Jongens hebben het zoveel makkelijker... hoeven alleen maar hun stropdas uit te zoeken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Ik heb dus ook nog nooit gala gehad
Jongens hebben het zoveel makkelijker... hoeven alleen maar hun stropdas uit te zoeken.
P_Tries schreef:Ja.. dat bekeken worden datklopt wel. Maar druk maak ik me er niet om.
Enige opmerkingen die ik echt vervelend begin te vinden zijn wooow... wat benjij lang! En dat soort dingen.
Het constateren vanhet feit.... hate that!
Froos schreef:Hoi ik meld me ook nog even! 186, nu wel het geluk dat over het algemeen iedereen bij mij op school wel 175+ is, maar zodra ik bij mensen van scholen uit de binnenstad kom krijg ik weer de oh zo fijne "tjeeeezus jij bent lang" naar mn hoofd gesmeten![]()
Sta ondertussen bij "vreemden" ook al bekend als; Roos? Die lange blonde bedoel je?
Froos schreef:Hoi ik meld me ook nog even! 186, nu wel het geluk dat over het algemeen iedereen bij mij op school wel 175+ is, maar zodra ik bij mensen van scholen uit de binnenstad kom krijg ik weer de oh zo fijne "tjeeeezus jij bent lang" naar mn hoofd gesmeten![]()
Sta ondertussen bij "vreemden" ook al bekend als; Roos? Die lange blonde bedoel je?
Ilco schreef:Ik meld me ook. Ben 1.87 en heb lengtemaat 3638 (38 is helemaal zeldzaam in de "gewone" winkel). Gelukkig is mijn man altijd langer dan ik. Zelfs als ik op hakken loop :p. Het voordeel is dat je (zoals al eerder gezegt) bijna overal bij kan in de supermarkt :p
xniieeenke schreef:Vanaf wanneer ben je lang? XD
Ik ben nu 13, 1.73 lang, ze zeggen dat ik sowieso wel 1,80 kan worden, niet erg veel hoger, maar wel sowieso dat. Ik voel me altijd zo'n struisvogel die boven alles uit steekt, maar met gym kan de kleinste van de klas nog hoger dan mij springen #fail
Emmaa_ schreef:Ik was op mijn 14e nét onder de 1.80, dus ben daarna nog wel wat gegroeid. Denk dat als je met 13 1.73 bent de kans niet zo groot is dat je nog boven de 1.80 komt, vrouwen hebben hun groeispurt toch over het algemeen eerder?