Suus___ schreef:Ik heb de strobe cream kan best een sample maken als je wilt
Is hij de moeite waard, of beter the balm?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Nee ik vind dat bij de Clarisonic ook echt een groot nadeel en daarom spreekt die Fereo me ook zo aan. Bovendien ben ik vaak wel te spreken over Duitse of Scandinavische producten en laat dit nou net uit zweden komen.
De mini is trouwens ook degene die ik zou willen hoor. Ik vind 50 euro extra voor een ander formaat wat precies hetzelfde doet een beetje onzin.
Drunksheep schreef:Ik ben heel benieuwd voor hoeveel de kortingscode is én of 'ie vaker gebruikt kan worden dan één keer
Nadine schreef:Krijg net in mijn mail een kortingscode voor zoeva binnen van de makeupspot![]()
Sorry dat ik het nu pas zie, je hebt al besteld natuurlijk. (niniane)
Het is nu wel heel aantrekkelijk om de rosé golden kwastenset te kopen samen met het cacao blend palette. Het zit al in mijn winkelwagentje, oeps!![]()
(samen met milani luminoso en een set invisibobble elastiekjes. (nog een keer oeps)
Niniane schreef:Nadine schreef:Krijg net in mijn mail een kortingscode voor zoeva binnen van de makeupspot![]()
Sorry dat ik het nu pas zie, je hebt al besteld natuurlijk. (niniane)
Het is nu wel heel aantrekkelijk om de rosé golden kwastenset te kopen samen met het cacao blend palette. Het zit al in mijn winkelwagentje, oeps!![]()
(samen met milani luminoso en een set invisibobble elastiekjes. (nog een keer oeps)
Aah geeft niet hoor! Toch via de Douglas besteld omdat je je bestelling kan afhalen bij een winkel. Zo hoeft ons mam het niet te zien.![]()
Die kwasten zijn wel echt heel mooi ja.Is de Cacao Blend bij jou wel leverbaar?