Zo, ik heb mij. Skeelers n beschermers. Nu alleen nog een afgelegen weg waar ik niet voor banketstaaf sta. Ik vertrouw op mijn beschermers ... Ben meer bang voor het gênante aspect
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toen ging ik 40 km en laatste paar meter voor m'n huis op m'n smoel. Ik moest een noodrem maken en daaaa ging niet zo goed. Ik had zelf niks maar mijn telefoonscherm was wel aan diggelen en mijn broek ooook. Wel een week spierpijn gehad haha. 
goede om idd slippers mee te nemen oid.
... Naar een boeren landweggetje gefietst waar geen auto's mogen komen en waar normaal, als ik er hardloop, geen kip te bekennen is.
. Heb uiteindelijk een half uur/3 kwartier stuntelig rondjes staan skeeleren, en uiteindelijk ging het wel steeds beter ( 'maar' 1x gevallen, thanks god voor kniebeschermers
) , maar nog steeds niet echt fantastisch. Ik had wel heel wat bekijks, en zelfs een man die keihard riep dat ik écht vol moest houden want de aanhouder wint
...
)
..

monique1983 schreef:ja mijn skate is weer gemaakt gelukkig![]()
was van nieuwegein na de meern wezen skate en in het park kwam ik er achter dus dan was nog eindje
oefenen oefenen al doende leer je het wel is ff wennen
ohhhh ben jaloers mag ik mee in de koffer na spanje
( heb 13 jaar in de meern gewoond
) !
heb de slag wel te pakken, durfte al een klein beetje vaart te maken, maar toen ik een scherp bochtje probeerde te maken was het
met m'n kin op het asfalt. Gelukkig maar een hele lichte onzichtbare schaafwond
dus morgen weer lekker verder oefenen!
? 

ik was tot de starbucks gegaan vanaf nieuwegein.kosseh schreef:Oo lijkt me okk wel lekker skeeleren in Spanje. Boulevard skeerled meestal heel lekker. Iedergeval die in Zandvoort wel
Maar hoe overleef je het zo lang in de bus :0?
Menio, aww ben je net pas begonnen met skeeleren? Of gewoon al een tijdje niet gedaan. Gelukkig viel je verwonding mee
ben nooit zo'n held met dit soort dingen.
)
dat is idd wel een mooi pad om te skeeleren denk ik
dat skate sowieso super:) monique1983 schreef:oh menio ja wil best keer samen gaanik was tot de starbucks gegaan vanaf nieuwegein.
hoelang moet je in de bus zitten dan?
lijkt me en lange rit, maar je moet er wat voor over hebben.
je heb vast super mooi weer daar.
En het is erg gezellig, als je een beetje een leuke chaffeur en steward/ess hebt. Het is intotaal 24 uur, ongeveer 16 uur reiden als het verkeer tegen zit. Maar er zitten ook stops tussendoor! 
Wel is het verstandig om goed om je enkels te denken, er komt veel op je enkels aan en in het begin moet je er om denken dat je niet te veel/te ver wilt. Ik heb de eerste dagen ook meerdere keren op een dag een klein stukje gereden in plaats van in één keer een flink stuk te willen, dat is gewoon niet fijn voor je enkels. Maar als je eenmaal de overstap naar lage schoenen hebt gemaakt, wil je niet meer terug (mits je enkels het redden natuurlijk). Heb je al een bepaald model in gedachten?