Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:22

laughterline schreef:
Domi_94 schreef:
@Amyyy, dat dus :P
Vandaag W3D3 en stretchen. Op de een of andere manier vergeet ik dat steeds

Week 3 alweer joh? :D hoe gaat t?

Goed, ik begin burpees zelfs leuk te vinden :o
Jij begint maandag weer opnieuw? Succes, je kunt het *\o/*

nanoukkie

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:45

ik denk altijd 'ohneen' weer burpees. Ze zijn gewoon vermoeiend, maar niet 'pijnlijk' dus veel leuker als 'makkelijke' oefeningen!

hele regenachtige dag. En mijn resistance trainingen allemaal gedaan dus maar eerst even wat booty-oefeningen doen en als het wat opklaart toch gaan joggen en paardje verzorgen :o

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:28

Ja ik begin maandag weer opnieuw :)

Haha nou kan altijd handig zijn dat je ze leuk begint te vinden :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:54

Vandaag de hele dag in de winkel gewerkt telt dit ook als LISS :P ben bekaf!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 20:20

hebben jullie een cheatday/ cheatmeal?
Hoevaak, en zo wat eten jullie dan?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 22:49

Arms and abs week 2 achter de rug! Maar pff die oefeningen zijn echt stom.... Ik moet ook echt opletten met mijn rug. Mountain climbers en die straight leg Nog iets zijn niet fijn voor mijn rug. Bij de eerste zak Ik Door omdat ik moe wordt en bij de tweede trek ik mijn rug hol bij het omhoog komen. Niet fijn dus daar moet ik even een vervangende oefening voor bedenken. ...

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:04

Ik doe tijdens de arm en abs oefeningen ook aangepaste oefeningen omdat ik een instabiele onderrug heb, en ik er niet heel erg op zit te wachten om dagen met pijn te lopen :j

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:16

Ik doe de commando's niet meer, omdat mijn ellebogen steeds kapot gaan door die oefening :n Dus dan maar iets voor de buikspieren extra!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 00:25

Renee schreef:
Ik doe tijdens de arm en abs oefeningen ook aangepaste oefeningen omdat ik een instabiele onderrug heb, en ik er niet heel erg op zit te wachten om dagen met pijn te lopen :j

Welke oefeningen doe jij dan? Ik zit eraan te denken om een van mijn fysiooefeningen met de fitnessbal te doen.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 01:04

zo, 35 min gaan joggen!
vroeger geraakte ik nooit verder dan 10 min, o wat haatte ik het,
maar nu gaat het echt 'gemakkelijk', ik kon nog door gaan als het moest!

daarna voor mezelf gekookt (doe ik nooit, doet mammie)
zoete aardapeltjes als frietjes gesneden, rozemarijn, enkele ander kruiden beetje olijfolie en in de oven!
dan nog wat salada en aubergine,wortel,champignon, paprika aangebakken en wat tomatensaus erbij!
was wel geslaagd zo voor de eerste keer koken :)
Geen vlees omdat ik s'middags al een (mini) portie mousakka had gegeten.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 11:54

Sneaky Kayla, ik wil die planning van haar site downloaden. Moet je het alleen delen op facebook. Daar zit ik dan weer niet zo op te wachten... Haha. Maargoed, ik ga vanaf vandaag beginnen! Beetje puzzelen met de dingen die je moet doen in de week, maar hopelijk lukt het. Vooral de LISS inplannen wordt lastig. Daar valt paardrijden niet onder zeker :=? Aan de andere kant ben je natuurlijk wel stabiel met gematigde inspanning bezig..

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:41

Misschien kan je het delen en dan gauw verwijderen/afschermen voor anderen op je pagina?
LISS mag ook fietsend, ik weet niet of je vaak fietst?

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:49

Ja dat kan ik ook nog doen, vind het zo stom staat :+

Nee eigenlijk amper, ga elke dag met de auto naar het werk. Zal wel eens kijken of het me gaat lukken om op bepaalde dagen na werk te gaan wandelen. Anders hou ik het gewoon bij paardrijden, dat doe ik immers 5x per week.

Maar eerste sessie zit er op. Man oh man, viel me vies tegen ;). Kon de tweede keer 7 min ook echt niet volhouden, heb 'm na 6 min afgezet. Vond het iig al heel wat voor hoe lang het geleden is dat ik echt zo heb gesport.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:29

W2D1 zit er op, wat een killer. Mijn quads -O- Het eerste circuit moest ik drie keer doen, dat vond ik wel pijnlijk en bij de sumo squats kon ik mijn evenwicht zelfs niet meer houden op het einde.
Ohja, kater + BBG = no no combination :o

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 15:55

Morgen ga ik er mee beginnen, heb hardgelopen en gewoon fitness, maar door ziekenhuis opname is het allemaal wat minder geworden. Dus vanaf morgen weer knallen! :D Heeft hier iemand de pdf van h.e.l.p? De eet-guide? :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 16:38

Annetje schreef:
Renee schreef:

Welke oefeningen doe jij dan? Ik zit eraan te denken om een van mijn fysiooefeningen met de fitnessbal te doen.

Ik doe ook oefeningen die ik met fysio deed om mijn rug te ondersteunen (hip thrust, sit ups, pulse up etc redelijk basic maar zeker als je knieën gebogen zijn ondersteund dat je rug enorm).

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 17:22

Hebben jullie cheatdays/cheatmeals?
Wat jullie dan zoal? En hoevaak/week?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 17:46

Ik ben eerlijk niet heel erg bezig met voeding, dit voornamelijk omdat het heel snel obsessief wordt bij mij en ik te veel voedingsstoffen uit mijn dieet gooi (zo eindigde ik 10 jaar terug met een glas sinaasappelsap (van 1 sinaasappel) als ontbijt, een appel als lunch en in de avond wat de pot schaft). Dus ik probeer nu langzaam het een en ander te veranderen aan mijn dieet (o.a. geen koek chips en snoep), waardoor ik uiteindelijk in een perfecte middelmoot eindig.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 18:29

Hebben jullie een bepaald tijdstip dat jullie sporten, ochtend middag avond? In de ochtend voor het eten verbrand je meer maar lijkt mij dat je dat niet vol kan houden..

@nanoukkie , ik ben nog niet begonnen maar ik ben niet van plan me bezig te houden met eten. Laatste tijd snoep ik al minder ( mn vetpercentage moet wel omlaag) maar ik eet gewoon wat ik lekker vind dus ook let ik niet op de kcal.

Ik wilde eigenlijk vanavond gaan hardlopen maar het regent al de he dag.. morgen ga ik met de eerste sessie BBG beginnen, ik ben benieuwd hoe het me afgaat!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:41

Ik ga nu beginnen met week 1 dag 1 :D
Zondag: legs en cardio
Dinsdag: abs & arms
Donderdag: full body.

Volgende week ga ik nog een keer week 1 doen (is minder zwaar toch?)
Of zou ik dan gewoon volgende week beginnen met week 2?
Maandag: legs en cardio
Woensdag: abs & arms
Donderdag: full body.

Maakt het niet uit dat er 3 dagen tussen zitten?

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:47

Renee ik heb hetzelfde ! Als ik let op mijn eten slaat het door Laats in 1maand 5kilo afgevallen omdat ik op het eten ging letten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:50

Ik sport altijd het fijnste voor het avondeten. Rond een uur of vijf zes.

Rianne waarom zou je twee keer dezelfde week doen?

Ik moest vandaag eigenlijk hardlopen maar heb weer een drukke dag gehad en had ineens zo'n hoofdpijn dat ik het maar weer verschoven heb. Morgenochtend ga ik rennen, in de middag een rondje buiten met het paard en daarna aan Kayla week 2 dag drie van de trainingen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:53

Ik zou gewoon naar week 2 gaan, als dat te zwaar zou zijn na week 1 hadden ze het programma ook niet zo gemaakt denk ik. ;) Ik vond week 1 zelf niet echt minder zwaar dan week 1.

Mijn hele weekend zijn vaak cheatdays. := Maar ik las het niet bewust in oid. Ik ben ook niet heel erg met mijn eten bezig, ik eet wel gewoon gezond maar geen dieet oid.
Ik ga nu alleen wel proberen maximaal 1 keer per week alcohol te drinken, en dan max 2 glaasjes. :P Tenzij het een hele speciale gelegenheid is oid. :)

Ik sport meestal s avonds als ik thuiskom, ben meestal tussen 19 en 19.30 klaar en dan eten. LIIS doe ik meestal wel na het eten.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 20:07

Net de eerste workout gedaan, pff dat viel me zwaar tegen zeg na 1 ronde circuit one was ik al gesloopt. Na de 2e ronde circuit two was ik kapot maar toch nog door gegaan tot ik 3 rondes in totaal heb gedaan.
Dus nu 2 keer circuit one gedaan en 1 keer curcuit two.
Nu lekker douchen :D

Ik ga gewoon volgende week dan met week 2 beginnen.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 20:57

soof14 schreef:
Renee ik heb hetzelfde ! Als ik let op mijn eten slaat het door Laats in 1maand 5kilo afgevallen omdat ik op het eten ging letten

Zo herkenbaar en dan ga je op een gegeven moment jojo-en, juist omdat je beseft dat je niet zo kan functioneren :j