De grootste stap in mijn leven ooit,1 jaar in kliniek. Help?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

faunty

Re: De grootste stap in mijn leven ooit,1 jaar in kliniek. Help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 09:20

<3 heel veel succes in je 2e week alweer meid ! Zet hem op !!!

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 10:27

Heel veel succes in week twee meis. Knap dat je toch zelf de controle over de woedeaanval weer op tijd terug kreeg. Er komt zoveel op je af met de therapieën, de tegenvaller van geen wajong en ook de overgang van kliniek, weekend thuis, kliniek. Maar echt, je doet het goed! Je bent net begonnen en helaas is Rome ook niet op één dag gebouwd (wel bijna in één dag afgebroken vorige week door voetbalsupporters las ik), je hebt nog een flinke weg te gaan en stapje voor stapje ga je er komen en kom je steeds gemakkelijker over de hobbels en obstakels heen.

:knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 10:46

Ik sluit me helemaal aan bij de voorgaande posters. Er komt echt zoveel op je af, helemaal niet gek dat er dan met een tegenvaller erbij even iets knapt. Des te bijzonderder dat je de woedeaanval weer onder controle kreeg +:)+
Ennnnn, ik denk dat vanaf vandaag/morgen de eerste kaartjes ook wel binnen zullen komen, hopelijk geeft dat ook wat steun :)

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 12:13

Ik wil ook graag pb met het adres.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 12:25

Ik lees nog steeds mee maar wou even zeggen dat je echt een topper bent! Bloedprikken vind ik ook eng, maar je hebt het toch gedaan! Super man!
Er gebeuren nu zo veel dingen, maar laat ze maar rustig over je heen komen.

En als je nog een kaartje wilt, mag je mij ook wel pben met je adres!

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 15:13

Pb je mij je adres ook nog even?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 15:52

Heb net alle pagina's even gelezen.

Meid wat doe je het ontzettend goed, vind het ook ontzettend knap wat je doet. En die huilbuien, woedeaanvallen etc. dat hoort er allemaal bij. Ik ga je een pb sturen voor je adresgegevens. :)

Heartstriked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 22:02

Jullie zijn echt toppertjes. <3 Vandaag ging wel oke, vanochtend wel down gevoeld maar vanmiddag gezellig geweest met wat therapiegenootjes. Ook nog even gewandeld/hardgelopen/krachttraining gedaan. Heerlijk in de buitenlucht, doet me wel veel. Wel eng gevoel omdat er wel gekke mensen rondlopen. Mag de eerste maanden zelfs nog niet naar de manege waarschijnlijk.. dus dat was een domper. Ze noemen het anders vermijdingsgedrag en daar kan ik mij iets bij voorstellen. Ik reageer later even uitgebreider. Dikke knuffel terug aan jullie allen, door jullie kom ik het jaar door!!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:09

Wat fijn dat je wel even de buitenlucht in kan, dat kan zoveel helpen! Jammer dat je nog niet naar de manege mag maar dat komt nog wel :)

Wij slepen je het jaar door hoor!

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:25

Veel succes in je 2e week!
Balen dat je geen Wajong krijgt en niet naar de manege mag. Maar gelukkig mag je wel lekker naar buiten toe!
Afbeelding
en een klavertje vier voor veel geluk!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:31

Kan je niet even een flesje eau de paard bestellen? :P , even spuiten in je kamer en het meurt lekker :+

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:33

Rebecca schreef:
Kan je niet even een flesje eau de paard bestellen? :P , even spuiten in je kamer en het meurt lekker :+

Ik ga morgen weer mesten. Kan een emmer boxinhoud even laten trekken in een fles water? :')

Heartstriked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 22:48

Chiave schreef:
Rebecca schreef:

Ik ga morgen weer mesten. Kan een emmer boxinhoud even laten trekken in een fles water? :')

Gat in de markt! *\o/* Ik sla wel over.. haha. Het ruikt hier al sterk genoeg, had geurstokjes met lavendel maar die mieterde ik de eerste nacht al om.. :o Er is ookal een nieuw meisje sinds deze zondag, dus ben niet meer de nieuwste! Wel hele andere problemen weer, verslaafd aan cocaine. Ook heel heftig maar hele andere boeg dus. Je ziet hier ook echt alles door mekaar.. Bedankt voor het klavertje esmolove! Lief zeg, zo'n plaatje. Heb nog geen kaartjes binnen geloof ik maar zal morgen even extra goed checken. Thanks Eline, toppertje. Heel erg bedankt. <3

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:59

kan je mij ook je adres pben? gaan we daar eens even verandering in brengen!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:06

Ik heb mijn kaart vorige week al op de bus gedaan, die zal er toch al wel moeten zijn.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:11

Misschien iemand in de buurt die met paard bij jou op bezoek komt?
Kun je even snuiven, en over een gazon jakkeren. }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:19

Jeetje wat een rugzak heeft die meid , ex klasgenoot van 22 is net afgekickt vind het zo knap als je dat kan !

Hmm dan idd een shetje naar binnen smokkelen :P , een mini veulen!

Ik kijk op tv het programma met Anita Witzier , beetje kijken hoe het nou eigenlijk is met beeld en geluid daar. Maar wat een borderliners , zus heeft borderline is toch altijd wel een feest van herkenning al was ik eigenlijk te jong om het te begrijpen het is zo ingewikkeld..

Maar geen koeien uit de sloot vissen , we houden het hier leuk en gezellig :D Gaat om TS :P , waar ruikt het naar? Klinisch?

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:27

Succes in week 2! Ik ga morgen in de stad een hele mooie kaart voor je uitzoeken :D

Balen dat je geen Wajong krijgt...
Kan je niet met therapeuten praten over je paardenwens? Als jij duidelijk aangeeft daar rustig en ontspannen van te worden, en dat het je helpt, zou ik het erg kinderachtig vinden als je niet ergens (onder begeleiding) heen mag.

Slaaplekker!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:35

Mijn kaartje voor jou is vandaag op de bus gegaan!
Zit ook een verrassing voor jou erbij ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:28

Hee TS, ik hoop dat je een goede dag gehad hebt vandaag :) Welterusten alvast :)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 21:45

Het lijkt me dat je begeleiding je moet helpen met een inkomen? Voor een Wajong moet je dacht ik een indicatie hebben van de hulpverlening? Het is altijd zo'n gezoek met al die regeltjes hè? Hebben ze toen je t aanvroeg niet gezegd waar je wel recht op hebt?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:13

Hè ts, heb je voor mij je adres ook nog? Had je een pb gedaan maar denk dat je eroverheen hebt gelezen. :o

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:46

Kaartjes duren hier wat langer voor het binnenkomt, dit omdat het een heel groot terrein is en het sorteren wel eens mis gaat. Op een kaartje moet je wel een week rekenen. Soms als je geluk hebt wat sneller. :)

Heartstriked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 22:54

Zo, maar even via de tablet typen. Heb geen laptop mee deze week want vond het even too much, tablet, laptop en mobiel haha. Maar was wel handiger met typen! Ik hoop dat ik nu iedereen kan beantwoorden. :o

@miesemuisje: zal zo meteen een pb sturen! Thanks! :D
@Colunder: Jouwe heb ik ontvangen, echt helemaal toppie!! :D :D
@tones: Jaaa, dat lijkt me nou een serieus goed plan.. Kom je langs dan? haha.
@rebecca: Ja, is ook niet niks. Toch is het een heel verlegen meisje en zou je het echt niet verwachten van haar. Leer je ook weer ervan dat je nooit kan vooroordelen... Dat programma met Anita wietzier kijk ik ook, heb ik vorige week even teruggekeken en van het weekend ook. Een therapiegenootje werd daar onwijs kwaad op vandaag omdat ze een heel verkeerd beeld geven, in ieder geval in die van Almere.. in die sepereer cel wordt je bv. helemaal niet zo zachtzinnig aangepakt en ging het er heel anders aan toe want daar had zij ook gezeten.. maar goed. Het ruikt hier nog steeds naar een omgevallen geurstokjes geur, lavendel. Krijg daardoor langzaam een afkeer van lavendel.. haha.
@prugelpiet: Thanks! Ik ben heel erg benieuwd naar je kaart! Inderdaad balen van mijn Wajong maar goed, ik bel morgen het UWV wel even met de vraag of zij nog iets weten. Al is het maar 50 euro, dan heb ik in ieder geval mijn zorgverzekering gedekt. Wel een goede van je, ik kan het altijd proberen. Helaas zien ze mij al als een te harde werker en ik wil veelste snel dus ben bang dat het hem niet wordt..
@karmawitch: Ik ben beniiieeeeuwwwwd! :D Super bedankt!
@blijheid: Wordt iedere x weer blij van je naam alleen al.. haha. Dank je wel nog! Jij ook slaap lekker!
@nikass: Nee, begeleiding doet dat niet, zouden ze gillend gek worden. En nee, ook geen duidelijkheid waar ik wel recht op heb helaas. Heel stom eigenlijk.. Maar thanks voor je reactie en het meedenken, vind het zelf ook stom dat het zo moet inderdaad.
@kaitlyn: had echt net de pb tjes beantwoordt. Ik lees ze wel maar reageer dan alleen in de avond en gister was ik het vergeten.

iK HEB 3 KAARTJES BINNEN TROUWENS :D !! Echt superblij, een orka kaart, een schattig hondje en een met paarden en de horizon. Supermooi, ik kreeg er serieus tranen in mijn ogen van toen ik het zag.. Wauw..! Ik ben jullie echt ZO dankbaar :D . Vrolijk je ontzettend van op!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:56

Ik ga mijn kaartje vanavond nog schrijven en morgen op de post doen :D

Je bent echt kei goed bezig, petje af hoor. En ik ben blij dat wij je zo kunnen steunen :)