Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennifuur schreef:Voordeel van een piercing is dat wanneer je hem echt beu bent, je hem eruit kan halen en het dicht groeit.
_Ekenna schreef:Jennifuur schreef:Voordeel van een piercing is dat wanneer je hem echt beu bent, je hem eruit kan halen en het dicht groeit.
Er uit halen, ja. Dichtgroeien? Nee niet altijd. Mijn oorbel gaatjes (16 en 5 jaar oud) zullen nooit meer dicht groeien. Mijn oudste piercing, een helix van zo'n 15 maanden oud, zal ook niet meer helemaal dichtgroeien denk ik. De andere wel, maar die zijn nog behoorlijk nieuw.
Vochtbultjes niet doorprikken! Daar wordt het niet beter van. Lekker laten zitten, hoe lelijk ze ook zijn. Goed schoon en droog houden, zo min mogelijk aan zitten pielen en dan gaat ie vanzelf weg.
JulieP schreef:Zijn er ook bepaalde 'soorten' (vormen) van navels waarbij het minder/meer pijn zou doen? Ik ben een enorme fan van jacuzzi's, en thuis heb ik er éenDeze is zonder chloor, en biologisch enal, dus hier mag ik wel nog in?
JulieP schreef:Alvast bedankt voor de vele antwoorden op mijn vraag!![]()
Moesten er nog mensen enkele voor- of nadelen van een navelpiercing hebben, jullie mogen dit nog altijd posten![]()
Ik heb toch nog enkele vraagjes:
1) Ik heb enkel rijbroeken die tot m'n navel komen en ik lees dat die mogelijk zouden kunnen irriteren... Zijn er ook modellen die wat lager komen?
_Ekenna schreef:Ik zit nu bij de piercer te wachten voor 1 tepelpiercing. Het is maar een kleine studio, zit wel met mn rug naar de rest toe straks, maar omdat ik geen afspraak heb gemaakt gaat hij de shop niet sluiten, en t is behoorlijk druk. Ik schijt 'm echt 7 kleuren.
_Ekenna schreef:Hij zit er in!
Men.. wat een rot steek is dat zeg! Die deed wel echt even pijn. Maar ben blij dat ik t gedaan heb! Vond het ook helemaal niet zo awkward eigenlijk, ook al stonden er nog zo'n 7 andere klanten 2/3 meter achter me.
Denk dat die tweede er ook nog wel een keer gaat komen. Maar eerst deze even laten genezen.
Heb 'm nog niet eens gezien trouwens...