Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia schreef:Ik ben mijn psych ook zat. Heb drukke weken achter de rug, dus ben erg moe. Vanavond zou ik uit eten moeten met schoonouders. Ze adviseerde me om te gaan, want leuke dingen doen is belangrijk. En dan krijg ik de volgende dag maar de man met de hamer, dat is niet erg. Zelfs toen ik had aangegeven dat ik somber wordt als mijn energie afneemt.
Gisteravond was ik echter zo uitgeput door de drukke weken (met veel sociale dingen) dat ik in bad eerst een ontiegelijke huilbui had, en dood wilde, zo uitgeput was ik. Daarna in slaap gevallen in bad. Vandaag compleet gesloopt hele dag op de bank gelegen. Dus nee ik ga niet uit eten.
Voel me nu al weer wat beter, omdat ik naar mijn lichaam luister en op de rem heb getrapt.
Als ik energie heb ben ik vrolijk, als ik over mijn grenzen ga gaat het mis.
Woensdag eerste gesprek met andere psycholoog, daar heb ik meer vertrouwen in.
Joolien schreef:Sidera dat heb ik ook wel eens, kan komen door je depressie idd, maar kan ook een vorm van gegeneraliseerde angststoornis zijn. Maar die wordt alleen gediagnostiseerd als je daar echt hinder van ondervind.
Ik heb vannacht wat kort geslapen, vanmorgen vroeg eruit, moest 2 presentaties geven, ben ook echt compleet kapot. Ik baal er dan ook wel even van dat mijn vriend doodleuk de hele dag keihard werkt, en dan nu nog zonder blikken en blozen gaat klussen bij zijn broer, terwijl ik nog niet eens een kopje thee kan pakken van vermoeidheid.
Dan wil ik echt tegen mn vermoeidheid aan trappen, boos worden en gillen als een klein kind. Mja, daar heb ik ook de energie niet voor
MachoPablo schreef:woon in de buurt van rotterdam,ik stuur je nog wel pb als thuis ben lukt ff niet op myn Tel
![]()
Maar ben in bezit van auto en rijbewijs reis best veel in de auto ookmede dat vriendinnen ver weg wonen
amoj schreef:Hoi! Ik kom dit topic weer eens binnen vallen. Anderhalf jaar geleden me hier ook gemeld, omdat ik toen een burn out had.
Nu zit een vriend van mij tegen een burn out aan. Hij ligt op dit moment in scheiding en heeft een eigen bedrijf, werkt 7 dagen in de week. Hij loopt al bij een psych. Hij heeft niet zoveel mensen waar hij mee kan praten over dit soort dingen. Ik ben altijd een beetje zijn uitlaatklep en ben er nu ook zeker voor hem. Maar wat kan ik nu nog meer doen om te helpen? Hebben jullie misschien tips voor mij?
Alvast bedankt!
MachoPablo schreef:Ging 3 dagen super vol engerie
Vandaag me 2 paardjes gereden zit nu al halfuur na me bord te staren totaal geen engerie meer of honger wil alleen maar slapen op bed liggen dan lig weer de halve nacht wakker