dancer_ schreef:Micellar cassein en de isolaat perfection hebben weer te weinig eiwitten. (22-25% geloof ik). Dat betekend dat ze ook na het vorige 'te weinig eiwitten probleem' niet echt vooruit zijn gegaan. Lees dat veel mensen willen overstappen maar vind b&f juist zo fijn: ruim aanbod, niet extreem duur en snel geleverd.
Het verbaast me dat niemand hier echt van schrikt of dit ziet als oplichting. Als ik dat vergelijk met de topics op dutchbodybuilding.com van is er een wereld van verschil (http://forum.dutchbodybuilding.com/f266 ... nl-379318/)
B&F verkoopt producten waarvan ze claimen dat er 90% eiwitten en 4% koolhydraten in zitten. Uit onafhankelijke labtests blijkt nu dat de verhoudingen 70% en 10% zijn, respectievelijk. Aangezien mensen deze producten kopen om zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen en daarbij de koolhydraten inname laag te houden is het erg kwalijk dat de verhoudingen zo scheef liggen. Misschien zijn ze niet extreem duur, maar dat komt mede doordat je totaal niet krijgt wat je wilde hebben.
SteffiiY schreef:Ja vind ik ook, ze proberen het nu met man en macht op te lossen en mensen lopen alleen maar te zeuren en B&F de grond in te stampen.
Misschien zijn ze B&F de grond aan het instampen omdat ze mogelijk jarenlang opgelicht zijn (onbewust of met medeweten van B&F). Dat lijkt mij ook wel reden om flink kwaad te worden.
Kayleigh_ schreef:Mensen denken geld terug te kunnen krijgen/claimen en ze veranderen in bloeddorstige beesten. Echt heel triest.
Mensen zijn mogelijk jaren lang opgelicht en willen daarvoor gecompenseerd worden. Waarom vind je dat raar?
Kayleigh_ schreef:Of mensen die beweren 'gains' te missen door een beetje minder eiwitten, haha, die mogen per direct terug naar school

Op school zal je leren dat je spieren eiwitten nodig hebben om te herstellen. Een tekort aan eiwitten zal ervoor zorgen dat je niet volledig hersteld en daardoor "gains" zal missen. Ik begrijp niet helemaal wat er zo raar aan die claim is.
Kayleigh_ schreef:Vind ik ook! Bij hoeveel voedingsmiddelenleveranciers weet je nou werkelijk wat je krijgt? Ik denk dat tegenwoordig bijna geen enkele leverancier precies weet wat ie levert. Fouten worden gemaakt. B&F had ook niks kunnen laten weten, behalve dat ze het product aanpassen waardoor niet alle smaken beschikbaar zijn. Juist deze openheid siert ze enorm vind ik!
Dit klinkt een beetje als de omgekeerde wereld. Dus jij wilt zeggen dat leveranciers maar gewoon wat getallen en ingredienten op labels printen? Daar zijn strenge richtlijnen voor en steekproefsgewijs wordt dit onderzocht door de keuringsdienst van waren.
De openheid siert ze wel, maar kwam niet vanzelf. Dit is naar buiten gekomen via dutchbodybuilding.com waar wat mensen, op eigen kosten, labtests hebben laten uitvoeren. B&F heeft alles proberen te ontkennen maar toen het te groot werd hebben ze het hun heen laten komen en kortingen gegeven aan klanten.
En nu blijkt dat ook andere producten een veel slechtere samenstelling hebben dat ze op de etiketten claimen.