Met mij gaat het redelijk. Met de psych en de huisarts afgesproken dat ik een blikje neem als ik daar behoefte aan heb en anders niet. Ze hebben eindelijk door dat ik toch een eigen schema heb gemaakt

Over mijn angst voor terreur en aanslagen als zoontje niet bij mij is, was de psych heel duidelijk. Als het komt dan komt het en dan kan ik beter proberen te genieten van de goede momenten, dan achteraf spijt te hebben dat die momenten gevuld waren met angst. Natuurlijk wel wat mooier gezegd, maar dit is mijn interpretatie van zijn worden en ik geef hem volkomen gelijk. Heb zoontje vandaag dan ook met een lach op school afgezet en ben daarna de rest van de dag bij mijn moeder geweest. Lekker genoten van het mooie weer.
Gisteren en eergisteren heb ik geen blikje op, nu heb ik er wel eentje open staan. Verder was de bloeduitslag positief, in de zin van dat de waardes aan het herstellen zijn. Enkel mijn suiker staat erg hoog, dit is wel een puntje om in de gaten te houden.
Qua gewicht ben ik nog steeds heel erg aan het schommelen, maar wel in een licht stijgende lijn. Zit nu tussen de 59 en de 61 kilo.
Mag nu een maandje wachten met het volgende doktersbezoek en dan wordt er weer bloed geprikt.
Al bij al gaat het dus redelijk goed met ons.