Oeh er zijn nog meer nieuwe dingen. De bodymist en doucheschuim van Laughing Buddha hebben nu ook (weer) de geur van zoete sinaasappel en ceder. En er is een nieuwe Limited Edition met frangipani en en rijstmelk. (Niet te vergissen met frangipane ) Dat wordt dus weer een tripje naar de winkel deze week.
Mazikeen
Geplaatst: 30-03-15 23:58
Ik vind de nieuwe LE's erg lekker ruiken, ben vandaag in de winkel geweest. Lekker fris en bloemig, ideaal voor de zomer. De verpakking vind ik ook erg chique.
Jolien87
Geplaatst: 31-03-15 07:58
Ik vind hem erg ook heel erg strak uitzien. Ik denk dat ik donderdagavond even de klas inschiet.
Hey! Zag dit topic weer voorbij komen en heb een klein vraagje... Klopt het echt dat de scrub in die potten gewoon €5?- duurder is geworden? Ik ben echt fan van dat spul, maar schrok me laatst rot in de winkel...
Ik vind de nachtcrème beetje mannelijk ruiken en prikken
Jolien87
Geplaatst: 01-04-15 21:49
Ik ben ook benieuwd hihi. Mijn gezicht reageert momenteel heel erg fijn op producten van Meditopics, heeft me jaren gekost om zo'n fijne lijn te vinden. Dus ik durf het eigenlijk niet aan om daar nu verandering in te brengen en vind het eigenlijk ook wel goed zo.
Ik vind alle crèmes van rituals prikken helaas. Ik heb nu Lancôme voor gevoelige huid en ben ook tevreden over annayake maar die is wel heel duur. Loreal gel is ook wel fijn.
Jolien87
Geplaatst: 02-04-15 20:32
Zo, ik ben weer terug. Wat is die zomergeur lekker zeg, een beetje aan de zoete kant maar dat maakt hem ook weer lekker fris. Ook de nieuwe Tao-lijn bewonderd, wat is die mooi geworden zeg! Uiteindelijk met de volgende spullen naar huis gegaan:
-LE bodycreme, bodyscrub en doucheschuim en van Tao de bodyscrub. En omdat ik minimaal €35 had besteed kreeg ik er een mini doucheschuim en Qi van Tao bij. De collectie is dus weer mooi uitgebreid.
De LE's zitten in een mooi doosje verpakt en hebben een strak design. Het enige wat ik een beetje mis is het Rituals logo maar voor de rest vind ik het er lekker fris uitzien zo. In deze lijn zijn ook de volgende producten verkrijgbaar: geurkaars, XL geurkaars (met 3 lontjes), geurstokjes en badfoam.
De Tao bodyscrub zat voorheen in een tube maar zit nu ook in een mooie pot. Wel heeft deze zijn romige structuur gehouden, wat hem dus iets anders maakt dan de andere suiker- en zoutscrubs maar ik vond hem heel lekker zacht. De kleine doucheschuim en Qi (serum) zaten in het blikje. Qi heeft wel dezelfde geur gehouden maar zit nu heel handig in een tubetje met een bolletje (net als een deoroller).
En ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort ook de nieuwe handscrub van Tao in de kast heb staan. Ik heb nu nog de miracle scrub, deze werkt heel fijn en kun je 2 keer per week gebruiken. Het voordeel van de nieuwe handscrub is, dat deze volgens de omschrijving een 3 in 1 werking heeft: het is een schrub, handzeep en conditioner in 1. Volgens de winkelmedewerkster kun je deze dagelijks gebruiken omdat er fijnere korrels in zitten dan in de miracle scrub. De tube is een stuk groter dan de huidige tubes met handcreme en -scrub.
Oh dat ziet er goed uit!! Ik heb ze gisteren ook bewonderd maar mocht van mezelf even niets meer kopen. Die nieuwe zomergeur ruikt inderdaad enorm lekker