Citaat:
Als je een erg laat vet percentage hebt zul je spieren inderdaad sneller zien.
Maar daarvoor moet je wel een aantal uur in de week in de sport school staan en clean eten.
Als je wilt afslanken dan is dit schema alleen nuttig als je echt ernstig overgewicht hebt.
Dan verbrand je misschien 100 calorieen per dag met dit schema.
Nog steeds een te verwaarlozen aantal, maar toch goed voor bijna een halve kilo per maand gewicht verlies.
Het is eigenlijk niet echt om af te slanken bij mij, het is meer om weer iets gespierder/strakker te zijn. Half jaar geleden stopte ik met sporten, en het is niet zo dat het nou zo veel verschil is, maar weer terug naar een half jaar geleden zou fijn zijn 
Citaat:
Door je handen onder je billen te leggen "verpest" je het nut van de oefening eigenlijk.
Je handen dienen plat naast je lichaam te liggen.
Ook is het beter en veel effectiever om kleinere sets te doen en meer herhalingen dan 1 keer 50 of 80 keer een oefening.
En als je dan last krijgt van je onderrug? Dat krijg ik als ik mn handen ernaast hou. Daarom was mij verteld: d'r onder 
Maarja, weetje:
De een zegt dit en de ander dat. En ik respecteer het ook hoor. Maar ik ga dit gewoon afmaken. En helpt het, dan helpt het
Helpt het niet: kan het me bijna niet voorstellen, maar: jammer dan, en dan ben ik gewoon lekker gezond bezig geweest
Thanks voor de tips iniedergeval