Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bralindy schreef:Ik laat nu mijn tussendoortjes weg (chocola ed). Erg moeilijk want het is zo lekker. Ipv daarvan een appel of iets anders waar niet zoveel in zit en water drinken. Ik ga nu proberen vol te houden.. ben benieuwd. Ik weeg nu 74 kg. Ik wil eigenlijk naar 64, maar we zullen zien!
Ik ga ook nog extra sporten met een vriendin. Waarschijnlijk zwemmen!
Liesje1611 schreef:Edit: ik weeg 63 kilo bij 1.75, en ben gewoon normaal/slank van postuur. Dit lijkt me dus niet heel overdreven hoor
Nies_ schreef:Ik ben ook 1,73 en heb dat nooit gewogen bij die lengte, maar kan me ook niet voorstellen dat dat te mager zou zijn.
Ik moet straks even langs mijn oma spullen ophalen voor de taarten die ik vanmiddag moet maken dus ik heb me voorgenomen dat ik te voet ga. Is maar een kilometer dus zo lang het niet super hard regent is het eigenlijk vrij belachelijk dat dat altijd maar met de auto moet.
_sharonnn schreef:Nies_ schreef:Ik ben ook 1,73 en heb dat nooit gewogen bij die lengte, maar kan me ook niet voorstellen dat dat te mager zou zijn.
Ik moet straks even langs mijn oma spullen ophalen voor de taarten die ik vanmiddag moet maken dus ik heb me voorgenomen dat ik te voet ga. Is maar een kilometer dus zo lang het niet super hard regent is het eigenlijk vrij belachelijk dat dat altijd maar met de auto moet.
Fietsen is ook fijn![]()
liefsmarleen schreef:In mijn weegschaal zit lichaamanalyse dus ik let eigenlijk op gewicht, vetpercentage en spierpercentage