Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

jajakall_x3 schreef:AnnemiekN schreef:TS, Echt balen van jullie ouders!! Veel succes met gesprek met zijn baas. Hopen dat jullie samen toch ook kunnen genieten van deze zwangerschap.
( ik ga nu even erg ver vooruit hihi wil je ook weten wat het is? )
ja maar dat is nog wel wat te vroeg denk ik :p maar we hopen op een meisje

jajakall_x3 schreef:niet alle paarden staan dan aan huis alleen de jonge paardjes die geleerd moeten worden de wedstrijdpaarden staan ergens anders. en ik denk niet dat onze ouders nog bijdraaien
Leffroi schreef:jajakall_x3 schreef:niet alle paarden staan dan aan huis alleen de jonge paardjes die geleerd moeten worden de wedstrijdpaarden staan ergens anders. en ik denk niet dat onze ouders nog bijdraaien
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het altijd zo knap waardeloos van ouders wanneer ze je op zo'n manier behandelen. Je houdt toch onvoorwaardelijk van je kinderen? Mijn vader is net zo hoor (niet dat ik een kindje heb, heeft een andere oorzaak). Ik hoop voor je dat ze alsnog bij draaien. Je wilt als ouder-zijnde toch je kleinkind zien? Heb jij daar nog belang bij dan?
.
en ja mijn vriend is echt een topper, met onze ouders is het nog steeds hetzelfde we hebben er geen contact meer mee.