[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:23

lieveli schreef:
Acid is niet de meest hygiënische zaak. Mijn tattoo en vele anderen zijn er ontstoken.

Dan is het in ieder geval duidelijk welke van de twee het wordt :+
Bedankt voor je berichtje, hahaha!

@irtj_, ik heb mijn profiel laatst leeggehaald, moet hem weer eens opnieuw maken. Stond alleen maar onzin in :+ Heb je een request gestuurd op FB, kan je accepteren als je wilt, hoeft natuurlijk niet ;) Maar dan weet je in ieder geval dat ik geen pedo ben! Dat is al een geruststelling :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:28

Haha is goed ik ga je accepteren :)

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:52

Kunnen jullie me misschien vertellen of wat ik in men hoofd heb realistisch is?
Volgende week ga ik de eerste keer langs de shop passeren waar ik hem graag zou laten zetten.

Afbeelding
Ik zou graag een kruis hebben zoals dit, wel wat groter.
Maar dan in kant, zoals ze hier gedaan hebben.
http://i92.photobucket.com/albums/l36/K ... 2eyoon.jpg

Lau

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:53

Ik denk dat het wel mogelijk is maar dan moet het kruis wel een redelijk formaat hebben om het mooi te laten zijn.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:56

Zoiets had ik idd al verwacht.

Kan elke degelijke tattoo-artiest dit?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 15:00

Geen idee, het is denk ik wel een techniek dit zou je even in de shop moeten vragen.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 16:36

Dan moet de artiest goed zijn in lijnen en symmetrie!

Ik zou hem alleen niet zo dicht maken als die strik want dan heb je later een zwarte vlek

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 16:39

Ayasha schreef:
Zo lang je onder het dak van je ouders woont heb je je imo aan hun regels te houden.

Onzin, na je 18e mag je gewoon zelf beslissen

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 16:43

NeverGiveUp schreef:
Ayasha schreef:
Zo lang je onder het dak van je ouders woont heb je je imo aan hun regels te houden.

Tot je 18e zijn je ouders "de baas" over jou en je lichaam. Daarna mag je alles zelf beslissen, regels zijn er, prima, maar jij beslist zelf wat je met je lijf wil, oorbellen mag toch ook... ik heb t wel gedaan, ouders wisten van niets, beetje verbaaste reactie maar ze vonden t wel stoer dat ik t zo lang voor mezelf heb kunnen houden.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:12

Ik word maandag 20 en wilde vanaf mn 17e al tattoo, eerder zelfs.... maar op mn 18e niet gezet. Zou de relatie hier thuis flink kapot maken.... nu na twee jaar toch om weten te praten en mn moeder gaat zelfs mee :) scheelt heel veel ruzie en slechte sfeer met wanneer ik toch op mn 18e was geweest

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:17

Haha ik ken het. Ik hoor het nog : "zolang je onder mijn dak woont komt er geen tattoo."
En inmiddels vinden ze het zelfs leuk ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:22

Nee nooit gezeur mee gehad.
Ik zei tegen mijn moeder ik wil een tattoo, zij antwoordde met is goed.
Maar dat was meer onder het mom van ''Dat durf je toch niet'' en toen deed ik het en vond ze het prima.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:27

Mijn ouders vonden t ook niks. Gewacht tot mn 27e :') toen eerst ook niks verteld, mn moeder zag m opeens. Ze vind m mooi maar vind t ook zonde van mn lijf. Mn pap vond m mooi maar heeft er nog steeds weinig mee haha.

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:29

Hier sinds een maand m'n eerste tattoo (21jaar). Ik wou het al heel lang, maar m'n moeder vond het eerst niet goed en ik durfde zelfs niet. Tot vorige maand. M'n moeder zei, ja je bent oud genoeg en ik kan niet beslissen of je het doet of niet. Die dacht ook, dat durft ze toch niet. M'n stiefvader wou het ook niet, maar die is met m'n mee gegaan haha.

Ik zal vanavond wel even een foto plaatsen. Ik heb alleen m'n paardje haar naam bij m'n heup, wel in sierlijke letters verder niets.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:46

NeverGiveUp schreef:
Ayasha schreef:

Als ik een kind had en ik zei nee tegen een tattoo en hij of zij nam ' m toch, mocht ie per die dag zelf eten kopen en maken, zelf de was zien te doen enz. :) maar natuurlijk niet met mijn machines...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:49

Vind sowieso niet dat je na iemand zijn 18e nog nee kan zeggen als je zelf een tattoo heb :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:52

Wat een kind 'vindt' zou me niet boeien. Groot genoeg om tegen me in te gaan? Dan ook groot genoeg om zelf je plan te trekken of kost en inwoon te betalen. :) ouders waar het hier om ging hebben trouwens geen tattoo vermoed ik als ze er zo tegen zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:52

Mijn vader heeft er 4 maar hij zij ook geen nee mijn moeder twijfelde een beetje.
Maar 18 is 18 en eigen lichaam eigen keuzes. Maar ik zou hem nooit betalen zelf sparen zelf er voor werken dan zou je het van mij zelf mogen weten.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 18:32

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 18:38

Nja, mijn mama vind tattoos ook niet leuk. Ik ben zelf 18 en ze wist er ook niets van. (scheelt wel dat ik toen al 8 maand van huis was)
Ze heeft het ook zelf ontdekt, maar ben er dan zelf ook heel eerlijk over geweest. Stomme zet van mijzelf dat ik het niet gezegd/gevraagd had, maar mams vind het ok nadat ik ook alles errond uitgelegd had :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 18:39

Gelukkig waren mijn ouders niet zo belachelijk streng dat ze vonden dat ze het recht hadden om te beslissen over mijn lichaam.
Als het ze echt verschrikkelijk hadden gevonden, maar dan ook écht verschrikkkelijk vonden zou ik het niet doen omdat ik dat geen ruzie waard vind.

Aan de andere kant vind ik het onzin dat je daar als ouder zo ontzettend boos over maakt dat je het gevoel hebt je kind een 'lesje te moeten leren' en er een hatelijke sfeer ontstaat.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 18:43

Ik zou als ouder jammer vinden dat een nee niet gerespecteerd wordt. :) is prima, als een moeder niet meer is dan een verhuurder, dan ook maar betalen. :) ik betaalde sowieso al kost en inwoon en nog heb ik met mijn moeder gepraat voor ik het deed. Was ze er blij mee? Nee, maar ik betaalde gewoon mee dus veel kon ze er verder niet van zeggen. Maar zo lang je gratis woont is een beetje respect imo het minste.
Overigens, no worries, hier komen geen
Kinderen, maar mijn haren komen altijd overeind van dit soort dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 18:50

Bumblehorse schreef:
Ik had graag jullie mening eens gehad :)
https://www.facebook.com/BlackbirdTT?fref=ts

Ben er niet zo´n fan van, vind de meeste ontwerpen slordig gezet(vooral die bloemen) en ze slaat net de plank mis met haar stijl maar dat laatste is meer persoonlijk.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 18:52

Tja, ik vind ook dat je op je 18e wel over je eigen lichaam mag beslissen hoor, maar toch zou ik nooit een tattoo (hetzelfde geldt voor piercings, maar daar zijn mijn ouders gelukkig losser in) durven laten zetten zolang zij er niet mee akkoord gaan.
Ik wil ze nu gewoon op een rustige manier zonder geruzie voorbereiden dat ik stilaan toch zelf over mijn lichaam wil beslissen en dat we samen eventueel tot een oplossing kunnen komen. Ik zou de band met mijn ouders ook niet stuk willen maken voor een tattoo, het is niet alsof ik echt sta te branden om 'm te laten zetten, maar het is wel iets wat ik in de toekomst graag zou willen :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 18:53

Ik heb een mail terug van amanda! Mijn idee is mogelijk als hij groter wordt als ik in gedachte had!