Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 22:48

Zijn er hier verder nog wandelaars die nog in spanning zijn voor de loting voor de Nijmeegse 4 daagse.
Of zijn er al bokkers die verzekerd zijn van een plek Door vaak gelopen te hebben.
Of net als mij het geluk te hebben Door een startbewijs te winnen ?

AfricanLady @ [MWS] 100ste Nijmeegse 4 Daagse in 2016

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:52

Gisteren op het Rozendaalse veld heen en weer naar de brandtoren gelopen. Zo heerlijk om dit als 'achtertuin' (10/15 min rijden) te hebben! Het was ook nog eens lekker rustig (redelijk logisch als je in NL tussen 18u en 19u gaat wandelen :Y) )

Afbeelding

Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 09:33

Schitterende plaatjes Susan!

Ik doe niet mee aan de 4daagse, mij veel te massaal. Ik wandel voor de rust en voor wat het met mijn hoofd doet en om lekker te genieten van het buiten zijn en de natuur. Niet voor de prestatie. Dus de 4daagse is wat dat betreft niet aan mij besteed. Maar, ik las vanochtend dat een kennis van mij ingeloot is, dus die gaat weer van start.

Weet er iemand nog een plek met veel bloesems waar je onverhard kan wandelen? Ik kan wel wat dingen vinden, maar het meeste loopt dan over verharde paden en dat vind mijn lijf minder geslaagd.... Mag best door heel nederland, dan maak ik er gewoon een dagje uit van.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 19:17

Lalidan schreef:
Schitterende plaatjes Susan!

Ik doe niet mee aan de 4daagse, mij veel te massaal. Ik wandel voor de rust en voor wat het met mijn hoofd doet en om lekker te genieten van het buiten zijn en de natuur. Niet voor de prestatie. Dus de 4daagse is wat dat betreft niet aan mij besteed. Maar, ik las vanochtend dat een kennis van mij ingeloot is, dus die gaat weer van start.

Weet er iemand nog een plek met veel bloesems waar je onverhard kan wandelen? Ik kan wel wat dingen vinden, maar het meeste loopt dan over verharde paden en dat vind mijn lijf minder geslaagd.... Mag best door heel nederland, dan maak ik er gewoon een dagje uit van.

De bloesemtocht in Geldermalsen volgende week zaterdag

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 18:00

Lalidan schreef:
Ik doe niet mee aan de 4daagse, mij veel te massaal. Ik wandel voor de rust en voor wat het met mijn hoofd doet en om lekker te genieten van het buiten zijn en de natuur. Niet voor de prestatie. Dus de 4daagse is wat dat betreft niet aan mij besteed.

+1

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 13:20

Van de week een paar keer gewandeld.

Rondom kasteel eerde.
Dit is tussen Ommen,en Den Ham.
Bos,en je kan langs de Regge. Kasteel eerde is een internationale school.

En ook bij Vasse,in het natuurgebied het springendal rondom de bronnetjes gelopen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 00:00

Wauw mooie omgeving

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 19:13

Ik wil ook beginnen met wandelen, aangezien hardlopen mij niet lukt lichamelijk en ik nu dus weer rustig moet beginnen met opbouwen wil ik graag gaan wandelen. Ik kan op dit moment lichamelijk maar een paar km lopen helaas. (Door het hardlopen)

Binnenkort maar even voor wandelschoenen kijken. Nog tips/ervaringen? :D

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 19:19

Schoenen gaan passen in een goede winkel en dan nemen wat het fijnste zit en stevig is.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 19:41

Meliaforever schreef:
Ik wil ook beginnen met wandelen, aangezien hardlopen mij niet lukt lichamelijk en ik nu dus weer rustig moet beginnen met opbouwen wil ik graag gaan wandelen. Ik kan op dit moment lichamelijk maar een paar km lopen helaas. (Door het hardlopen)

Binnenkort maar even voor wandelschoenen kijken. Nog tips/ervaringen? :D

Balen! Maar opbouwen kan best vlot gaan!
Mocht je nog gezelschap zoeken voor een wandeling, ik woon niet zo ver bij je vandaan zo te zien!

Ik heb gister een kilometer of zeven gelopen. Eerst naar de acupunctuur en toen met een omweg weer naar huis. Loop nu ook elke dag naar werk en terug naar huis. Is niet zo ver, maar wel lekker!

Nog iets meer dan een maandje en dan wandelen op madeira, heb er zin in!!!!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:12

Waar woon je dan, misschien wel leuk om te doen? :)

Hardlopen ga ik sowieso niet meer aan beginnen. :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:36

Meliaforever schreef:
Waar woon je dan, misschien wel leuk om te doen? :)

Hardlopen ga ik sowieso niet meer aan beginnen. :')

Heb je een pb gestuurd!

Wil eerst wat kilootjes afvallen en dan het hardlopen ook weer gaan opbouwen.....

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:18

Afbeelding

Ik heb deze besteld, bij coolblue. Betrouwbare site dus durf dat wel aan.
Was vandaag al wezen kijken voor schoenen maar ze hadden heel veel niet in mijn maat en ik wil wel lage schoenen hebben en dat ze er een beetje normaal uit zien. :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 22:01

Zien er gaaf uit! Nu hopen dat ze passen.....wanneer verwacht je ze binnen te krijgen?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 22:20

Heb 2 maten besteld dus hoop dat dan 1 van de 2 goed zit. Komen morgen al binnen! :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 22:22

Slim! Hoop dat ze ook lekker zitten....dat is toch altijd beetje afwachten.

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:27

Leuke schoenen!

Mooi daar lizard!

Het is hier ook weer begonnen :) Alle sneeuw is weg,al is het hier en daar nog wel nat.
Een paar weken geleden had ik weer een nieuw pad geprobeerd en ik kom op een gegeven moment ergens uit dat ik dacht: huh?!? Ik was zo gedesorienteerd. Was dichter bij huis dan bij de auto.
Vandaag dat pad weer genomen (maar dan gewoon vanaf huis gewandeld) en het loopt nog veel verder dan ik dacht,maar dat bewaren voor een andere keer :D

Vriendin heeft vakantie in juni en dan komt ze weer hierheen. Gaan we weer op pad. Heb nu al route die we gaan rijden. Nu nog mooie wandelroutes gaan uitzoeken.

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 17:05

Mooie schoenen Meliaforever. Ik hoop voor je dat ze niet alleen mooi zijn maar ook lekker zitten.
Zelf vind ik de schoenen van human nature altijd fijn zitten.

Mooie omgeving om te wandelen Lizard! :)

Mijn vader wil volgend jaar samen met mij de vierdaagse lopen. Niet dit jaar omdat het de 100ste keer is en dus waarschijnlijk echt enorm druk. Maar ik sta ook nog niet direct te springen.

Gisteren meegedaan aan een wandeltocht. We hebben 32 km in 5,5 uur gelopen.
Volgens mij best een nette tijd. Van de 175 deelnemer kwamen we in de top 15 weer aan.
Was voor mij tot nu toe de verste tocht die ik gedaan heb. Nu dus ook wel spierpijn :P
Maar een mooie oefening voor de marathon die we over een maand gaan doen!

Sandalio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 12:30

Mijn vriend en ik weten sinds gisteren dat onze starttijd van de slachte marathon 8:45 uur zal zijn. We hadden liever vroeger gestart, omdat je dan gewoon meer tijd hebt om binnen te komen, maar ik heb eens gekeken en als je steeds 1 uur wandelt, en dan 15 minuten rust, dan kunnen we op tijd binnen zijn door ieder uur 4 km te lopen. Dus, dat moet haalbaar zijn? :)

Daarnet even lekker een uurtje door het dorp gelopen 5,5km, helaas konden we niet langer, want ik moet over een half uur naar stage. Maar het is wel echt heerlijk weer! Lekker met korte mouwen, zalig! :)

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 12:49

Ik heb starttijd 8.15! Ben ik wel blij mee :)
En dat moet zeker haalbaar zijn Sandalio. Wij stoppen de eerste 20km niet. Pas op de 20 een grote lunchpauze. Daarna rusten we nog wel een paar keer. Wel een tip, trek niet je schoenen uit, hoe graag je dat ook wil ;) dan zetten je voeten uit en krijg je ze daarna bijna niet meer aan haha

Ik heb afgelopen zondag 24km gelopen in Drenthe! Erg leuke en mooie route! Rond Gieten, Eext en Anderen. Een anwb wandelspoor route. Oa door het bos, midden door een weiland en door leuke Drentse dorpjes :) de hele route is ongeveer 30, maar we hebben een klein stukje afgesneden

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 13:06

Je mag tot 22:30 finishen dus alle tijd ;)
Ik mag pas 08:55 starten

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:33

Ik heb gisteren een deel van het Texelpad gelopen. Van het begin van de slufter naar de Loodmansduinen gelopen (25 km). Dit was de tweede keer dat ik dit stuk liep en het blijft prachtig! Erg afwisselend en overal (bijna) even mooi. Echte aanrader! <3

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 23:49

Mijn starttijd voor de Slachte is 7.25. Mooie tijd :)

Vandaag naar het prachtige Gaasterland geweest en 22 km gelopen. Ik heb nu alle oefenwandeltochten van de Slachte app gehad ;) Gaasterland was de mooiste, een aanrader met mooi weer als vandaag!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 08:42

Hoe zitten je schoenen meliaforever?
Ik ga zo met het vvv van noordwijkerhout een 10.000 stappen wandeling maken. Dat doen ze elke eerste zaterdag van de maand. Gelukkig gaat er een vriendin mee, ben ik niet zo alleen, haha!

Sandalio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 15:36

En, bevallen de nieuwe schoenen, meliaforever? :)
Wij hadden het plan om te gaan wandelen vandaag, maar het is echt veel te warm gewoon. Dus lekker in de tuin, en vriendlief kan het voetbal op de radio volgen, ook belangrijk, haha! Zijn jullie nog gaan wandelen dit weekend, of ook lekker in de tuin/op het terras?