Je kan je inderdaad best laten gaan met kerst en oud en nieuw etc. Maar dat heeft dan een reden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Dat klinkt goed! Hoe maak je dat?
Dragan2008 schreef:Als je geen trek hebt, zie ik geen reden om meer te eten. Bij mij is het helaas het geval dat ik bijna altijd trek heb. En dan ook echt dat mn maag rammelt
Pallatin schreef:[naam] schreef:Ja driehoekig broodje , heb hooguit de puntjes eraf gebeten
Hahahaha, ik had gister een grote bonbon, dus had m keurig doormidden gesneden...maar vond dat even later toch wel zo'n treurig gezicht, zo'n geslachte bonbon dat ik de andere helft ook maar heb opgegeten...
MerleSimone schreef:Dragan2008 schreef:Als je geen trek hebt, zie ik geen reden om meer te eten. Bij mij is het helaas het geval dat ik bijna altijd trek heb. En dan ook echt dat mn maag rammelt
Wist je dat dat 'rammelen' je darmen zijn die zichzelf leeg schrapen/schoon maken?Edit: ook je maag blijkbaar, die kneed ipv voedsel de gassen. Sorry
vibabu schreef:Herkenbaar![]()
Ik heb de kwarktaart gemaakt alleen heb ik geen whey en kon de passievruchtkwark niet vinden dus heb een andere meegenomenwat voor whey hebben jullie? Lijkt me toch wel handig om in huis te hebben voor af en toe een ontbijt oid te vervangen.
vibabu schreef:Herkenbaar![]()
Ik heb de kwarktaart gemaakt alleen heb ik geen whey en kon de passievruchtkwark niet vinden dus heb een andere meegenomenwat voor whey hebben jullie? Lijkt me toch wel handig om in huis te hebben voor af en toe een ontbijt oid te vervangen.