wanuu schreef:Bij mij is het grootste probleem gewoon dat ik bijna de hele dag honger heb en vaak dus naar snacks pak in plaats van iets gezonds ... Soms zo erg dat ik niet meer normaal avond eetHoewel ik ook wel vaak brood pak in plaats van snacks, maar veel mensen zeggen dat brood ook helemaal niet goed is. Misschien kan iemand hier bevestigen hoe dat nou echt zit? Ik eet op een dag best veel brood weg, omdat ik anders zakken chips op ga lopen knagen ...
Dat honger gevoel is echt vreselijk vervelend en wordt ook erger met mijn huidige behandeling, dus als iemand iets weet wat helpt of iets wat ik kan doen, gezonde snacks?
Ik weeg mezelf eigenlijk nooit. De laatste keer op de weegschaal was in Januari bij de endocrynoloog en toen was het 64. De 3 jaren daarvoor heb ik me niet gewogen, ik kon me iets vaags herinneren dat ik ooit 76 woog
Had ook al aangegeven dat ik niet echt wil afvallen, maar van mijn "rondingen" af wil. Dat lukt alleen niet zo makkelijk als ik blijf snacken en gewoon een luierd ben. Ik zie niet echt motivatie om te gaan sporten eerlijk gezegd, vooral niet omdat ik het alleen moet doen
Ik houd zelf niet bij wat ik op een dag eet, is dat handig om te doen? Ik denk dat ik schrik
Even een tip. Ik was ook een wandelend buffet, ik at de hele dag door en had soms 30 min na het avondeten alweer honger. Ik ben voor mijn rug een aantal keer bij een osteopaat geweest. Maar ze heeft meer behandeld. 2e behandeling kwam ik thuis, had ik ineens veel minder honger. Al mijn voedselpakketten die ik mee nam naar school en werk en zo bleven over. Dus ik aan haar vragen, had ze iets met mijn twaalfvingerige darm gedaan. Ze zei dat deze verkeerd lag en daardoor een hongerprikkel ging afgeven. Sinds die behandeling eet ik zeker een kwart minder van wat ik daarvoor at. Misschien nog wel minder

Je kunt t altijd eens proberen!