Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
je kan een smoothie ook maken met een staafmixer van €10, 1 banaan, yoghurt/kwark en eventueel nog ander fruit/groenten. Kost echt net zoveel tijd als boterhammen maken en smoothie kan je zelfs de avond ervoor maken, hoef je het alleen nog maar op te drinken.
, maar ieder z'n ding natuurlijk!

dancer_ schreef:Micellar cassein en de isolaat perfection hebben weer te weinig eiwitten. (22-25% geloof ik). Dat betekend dat ze ook na het vorige 'te weinig eiwitten probleem' niet echt vooruit zijn gegaan. Lees dat veel mensen willen overstappen maar vind b&f juist zo fijn: ruim aanbod, niet extreem duur en snel geleverd.
SteffiiY schreef:Ja vind ik ook, ze proberen het nu met man en macht op te lossen en mensen lopen alleen maar te zeuren en B&F de grond in te stampen.
Kayleigh_ schreef:Mensen denken geld terug te kunnen krijgen/claimen en ze veranderen in bloeddorstige beesten. Echt heel triest.
Kayleigh_ schreef:Of mensen die beweren 'gains' te missen door een beetje minder eiwitten, haha, die mogen per direct terug naar school
Kayleigh_ schreef:Vind ik ook! Bij hoeveel voedingsmiddelenleveranciers weet je nou werkelijk wat je krijgt? Ik denk dat tegenwoordig bijna geen enkele leverancier precies weet wat ie levert. Fouten worden gemaakt. B&F had ook niks kunnen laten weten, behalve dat ze het product aanpassen waardoor niet alle smaken beschikbaar zijn. Juist deze openheid siert ze enorm vind ik!
Kiwipitje schreef:Blablabla huilen. Ik blijf er gewoon bestellenVind de service prima.