heel veel succes in je 2e week alweer meid ! Zet hem op !!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel veel succes in je 2e week alweer meid ! Zet hem op !!!
Vandaag ging wel oke, vanochtend wel down gevoeld maar vanmiddag gezellig geweest met wat therapiegenootjes. Ook nog even gewandeld/hardgelopen/krachttraining gedaan. Heerlijk in de buitenlucht, doet me wel veel. Wel eng gevoel omdat er wel gekke mensen rondlopen. Mag de eerste maanden zelfs nog niet naar de manege waarschijnlijk.. dus dat was een domper. Ze noemen het anders vermijdingsgedrag en daar kan ik mij iets bij voorstellen. Ik reageer later even uitgebreider. Dikke knuffel terug aan jullie allen, door jullie kom ik het jaar door!! 
, even spuiten in je kamer en het meurt lekker
Chiave schreef:Rebecca schreef:Kan je niet even een flesje eau de paard bestellen?, even spuiten in je kamer en het meurt lekker
Ik ga morgen weer mesten. Kan een emmer boxinhoud even laten trekken in een fles water?
Ik sla wel over.. haha. Het ruikt hier al sterk genoeg, had geurstokjes met lavendel maar die mieterde ik de eerste nacht al om..
Er is ookal een nieuw meisje sinds deze zondag, dus ben niet meer de nieuwste! Wel hele andere problemen weer, verslaafd aan cocaine. Ook heel heftig maar hele andere boeg dus. Je ziet hier ook echt alles door mekaar.. Bedankt voor het klavertje esmolove! Lief zeg, zo'n plaatje. Heb nog geen kaartjes binnen geloof ik maar zal morgen even extra goed checken. Thanks Eline, toppertje. Heel erg bedankt.
, een mini veulen!
Gaat om TS
, waar ruikt het naar? Klinisch? 
Welterusten alvast

Super bedankt!
!! Echt superblij, een orka kaart, een schattig hondje en een met paarden en de horizon. Supermooi, ik kreeg er serieus tranen in mijn ogen van toen ik het zag.. Wauw..! Ik ben jullie echt ZO dankbaar
. Vrolijk je ontzettend van op!