Ik heb me even ingelezen, ben ik even blij dat her dit onderzoek is Vind het toch wel spannend, maar na alles wat ik al doorstaan heb kan dit er ook nog wel bij Heb meer angst voor tandarts volgende week
Vanmiddag (wéér) naar de Ha. Mag van de gyn weer met de pil beginnen. Zit weer vol met acne (mijn 8 jarige broertje vroeg of ik waterpokken had ) en ik had de week van 15 juni ongesteld moeten zijn geworden maar ben het nog steeds niet. Heb wel met vlagen menstruatie klachten maar er gebeurt niets. Dus de boel toch maar weer kunstmatig opwekken.
Vandaag de dag van het onderzoek Hoewel ik weet dat het niet veel voorsteld zie ik er enorm tegenop. Heb al zolang last van MN darmen het zou stiekem wel mooi zijn als er iets uit kwam. Maar mijn gevoel zegt me dat er niets uitkomt. We zullen zien
Dankjewel allemaal. Alles achter de rug, leuk nee, maar wel te doen. Had een lieve assistente naast me staan. Alles zag er picobello uit, zoals verwacht. De mdl arts vermoedde ook een soort van kneuzing van de darm. Ik moet de 31e nog naar de poli. Ik denk dat ik het voor nu maar gewoon los ga laten, op de dagen dat het minder gaat een pijnstiller en eens een goeie osteopaat ga opzoeken. Ben even moe/uitgedokterd Ontzettens bedankt voor het meeleven
Bah wat vervelend dat ze toch maar niets kunnen vinden. Kan me voorstellen dat je er nu wel flink zat van bent.
Deugenietje
Geplaatst: 09-07-15 19:41
Pffff. Aan de ene kant fijn, maaar het is dubbel. Je weet niks en dat is frusterend.
Momenteel zit ik nu zelf lekker weer in de lappenmand. Lange leve de bij- en voorholtes. 4 week geleden net een kuur gehad en heb al weer knallende kopzeer. Morgen huisarts. Hoop dat hij me wil door sturen naar KNO-Arts. Dit is de zoveelste jaar met zware hoofdpijn klachten.
He bah Deugentietje, ik hoop dat jij ook snel mag opknappen! Hopelijk krijg je die verwijzing naar de KNO arts!
Hier gaat het Zozo. Mag opzich niet klagen, als het minder gaat 2 paracetamolletjes en even niet op MN bibs zitten en dan gaat het wel weer. Het zijn meer vlagen nu. Ik hoop binnenkort weer aan de slag te kunnen want zit voor mijn smaak alweer te lang thuis
He Deugentietje, hoe gaat het met je? Hopelijk weer iets beter Hier gaat het prima, ben mijn leventje langzaam weer aan het oppakken. Mijn lichaam heeft het heel heel zwaar, in het algemeen, ik heb nog pijnstilling nodig. Maar mentaal voel ik me een stuk beter en ben dan ook bezig weer regelmaat in mijn leven te krijgen
Deugenietje
Geplaatst: 15-07-15 18:03
Hoi Bowena. Jouw verhaal klinkt positief.
Hier gaat het goed. Mijn holtes zijn redelijk weer rustig. Morgen moet ik naar de uroloog. Spannend.
bowena_84
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-15 20:56
Hoi Deugentietje, was topic uit het oog verloren. Hoe was het bij de uroloog?
Hier alleen nog pijn bij druk, dus bij volle blaas/darmen. Verder wel okee
Bij de uroloog ging het heel goed. En was zowel positief als negatief. Ik ben geestelijk zo onstabiel dat ik er lichamelijk goed ziek en last van heb. Mijn blaas was helemaal goed. Alleen mijn bekkenbodem geeft grote problemen en ga dit aanpakken bij de fysio. Verder wel nieuwe medicatie gekregen en start daar morgen mee.
Ben ik mijn eigen topic uit het oog verloren Ergens natuurlijk niet heel slecht, betekent dat het iig niet heel slecht gaat.
Hoe gaat het nu met jou? Mooi dat je blaas goed is! Wel heel naar dat je geestelijke 'toestand' zo'n invloed heeft op je lichaam. Ik herken dat wel Hoe gaat het nu met de fysio?
Ik sukkel rustig verder hier. Heb nog dagelijks pijn maar het belemmerd mij niet mee zo in het leven. Opstaan en het eerste plasje blijft uiterst vervelend. Een volle blaas en darmen ook. Vooral 'gasjes':oo In principe kan ik weer pijnloos zitten, maar sommige houdingen en bewegingen geven wel last. Het gekneusde gevoel blijft een beetje. Dus weg is het niet alleen een stuk minde vervelend.
Vandaag een afspraak gehad bij de MDL art. Wat een lieverd en dat zeg ik niet gauw van een dokte. Ze was zo geduldig, nam alle tijd, luisterde uitstekend, in één woord ge-wel-dig! Ze neemt me uiterst serieus, ze gaat overleg plegen met de gynaecoloog en ze wil gewoon A) weten wat de pijn veroorzaakt en B) waar de pseudocyste vandaan kwam/door ontstaan is. Hiervoor heeft ze een MRI aanvraag gedaan.
Het verhaaltje krijgt dus nog een staartje. Heel eerlijk was ik al bijna op het punt om het te accepteren dat het er is, bij me hoort en toe te voegen aan het lijstje met gebreken. Ben nu toch wel blij dat ik het niet gedaan heb, zoals de dokter zei; ik hoor gewoon geen (onverklaarbare) pijn te hebben!
Zou het bij een darmkneuzing niet ook kunnen helpen even een week goed te laxeren? Nu komt alle ontlasting er langs en blijft het de gekneusde delen prikkelen. Als die ontlasting mooi zacht is dan is de pijn misschien minder?
Ik hoop dat ze iets kunnen vinden en fijn dat je een arts hebt die zegt dat het niet tussen je oren zit. Gebeurt niet snel.
Met mij gaat het niet goed. Geestelijk zit er ik goed door heen. Aankomende woensdag een crisis gesprek en kijken wat ik nodig ben om beetje goed door mijn dagen te komen.
bowena_84
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-15 16:05
Weet niet of ik mijn eigen topic omhoog mag schoppen?
Ik sukkel inmiddels nog steeds verder helaas Mijn lichaam laat me flink in de steek en ik baal er flink van!
De diepe buikpijnklachten houden nog steeds aan, vooral bij (ochtend) plassen en bij gaan zitten. Ook heb ik last van 'stekende aanvallen', dan krimp ik helemaal in een.
Sinds de operatie (en misschien pil gebruik?) ben ik onverklaarbaar al bijna 5 kilo aangekomen terwijl ik al zeker 2 jaar een stabiel gewicht heb. Mijn eetpatroon is niet of nauwelijks veranderd. Misschien eet ik een chipje meer op de bank s'avonds maar dat is alleen in het weekend.
Sinds die tijd ook veel last van mijn buik. De laatste week heb ik een buik alsof ik 4 maanden zwanger ben, mijn familie schrok ervan. En dan niet na het avondeten, het begint 's ochtends vroeg al. Er staat een enorme spanning op en mijn buik is hard, je kunt hem als ik sta niet indrukken. De huid staat op spanning wat veel jeuk veroorzaakt, ik heb last van mijn littekens van de operatie, ik heb spierpijn van de spanning aan de voor en- zijkanten en veel last van maagzuur/oprispingen. Ook heb ik regelmatig steken in mijn buik en voelt het alsof mijn huid van binnen scheurt.
Je zou zeggen dat ik obstipatie heb, maar ik heb voor mijn doen een best goed ontlastingspatroon, zo om de dag soms twee maal daags. Toch voel ik me tot onder mn neus verstopt, een opgeblazen walrus. Diep ellendig
Ik heb afgelopen vrijdag een MRI scan gehad en mag vrijdag naar de MDL arts voor controle en de uitslag. Ik ga het tot die tijd echter niet redden zo dus heb de huisarts gebeld, daar kan ik morgenvroeg heen.
Mijn fibromyalgie lijkt feest te hebben, ik ben hondsmoe en mijn hele lijf doet pijn en is verzuurd. Ik zit onder de blauwe plekken en mijn onderrug zit muurvast wat bukken en zitten onprettig maakt. Al met al gaat het gewoon niet zo lekker
Bij deze mijn 'ik-voel-me-echt-beroerd-zeik-post' Ik houd mijn dagelijkse routine vast, blijf naar mijn vriend gaan en doe vrijwilligers werk. Maar het allerliefste kroop ik in bed en bleef liggen totdat het allemaal voorbij is. Ik denk er niet veel aan, maar mijn gevoel zegt me dat er iets gaande is en ik ben als de dood dat het niet goed is.
Ik schrik toch wel heel erg als ik dat zo lees over je buik. Daar zit in ieder geval iets wat mis is. Heel veel succes met de uitslag en morgen bij de dokter! Ik zal voor je duimen.
bowena_84
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-15 16:17
Zet niet gauw foto's online maar toch even ter illustratie...
Mijn legging en jurk verbloemen het wel een beetje gelukkig.
Ai als je zeker weten niet zwanger bent is er iets niet helemaal ok zou je zeggen. Mijn buik is wel eens flink opgezwollen maar zo erg als dit nog nooit. Hopelijk geeft de mri uitslag vrijdag meer duidelijkheid,