[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:33

Cubone schreef:
Zo. Net een hele lading groene piercings besteld. Het word tijd om mezelf toch maar eens matchend te maken en al die lege gaatjes op te vullen :') Ik wil eigenlijk graag zwart, maar ik kan nergens een mooie zwarte barbell vinden voor mijn industrial. Ze zijn allemaal te kort, maar zilverkleurig vind ik ook weer zo saai. En ach, groen ziet er leuk uit bij mijn rode haar. (ik kan alleen maar titanium dragen dus mijn keuze word aardig beperkt)

Als het bij een goedkope site geweest is, kan je er vanuit gaan dat het plated steel is en geen groen titanium.

Zwart titanium bestaat ook niet, dan zul je moeten uitwijken naar Niobium wat wel zwart is. Al dat andere is plated steel waar dus een laagje over zit wat na verloop van tijd eraf bladert.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:07

Corelli schreef:
Ssmarty schreef:
Weet iemand een site/ winkel waar ze leuke knopjes verkopen (voor mijn normale gaatje)?
Bij de Kruidvat in ieder geval niet..

Wat vind je leuk, wat voor iets zoek je?

Simpele zilverkleurige knopjes.
Een kruisje ofzo vind ik ook leuk.

Corelli

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:12

Bioux brigitte, Primark, V&D, Lucardi

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:13

Wat is Prontolind voor iets, zou dat ook in Nederland te koop zijn?
Heb m'n navelpiercing nu 11 maanden, maar hij blijft serieus bitchen. Ik kan ook nog proberen wat consequenter met Tea Tree olie aan de slag te gaan, maar dat heeft tot nu toe weinig geholpen.. :=

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:48

Ik mocht Tea Tree alleen gebruiken voor het "uitdrogen" van een of andere rare bobbel achter m'n oor en ik moest het een paar weken super consequent gebruiken ('s avonds met een wattenstaafje erop doen, draaien zodat het ook aan de binnenkant kwam en dan 's ochtends de boel voorzichtig schoonwassen en verder vanaf blijven), het deed exact wat het moest doen! Maar ik heb Tea Tree nog nooit gebruikt voor een ontsteking ofzo, dus ik weet niet of je het dan op dezelfde manier moet gebruiken.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:58

Daar heb ik het in eerste instantie inderdaad ook voor gekocht, had toen een collageenbult bij m'n tragus. Maar volgens mij is het ook antiseptisch en zou het de genezing moeten helpen bevorderen.. Ik deed het gewoon zachtjes met een wattenstaafje op m'n navelpiercing, maar draaide het niet rond ofzo. Dat leek verder weinig te helpen.
Maar goed, hier is niet sprake van een bult, maar van roodheid, korsten en vermoedelijk ook een ontsteking.. :=

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:07

Myryana schreef:
Cubone schreef:
Zo. Net een hele lading groene piercings besteld. Het word tijd om mezelf toch maar eens matchend te maken en al die lege gaatjes op te vullen :') Ik wil eigenlijk graag zwart, maar ik kan nergens een mooie zwarte barbell vinden voor mijn industrial. Ze zijn allemaal te kort, maar zilverkleurig vind ik ook weer zo saai. En ach, groen ziet er leuk uit bij mijn rode haar. (ik kan alleen maar titanium dragen dus mijn keuze word aardig beperkt)

Als het bij een goedkope site geweest is, kan je er vanuit gaan dat het plated steel is en geen groen titanium.

Zwart titanium bestaat ook niet, dan zul je moeten uitwijken naar Niobium wat wel zwart is. Al dat andere is plated steel waar dus een laagje over zit wat na verloop van tijd eraf bladert.

Is dat zo? Weer wat geleerd :D Bij echt titanium word het gedaan door middel van verhitting toch? En titanium is over het algemeen niet heel erg duur. (onbewerkt ingekocht)
Echter loop ik nu al ruim een jaar met gekleurd titanium rond en heb ik hier geen last van, dus dat scheelt :D Ik heb bij Crazy Factory besteld. Daar bestel ik meestal mijn piercings :)
Laatst bijgewerkt door Cubone op 14-01-14 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:12

Corelli schreef:
Bioux brigitte, Primark, V&D, Lucardi

Helaas zitten die hier niet in de buurt..

Sammyvg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:42

Ik ben in het bezit van een tong & navelpiercing :Y)

Vond alleen de tong piercing meer pijn doen dan de navelpiercing, terwijl de meeste mensen dit toch echt anders ervaren...

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:39

Wat als pijnlijkste wordt ervaren verschilt echt per mens, is geen pijl op te trekken verder. :)

Sammyvg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:46

Nee dat inderdaad ook! En mijn tongpiercing werd door een zenuw gezet... kon ze natuurlijk niks aan doen, want kan je niet zien aan de buitenkant. Maar AU!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:48

Dinniej schreef:
Wat is Prontolind voor iets, zou dat ook in Nederland te koop zijn?
Heb m'n navelpiercing nu 11 maanden, maar hij blijft serieus bitchen. Ik kan ook nog proberen wat consequenter met Tea Tree olie aan de slag te gaan, maar dat heeft tot nu toe weinig geholpen.. :=

Prontolind kun je ook in Nederland krijgen, ik heb het ook voor mijn piercings. Ik heb het bij mijn piercer gekocht (Passion for Piercing in Groningen).

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:49

Heb mijn navelpiercing nu 19weken, weinig tot geen last van, alleen als er ook maar iets tegen aankomt gaat ie bitcherig doen en bloeden. Waar kan dat van komen? en kan ik na 26weken nog wel een andere in of is het verstandig langer te wachten?

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:52

Een navelpiercing heeft een jaar nodig om te genezen, dus een half jaar lijkt me dan een beetje vroeg. :j

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:48

Nietes, als hij al begint te bloeden als er iets tegen aankomt neem ik aan dat je zelf wel snapt dat je hem nu niet moet gaan wisselen? := De tijd om te genezen is inderdaad een jaar en dat kan zelfs bij sommige langer zijn dus ik zou nog gewoon even wachten. Ik heb die van mij volgens mij echt een halfjaar iedere keer onder de douche schoongemaakt met unicura, misschien ook proberen?

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:03

Mijn navelpiercing heeft nog nooit gebloed :=

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:17

Die van mij een keer, wisselen ging te langzaam en toen moest ik een soort randje doorprikken? :+

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:22

Ik ben opzoek naar bronskleurige piercings (neusringetje, tragus en tunnels) iemand enig
idee of die ergens te vinden zijn?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:47

bij alloverpiercings & crazyfactory is alles te krijgen :D

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:17

Ik wil gaan beginnen met mijn oren te strechten aangezien ik geen idee meer heb wat voor een piercing ik nog zou willen, haha.
Zou ik het zelf gewoon doen? Of raden jullie mij echt aan om dat bij een piercer te laten doen?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:18

Ik heb het zelf gedaan, maar natuurlijk is het ieder zn eigen keuze :) piercer heeft natuurlijk ook voordelen! als je maar zorgt dat je het juiste materiaal gebruikt.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:21

Oké dankjewel!
Je ziet wel eens dat ze materiaal op piercingsite's verkopen. Zal ik dat kopen?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:47

Als je een stukje het topic doorleest kan je heel veel goede links met info vinden! Ik heb het overigens zelf gedaan en al mijn spul bij All Over Piercings besteld.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:49

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:04

ja ik zou die wel gebruiken, persoonlijk xD
heb zelf geen idee of die goed is, maar ik heb wel meer slechte sieraden gebruikt om te stretchen :o

misschien moet je niet teveel luisteren naar mij qua stretchmaten :) ik heb het denk ik niet geheel volgens "regels" gedaan.