In Amerika aten we de leftovers van de vorige dag in de middag en in de avond ook warm. Nou was dit wel op een ranch en werkte je ook echt hard, dus dan mag het ook wel

Ook ontbeet ik vaak met een gebakken eitje of at ik, als de vrouw des huizes werkte, hotdogs in de middag. ik nam ook elke dag minstens 1 x ijs

(was 45 graden waar ik zat) en zal ik jullie wat vertellen?

ben geen grammetje aangekomen! en ik had wel al "overgewicht". (weeg 70 kilo, voor mijn lengte is dat teveel, ben 1.60). Ik heb me toen nog nooit zo goed gevoeld

Qua gezondheid dan

Amper koppijn, geen buikpijn... en hier in Nederland, waar ik ontbijt met 2 boterhammen met hartigs, lunch met 2 boterhammen met hartigs (tenzij ik werk, dan is het meestal wat ongezonders) en een normaal portie avondeten eet.... en ik voel me gewoon niet goed. Bijna dagelijks koppijn, dagelijks heftige buikpijn, opgeblazen gevoel... Tjah, dan kun je wel zeggen tegen mollige/dikke mensen dat ze moeten stoppen met ongezond eten en dat ze zich dan een stuk beter voelen, maar in mijn ogen ligt dat aan heel veel meer dingen dan alleen eten. Ik ben niet aangekomen in Amerika terwijl ik dus echt niet op het eten heb gelet en alles heb gegeten wat op mijn bord terecht kwam... But I never felt better in my life!