Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Ik heb het al eerder gezegd, maar spelt i.p.v. tarwe is echt nergens voor nodig als je geen coeliakie hebt. Maak niet die fout dat je denkt: "o, sommige mensen worden ziek van gluten, dus zal het net als suiker wel slecht zijn."
denice schreef:Als je dan maar weer oplet dat je van spelt ook witbrood hebt
Je hebt ook suikervrije repen, ook glutenvrij en diervrij, heel lekker! Het merk is Nacd dacht ik. Ik prop mijn tas altijd helemaal vol met tomaatjes, komkommer, paprika's en fruit. Ik eet net zo lang door tot ik geen honger meer heb
denice schreef:Ik heb momenteel wel een aardig probleem. Vandaag is het juffendag op mijn werk, en ik heb 26 repen Tony Chocolonely gehad
LisaaSophie schreef:Ik wil het ook weer gaan proberen... Vorige keer niet zo lang volgehouden. Dit omdat ik soms echt vreetbuien heb en als ik op dat moment niet iets suikervrijs voor het pakken had, werd het toch maar iets vol suiker. En na een tijdje wist ik ook niet wat te eten, was de paprika, komkomer en appels ook wel zat na een paar dagen...
Maar ik ga het opnieuw proberen
WillBokkers schreef:gribaldi schreef:Haha hoeveel heb je er al op![]()
Als je eenmaal met een stukje begint is er geen redden meer aan ;')
Maken nu ook zelf ijsthee, moet erg wennen aan de smaak maar heel vies is het ook niet.
Hoe maak je dat als ik vragen mag?
gribaldi schreef:IJsthee recept heb ik hier boven ergens gedeeld![]()
Fijn dat de ijsthee lekker was!
Die suikervrije taart is ook een aanrader hoor![]()
Zal recept plaatsen.