Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Yup, door de kabinetscrisis van vorige week.
Onnodig bij onze polissen, zijn 1 van de grootste van nl, leg dat ook aan de klanten uit, maar de eigen keuze polis geeft ze een veiliger gevoel...
Tja.... Ze betalen er wel meer voor, "maar dat is dan maar zo"
Vind het toch zonde van hun geld
Rinskee schreef:LadyMadonna schreef:
Pmarena
Stad Holland is ook erg goed, mooie declaratie mogelijkheden, jammer dat ze op alternatief gebied weinig vergoeding bieden..

Meraki schreef:Dus toch wel. Zucht. Dan betaal ik alsnog 140,- per maand![]()
*neust nog verder*

ik betaal ook gewoon op het moment dat ik het gebruik bij dswCitaat:Juist niet, ik heb juist voor de goede vergoeding van o.a. chiropractie voor StadHolland gekozen
Ik vind het sowieso idioot dat dat bijna overal onder "alternatieve behandelingen" valt.... bij de meeste verzekeraars ook een hele matige vergoeding, StadHolland was daarin het beste voor mij
Die vergoeden in het pakket dat ik heb gekozen niet slechts rond de 40 euro per behandeling met een maximum tot een paar 100 euro, maar zeggen gewoon: je mag voor 500 euro verbruiken, hoe je het besteed moet je zelf weten. Dus als ik een paar behandelingen van elk 55 euro nodig heb, dan vergoeden ze die gewoon helemaal tot het maximum van 500 euro
En ondanks dat ze zeggen dat ze niet aan kortingen doen via collectieven enzo (wat ik een heel goede instelling vindt) heb ik toch nog 1 collectiefje gevonden waardoor het toch nog een paar tientjes per jaar scheelt dus dat is toch ook weer mooi meegenomen
Of valt dat nog mee?

Sowieso krijg ik met deze verzekering dan de eigen bijdrage kraamzorg vergoed.

.
. Pattypaard schreef:@ Goof, ik zit net bij ONVZ te kijken https://web.onvz.nl/aanvraag. Komt wel iets duurder in premie uit de bus maar tot nog toe wel de beste vergoedingen die ik gezien heb.
Pattypaard schreef:Pff.. al die zorgverzekeringen! Ik begin door het bos de bomen eindelijk te zien. Maar wie weet heeft hier nog iemand een goede tip.
Voor mij is belangrijk dat ik een hoge vergoeding voor fysio en alternatieve geneeswijzen kan krijgen. (Beide +/- € 850 / € 1000) En dan daarbij natuurlijk het liefst zo veel mogelijk vergoed per behandeling per dag.
Daarbij een tandartsvergoeding van 100 % bij € 250 is normaliter voldoende. (Heb nooit gaatjes of dergelijk gehad, ga alleen 2 x per jaar op controle)
Hoef niet persee volledig vrije keus te krijgen maar enige keus is toch wel fijn.
Zit momenteel te kijken tussen Avero Achmea (via Independer) en Zilverkruis Achmea via de KNHS.
.