Ziet er netjes uit, maar ik zou echt nog niet aan de gang gaan met haarverf en die troep. Eerst maar eens even genezen, je hebt nu gewoon nog open wondjes
Dat gaat snel opeens! Ik zou als ik jou was of jezelf even lekker verwennen met een kapper, of een vriendin vragen te helpen. Het is natuurlijk niet alleen zeep en shampoo, maar na het verven, bij het uitspoelen, loopt alle verf over je armen.
Ja ik zal inderdaad nog ff wachten met verven tot alles goed dicht zit. Ben alleen een beetje ongeduldig Het jeukt ook ontzettend dus dat zal ook wel een goed teken zijn. hopelijk kan het snel zonder verband
TS had een nieuw topic geopend (dat inmiddels ook weer gesloten is), waarin ze aangaf dat er toch weer ontstekingen onder de wond zaten. Ze is in overleg met haar HA nu bij een ander ziekenhuis
Zal ff de tekst uit dat andere topic kopieren. Nadat alles beter leek te gaan na mn operatie [MWS] weet iemand nog huis tuin en keukenmiddeltjes voor een wond?
Lijkt het erop dat het toch weer fout gaat. Donderdag bij controle in het ziekenhuis zei ik al dat er iets niet goed zat. Het zag er normaal uit maar deed gruwelijk pijn. Maar er was niks te zien dus konden ze ook niks doen. Zaterdag haalde ik het verband eraf en toen zag ik een paar zwarte plekken. Ik ben het vertrouwen in het Waterland ziekenhuis kwijt dus HA gevraagd voor een ander ziekenhuis. Kon vandaag meteen terecht in het Boven IJ ziekenhuis. Heb nu antibiotica zalf en speciale gaasjes die niet aan de wond plakken. Moet woensdag terug komen. Maar gvd wat doet het weer pijn.