zwanger of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

blokje

Re: zwanger of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 13:39

ok wist al heel snel dat hubs de ware was.
toen hadden we officieel nog niets maar het voelde top!
inmiddels 5 jaar samen waarvan 3 jaar getrouwd. mama van een 2 jarig manneke en zwanger van nummer 2.

AnnemiekN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:25

jajakall_x3 schreef:
AnnemiekN schreef:
TS, Echt balen van jullie ouders!! Veel succes met gesprek met zijn baas. Hopen dat jullie samen toch ook kunnen genieten van deze zwangerschap.

( ik ga nu even erg ver vooruit hihi wil je ook weten wat het is? )

ja maar dat is nog wel wat te vroeg denk ik :p maar we hopen op een meisje

Ja dat snap ik hihi! Was wel benieuwd hoop het ook voor jullie dan als het maar gezond is toch je word er toch wel helemaal verliefd op <3
Kun je wat genieten? Hoop dat het wat lukt ondanks alles..

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 17:41

Hartelijk gefeliciteerd! Echt super dat jij en je vriend achter deze keuze staan :)
Hopelijk draaien je ouders nog wat bij, ze zullen ook wel hard geschrokken zijn he. Misschien kan je eens navraag doen bij cbj( centrum bijzondere jeugdzorg ) ? Ik weet dat een vriendin van mij toen gratis opvang kreeg toen ze zwanger was. Ook kan je bij het ocmw eens langsgaan, normaal kan je daar een uitkering krijgen. Als je eens nood hebt aan een babbel, mijn pb-box staat open :)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:03

Hoe gaat het nu?

jajakall_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 12:34

Het gaat nu helemaal niet goed meer met onze ouders ze zijn nog steeds kwaad en we mogen niet meer binnen. mijn vriend en ik wonen nu bij zijn baas en we gaan binnekort samenwonen. met mij en mijn vriend gaat het super hij steunt me helemaal en is nu al bezorgd en wilt alles voor me doen. wij zijn gelukkig en met het kindje gaat het ook goed.

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:44

Fijn dat er een voorlopige oplossing is gevonden, dat jullie relatie door deze moeilijke tijd sterker word en alles met het kindje goed is. Voorlopig geen contact meer zoeken is denk ik in dit geval het beste. Wachten tot zij weer contact zoeken met jullie.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:45

Fijn dat het goed gaat met het kindje :) Nog wel vervelend van de thuissituatie..
Die vriend van jou is wel een toppertje hoor!

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:46

Oei, dat is wel minder van jullie ouders.
Wel lief van zijn baas dat jullie daar kunnen blijven.
Hebben jullie dan een huisje gevonden aangezien je zegt dat jullie binnenkort gaan samenwonen?

Je vriend klinkt idd als een topper :D
Ben blij te lezen dat alles goed gaat met jullie en het kindje.

jajakall_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 12:49

hij heeft een wei voor zijn paarden gehuurd en daar staat een klein huisje bij en dat gaan we opknappen en daar voorlopig samenwonen tot we genoeg gespaard hebben. en ja mijn vriend is een topper hij doet alles voor mij en is heel bezorgd.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:50

Meid wat klinkt dat fijn!!

Hopelijk draaien de ouders nog bij, maar laat maar aan ze zien dat jullie het samen aankunnen dan komen ze echt wel terug op hun besluit.

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:51

Leuk, dan staan de paarden aan huis..best leuk.
Ik heb een stal en kleine wei (niet afgespannen) maar geen paard...en in de stal staat een auto :D dat is eens iets anders :D

Neen, echt waar ik ben blij dat je vriend je zo steunt en leuk dat jullie een huisje gevonden hebben.

jajakall_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 12:59

niet alle paarden staan dan aan huis alleen de jonge paardjes die geleerd moeten worden de wedstrijdpaarden staan ergens anders. en ik denk niet dat onze ouders nog bijdraaien

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:45

Wauw meid heb je verhaal gelezen wat een toestand zeg !
Ennn nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap..
Je vriend klinkt zeker weten als een topper !!!
Hoop dat alles toch nog goed komt ...

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:07

jajakall_x3 schreef:
niet alle paarden staan dan aan huis alleen de jonge paardjes die geleerd moeten worden de wedstrijdpaarden staan ergens anders. en ik denk niet dat onze ouders nog bijdraaien

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het altijd zo knap waardeloos van ouders wanneer ze je op zo'n manier behandelen. Je houdt toch onvoorwaardelijk van je kinderen? Mijn vader is net zo hoor (niet dat ik een kindje heb, heeft een andere oorzaak). Ik hoop voor je dat ze alsnog bij draaien. Je wilt als ouder-zijnde toch je kleinkind zien? Heb jij daar nog belang bij dan?

Mrisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:15

Leffroi schreef:
jajakall_x3 schreef:

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het altijd zo knap waardeloos van ouders wanneer ze je op zo'n manier behandelen. Je houdt toch onvoorwaardelijk van je kinderen? Mijn vader is net zo hoor (niet dat ik een kindje heb, heeft een andere oorzaak). Ik hoop voor je dat ze alsnog bij draaien. Je wilt als ouder-zijnde toch je kleinkind zien? Heb jij daar nog belang bij dan?

Er zijn altijd 2 kanten van het verhaal hè!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:51

Fijn dat je binnenkort een klein huisje hebt en verder kunt! En die baas van je verdient die verdient toch een héle grote bos bloemen hé! :-) .
Heb je eigenlijk altijd een slechte band gehad met je ouders? Ik kan me voorstellen dat je ouders heel kwaad zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ze je zomaar de straat op smijten als jullie band voorheen heel goed was...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:15

kan me wel voorstellen dat die niet blij zijn dat hun dochter zwanger is van haar vriend waar ze nog maar 3mnd mee samen is, en vice versa voor schoonouders. maar om jullie meteen op straat te schoppen vind ik ook nogal ver gaan... sterkte TS

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:26

Persoonlijk snap ik het ook niet van de ouders, ik weet hoe je je voelt als je denkt dat je ouder(s) liever geen contact met je hebben...ik denk dat je in eerste instantie in een soortgelijke situatie als bij TS geschrokken en eventueel boos kunt zijn, maar uiteindelijk doe je er als ouder denk ik toch alles aan om je kind te steunen. De zus van mijn vriend had net hetzelfde voor. Was nog geen geen 3 maand samen toen ze onverwachts zwanger werd. Haar ouders waren eerst enorm boos op haar, maar iets later draaiden ze bij en steunden ze haar. Bij de ene ouder zal het wat langer duren als bij de andere.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:53

Ik snap die ouders ook niet. Ik zou mijn kind altijd, maar dan ook altijd steunen, ongeacht wat dan ook. Daar ben je ouders voor denk ik dan..
Fijn dat je nu even bij je baas kunt wonen ts, en dat het met je kindje goed gaat!

jajakall_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 07:44

met zijn ouders ging het altijd al slecht ze hebben nooit een goede band gehad en bij mijn ouders ging het goed alleen met mijn papa niet daar had ik altijd ruzie mee

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:05

Maar de moeder van je vriend was toch begripvol? Of stookt zijn vader haar op?

AnnemiekN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:02

Wow meid wat heb ik een respect voor jou wat ben jij sterk! Wat kan het leven oneerlijk zijn! Mijn moeder was ook jong zwanger mijn mijn opa en oma waren ook boos maar hebben wel alles voor mijn moeder gedaan! Ik hoop dat je lekker kan genieten straks van de kleine(tjes)
Is daar al meer over bekend? of het 1 of 2 zijn.
Wat heb jij een top vriend zeg!! Waren er maar meer van zulke op de aarde! Wees maar trots met hem maar ben je vast ook hihi
Sterkte meid echt vind zo knap van je hoe je doet!
Dikke knuf! :(:)

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:32

Woow heb het hele topic doorgelezen, wat heftig! Wat goed dat jullie achter de keuze staan om het kindje toch te houden en zo te horen heb je een super vriend! Die stress van je ouders en schoonouders kan je er natuurlijk niet bij hebben, jammer weer! Ik heb veel respect voor jou en je vriend en wens je een fijne zwangerschap x

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:48

Zo diepe respect voor jullie beide zeg!!!
Maar wat vervelend dat het zo loopt met de ouders.

jajakall_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 11:29

we krijgen een tweeling :) en ja mijn vriend is echt een topper, met onze ouders is het nog steeds hetzelfde we hebben er geen contact meer mee.