Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mrijn schreef:Als je PBP gaat doen, heb je evengoed een abo bij de sportschool nodig. Ik zou gaan voor een abo en voedings- en trainingsadvies vragen bij bv healthadviesbreda. Dat komt op hetzelfde neer als PBP maar dan zonder fancy app en torenhoge marketingkosten...
Mrijn schreef:Als je PBP gaat doen, heb je evengoed een abo bij de sportschool nodig. Ik zou gaan voor een abo en voedings- en trainingsadvies vragen bij bv healthadviesbreda. Dat komt op hetzelfde neer als PBP maar dan zonder fancy app en torenhoge marketingkosten...
Zonnetje81 schreef:En de eerste twee keer was je wel tevreden? Anders verleng je niet zou ik denken.
). Dus ben voor mezelf gewoon door gegaan en opnieuw met alle trainingsweken gestart. De coach voegde voor mij toch niet veel toe (ook omdat ik meerdere mensen in m'n omgeving heb die het ook doen, dus dan ga je daarmee overleggen). En de oefeningen veranderden ook weer niet zoveel door de maanden heen als je @home doet. Dus daarom durfde ik wel alleen verder, mijn doel blijft fatburning op dit moment. Dus dat past dan ook qua trainingsschema.