Oké bij ons thuis noemen we dat een tienertruitje.
Iolanthe
Geplaatst: 22-04-14 20:52
Ik trek nu wel een gewoon "strak" topje aan, soms ook geen mooi gezicht want mijn buik mag wel wat platter Maar ik hoop dat dat een beetje betert met yoga in combinatie met gezonder eten
VenoSnorlax
Geplaatst: 22-04-14 20:53
Niet slank maar strak moet je daarvoor zijn ik hoop het ooit te kunnen dragen. Ik vind zelf nu dat ik geen strakke dingem kan dragen (andere niet mee eens vaak) dus moet erg goed voor trainen maar het is goed een doel hebbem Nu workout doenn en dan die ab challege is die erg pittig?
Glossi
Geplaatst: 22-04-14 21:09
Slank/strak. Iig moet je geen buikje hebben. Ik vind dat met een strak shirt minder storend.
Ik heb nooit mail gekregen daarvan helaas. ben net klaar mann... dat was heftig mochten jullie nog een enorm zware combinatie van eerst spieren en dan yoga willen ik heb hem gevonden
Glossi
Geplaatst: 22-04-14 21:54
Welke Yoga heb je gedaan Anke? Jammer dat je er nooit mail van hebt gekregen..
Bikram Yoga ziet er ook zwaar uit. Zou wel wat voor mij zijn als koukleum
Ik had dag 1 van de ab challege gedaan+ een sixpack in 10 days 8 minute workout
Iolanthe
Geplaatst: 22-04-14 21:58
Anke98 schreef:
Ik heb nooit mail gekregen daarvan helaas. ben net klaar mann... dat was heftig mochten jullie nog een enorm zware combinatie van eerst spieren en dan yoga willen ik heb hem gevonden
Wanneer heb je ingeschreven? Bij mij duurde dat ook een paar dagen
Net dag 1 van de challenge gedaan. Die vond ik op YouTube. Was iets te vroeg wakker.. zou de paarden namelijk een uur later moeten voeren. Dan zou ik net slapen en weer wakker moeten worden. Voel me spieren wel zeg! Ben stijver dan ik dacht Er zit zelfs een oefening in die ik niet eens kan dus heb daar mijn eigen op gemaakt. En dit is pas dag 1
haha, klinkt als een leuke challenge! Ik wil hem ook nog gaan proberen!
Ik kreeg gisteren van mijn manueel therapeut te horen dat ik makkelijk spanning opbouw/vast in mijn spieren. Zou zeggen dat dat met yoga op te lossen moet zijn, maar weten jullie daar misschien goede oefeningen voor? Of een speciale yogavorm? Ik doe het onbewust, dus alleen focussen op de eindontspanning heeft geen nut, want dan ontspan ik mijn spieren maar zit het er toch al in vast...
Hardloopbroek kan ook prima idd Ik heb net een bestelling bij nike.com geplaatst. Kwam precies op 50 euro uit met een legging en shirt met lange mouw (dus geen verzendkosten) Hopelijk past het *duimen* en staat het bij elkaar.. Volgens mij gaat het vloeken
11AFotograaf
Geplaatst: 24-04-14 08:19
Glossi schreef:
11A, in welke spieren bouw je snel spanning op? Wat je misschien ook bij zou kunnen doen is Mediteren.
Vooral in mijn rug, nek, schouders en armen. Had idd zo snel niet aan mediteren gedacht, maar dat is wel een idee!
Gister Iyengar yoga gedaan, heerlijk! Dat is wel het voordeel van Utrecht, heb keuze aan yogastudio's en nog op loopafstand ook! Ik vind Iyengar echt zó fijn. Je stretcht in een bepaalde positie en houdt het dan een tijd aan. De docente begeleidde heel goed, is ook echt nodig. Niet echt een vorm die je makkelijk thuis kunt doen.