ben van nature bedt gespierd, en bij anderen is dat dan weer niet het geval.

Ik kan je ook adviseren om te gaan zwemmen. Daar krijg je best wat armspieren van, ook schouders. En schaatsen voor de benen en billen. :)

Ik wil ook heel graag gaan zwemmen! Wou eigenlijk allang een strippenkaart hebben voor baantjes zwemmen, maar heb laatst een verse piercing laten zetten dus ik wacht nog even, maar zwemmen is inderdaad ideaal. Je traint al je spieren en bouwt conditie op.

Schaatsmogelijkheden heb ik hier niet echt in de buurt, skeeleren lijkt mij dan wel weer leuk voor in de zomer, dat is denk ik wel een beetje vergelijkbaar?

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:13

zeker grappig om te zien. Zou bij mij wel iets af mogen maar tis geen noodzaak (meer omdat ik het dan mooier vind :+ ) maar dat wil echt voor geen meter. Eet totaal niet veel eigenlijk maar moet toch altijd weer uitkijken dat ik niet dikker word. Jullie hebben dus aan de ene kant wel een beetje mazzel O:)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:38

Ja, ik ga deze maand weer opnieuw beginnen!!
Zijn er mensen die ook serieus verschil zien?

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:44

Niet echt. Ik zie aan de zijkant iets meer een "lijntje"maar daar is ook alles mee gezegd. Maargoed vorige week ben ik qua voeding echt finaal de mist in gegaan. Haha en ik denk dat dat wel een cruciale week was qua herhalingen van de oefeningen. Ik ga dus nog even door. Ik zit nu op dag 27. Verwacht na 1,5 week wel wat meer resultaat te hebben eigenlijk

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:10

Ik heb ruim een week rust genomen (grieperig, tentamens, stress, bladiebla :') ), dus ik denk dat ik een week aan de challenge plak want in zo'n weekje is er al veel weer weg natuurlijk. Ik heb nog steeds voorfoto's op mijn camera staan, dus na foto's komen er zeker!

Ik heb inderdaad een beetje mazzel, want ik hoef niet om te kijken naar wat ik in mijn mond stop vanwege mijn bouw. Maar, nog steeds let ik er heel erg op wat ik in mijn mond stop.
Soms word ik er een beetje gestoord van hoeveel mensen tegen mij zeggen "oh wat fijn, je kan gewoon eten wat je wilt zonder aan te komen!" nou nee, sorry, ik vind niet kunnen aankomen geen vrijbrief om alles in mijn mond te proppen. :=
Ik vind gezonde voeding zelfs erg belangrijk, maar je moet nooit te streng zijn voor jezelf natuurlijk! :D

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 00:08

Haha Suliko dit zeggen ze ook altijd tegen mij. En het is waar ik kan veel eten zonder echt aan te komen. Heb ook een "dunne bouw". Mijn moeder hetzelfde verhaal. Maar merk wel dat dit na mijn 22ste iets anders is geworden. Word absoluut niet dik en kom niet aan, maar je kan het wel zien in mijn buik. Spierafname ed. Spiekte even in je profiel en zag dat je 18 bent. Dus juich niet te hard, t kan nog komen haha! Ook al mag ik absoluut niet klagen hoor. Tegen mij zeggen ze altijd: Als jij aan zou komen wat je eet dan had je in Obese moeten zitten. En volgens iedereen heb ik een lintworm haha

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:19

Nou, meerdere mensen zeggen dit, wacht maar tot je ouder bent. Maar als ik naar mijn moeder kijk, gaat dit er echt niet in zitten denk ik zo. :=

Die is ook altijd zo mager gebleven als ik. Op een wat los buikje na van 3 zwangerschappen. Maar ik ben bijvoorbeeld heel erg jaloers op haar armen, zij heeft jaren lang gewichtheffen gedaan (zelfs wedstrijden) en heeft nog steeds mooi gevormde armen. Terwijl zij ondertussen jaloers is op mijn benen/billen. :')

En ik merk het ook echt als ik ongezond eet, mijn hele energielevel daalt dan en ik voel mij ook echt gelijk ontzettend slap. Ik ben mij sowieso gaan verdiepen in voeding het afgelopen jaar, ook wegens gezondheidsredenen. En toen ging er toch wel een wereld voor mij open en nu ben ik eerder naar een gezondheidsfreak aan het neigen. :+
Daarvoor at ik ook niet heel erg ongezond, maar ik lette er ook niet op wat er nou écht naar binnen ging. Maar inmiddels kan ik er echt niet meer met mijn hoofd bij hoe mensen dat volhouden die werkelijk alleen maar vette happen en kant en klaar maaltijden naar binnen werken, hoe ziek/slap je je dan wel niet moet voelen. :o

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:36

Haha ja ik ben inderdaad ook veel gezonder aan t eten.. op vorige week na. Eet eigenlijk bijna nooit meer vette hap of enorm veel zoete zooi. Drink alleen maar water enzo. Veel beter allemaal. Merk het ook echt aan m'n energie.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:26

Mag ik vanaf vandaag meedoen?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:28

Natuurlijk, waarom niet :D

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:42

Leuk! Ik zal me even voorstellen; Ik ben Jennifer en 25 jaar oud/jong?! Ik ben 1.65m en weeg 60 kg blijkbaar :+ Sinds enkele weken ben ik sportiever bezig. 2 weken geleden een mountainbike gekocht erbij. Nu zwem ik 1 x pw, 1 x pw zumba, 1x pw dansles en dan 2 x pw paard. Als het weer meezit 2 x pw met de fiets en dan is mn planning ver vol haha. Dus dit is wel leuk voor erbij en kan ik gewoon thuis doen

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:55

Ik ga deze week een sportpas aanschaffen, door de school waar ik op zit kan ik dan voor 14 euro per maand onbeperkt zwemmen, yoga, squachen en op heel veel plekken fitnessen, bootcampen, danslessen, pilates en groepslessen volgen. *\o/*
7 dagen in de week en zelfs meerdere activiteiten op een dag, zolang het maar niet bij dezelfde sportaanbieder is.
Alleen al voor het zwemmen wou ik die pas, maar yoga vind ik ook erg leuk. Maar hoe meer hoe beter natuurlijk, een klasgenootje heeft de pas ook, dus ook nog eens motivatie om samen te gaan.

------------------------

Wat ik mij af vraag trouwens, hebben mensen behoefte aan een centraal kletstopic over trainen en eventueel voeding? Ik merk dat veel mensen hier telkens afdwalen naar meerdere challenges, het willen volhouden, verder gaan met andere sport etc.
Maar ik kan niet echt een topic vinden wat hier echt op aansluit en waar iedereen gewoon lekker kan kletsen over zijn trainingen van die week (of het nou challenges, fitness of zwemmen is), voeding, bepaalde doelen (sixpack, conditie, afvallen) en tips/tricks op een gezellige manier.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:10

Als minderjarige ook mee mogen kletsen lijkt mij dat een erg leuk idee :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:17

Daar zit natuurlijk geen leeftijdsgrens op! Zolang iedereen maar gezellig is.

Als er animo voor is zal ik morgenmiddag een topic gaan maken waar je kan kletsen over trainen, voeding, doelen, tips/tricks en alles wat motiveert om door te gaan. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:31

Leuk! :)

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:47

ja leuk! Vooral voeding ben ik in geintresseerd. Ik zoek er veel over op en eet al redelijk gezond. Toch zijn er veel dingen die ik nog zou willen weten! Dus leuk zo'n topic!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 18:23

Fijn dat er animo voor is, ik ga er werk van maken! Zal het linkje natuurlijk hier plaatsen als het af is.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 18:37

Dag 1 net gehad. Die plank vind ik toch altijd zo klote he. Ben net terug van een rit van bijna 30 km met de fiets en vanavond nog een uurtje baantjes zwemmen.. Actief dagje vandaag dus.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 16:06

Ostra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 20:56

Ben bijna bij het einde nog twee dagen :D

Ostra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:18

De challenge voltooid *\o/* :D

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:16

*\o/*

Ik eregister en ben daarna begonnen met de butt challenge en zolang de aantallen laag blijven, blijf ik een stuk van de oude challenge meetrainen.

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 19:36

Hier nog steeds niet voltooid, blijf maar hangen op dag 21 -O-
Ik ga maar vanaf het begin beginnen weer, ik skip steeds een week of meer :+

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:05

Jaaaa Ostra, ik nu ook!! *\o/* *\o/* *\o/* daarnet afgerond! :D