Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 18:08

Ik ben vanmorgen op na-controle geweest.. Ik heb een 10 met een griffel gekregen.. Het is echt super mooi geworden!! Ik kan echt iedereen dokter Laura Mooijen - Zaal aanbevelen.. Het is een zeer kundige vrouw die kijkt naar je bouw en wat je kan hebben en wat er bij je past..

Laura:
De implantaten die Veldhuiskliniek gebruikt zijn van andere kwalitateit dan de pip waar je zoveel over in de media hebt gehoord.. Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan, maar dat is bij een goede plastisch chirurg minder dan 1%..

mysecrets

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 18:14

Wat super Rainbow! Waar zit deze kliniek en dokter? Ik vind het wel heel fijn als iemand kijkt wat staat en niet gewoon wat roept.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 18:39

Ik heb geen idee welke implantaten ik heb, ben de naam kwijt, geen pip in elk geval!

Fijn dat alles in orde is Rainbow!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:22

LauraBeaux schreef:
Wat super Rainbow! Waar zit deze kliniek en dokter? Ik vind het wel heel fijn als iemand kijkt wat staat en niet gewoon wat roept.

Veldhuiskliniek Hilversum.. Dokter Laura Mooijen-Zaal.. Dual-plane techniek paste perfect bij me.. En een fysiotherapie programma.. Druppelvormige prothese..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:40

Veldhuis vind ik zelf helemaal niets. Voelde mij er niet op mijn gemak

In eerste instantie kreeg ik mentor implantaten en nu eurosilicone. Dual plane door d'r Nico in slaz.. Nog paar daagjes :):)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:54

Spannend gianti!!
Had je mijn pb nog ontvangen?

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 21:00

Echt super spannend Gianti!!!

Ik ga het ook zeker doorzetten, ik voel mij helemaal niet gelukkig zo... nou ja, wel gelukkig, maar jullie snappen vast wat ik bedoel :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:52

vooral dat ik me altijd niet compleet voelde, niet voelde zoals ik van binnen waas :)

ik ga zo reageren loez! had hem gemist :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:56

Dat had ik ook en ongelogen, direct na de operatie voelde ik me direct compleet! Zo apart! Ik kon eindelijk bh's gaan shoppen met mijn moeder!

Waar tieners het afgrijselijk vinden om voor hun eerste bh'tje moeten winkelen met hun moeder, dat moment heb ik gemist,

Dus heb ook echt alles samen met mam gedaan! Nou zijn we 2 handen op 1 buik en hebben mijn oma en moeder beide hetzelfde gehad, dus je begrijpt elkaar compleet.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:02

ja ben ook super benieuwd hoe het straks is.

Ik krijg idd super veel steun uit mijn omgeving. Heb zelfs laten vallen bij studie genoten en kreeg alleen maar leuke commentaren. En als je zelf geen 'big deal' ervan maakt, merk ik dat andere het ook veeeel normaler vinden :)

ik heb nu al zin nieuwe bhs bikinis jurkjes etc te kopen

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:10

Wat fijn zeg, mijn moeder vind het heel eng en staat er eigenlijk helemaal niet achter... Mijn vader daarentegen is veel meer openminded en zegt ook als dit voor jou belangrijk is moet je het doen...

Ik merk ook in mijn omgeving dat iedereen positief is, ik ga waarschijnlijk zelfs met een van mijn beste vriendinnen op 1 dag haha.

Ik zoek een goede site oid die ik aan mijn moeder kan laten lezen, waardoor ik haar kan overtuigen dat het niet alleen de horrorverhalen zijn die zij kent en hoort, maar dat er echt een wereld voor je open gaat... Weten jullie er 1?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:13

staat ze er niet achter omdat ze het eng vind? of omdat ze het niets vind.

neem haar mee op consult naar een chirurg :) denk dat dat het gerustellendste is

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:14

Mijn moeder snapt heel goed dat ik het wil, maar zij kent alleen de horrorverhalen en is bang dat het precies bij mij 'fout' gaat... Een overbezorgde moeder dus.

Ja dat heb ik voorgesteld, daar gaat ze over nadenken, maar vind ze eigenlijk al niets haha

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:19

Ik begrijp je moeder, elke ingreep heeft zijn risico's... maarja de media brengt alleen slechtste van slechtste naar voren.. De vele waar het goed gaat, wat echt de zeer grote meerderheid is, hoor je niets over.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:22

Dat is zeker waar, dit probeer ik haar ook te vertellen. Ik denk dat zij wel bij gaat draaien, ze weet hoeveel dit voor mij betekend :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:28

Deze week voelt wel enorm vreemd aan.. ben soort aan aftellen.. wil mij mentaal voorbereiden, maar weet gewoon begot niet hoe... behalve voor 10de x op 1 dag huishouden doen zodat ik hoop dat daarna 2 weken niet hoef :')

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:31

Hahaha kan ik mij voorstellen inderdaad

Volgens mij kan je ook alleen maar afwachten! Ik leef helemaal met je mee haha.

Iemand ervaring met kliniek boerhaave?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:37

bij borstenforum.com is er wel wat te vinden over boerhaave!

ja je kan ook echt alleen afwachten... maar vroeg naar bed deze dagen, gaat sneller vooribj _O-

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:40

Ik zit nu idd op het borstenforum door de website van SLAZ :) Ga eens even rondkijken haha

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:15

Gianti schreef:
Deze week voelt wel enorm vreemd aan.. ben soort aan aftellen.. wil mij mentaal voorbereiden, maar weet gewoon begot niet hoe... behalve voor 10de x op 1 dag huishouden doen zodat ik hoop dat daarna 2 weken niet hoef :')

Mentaal voorbereiden doe je bijna automatisch! Haha elke dag wordt spannender en leuker! Nog ff en je hebt een voorgevel! Ik voelde me het gelukkigste meisje op aarde! :D was zo blij dat ik eindelijk geopereerd werd!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:16

hihi ja.. heb 2 weken verlof van studie...

weekend voor ik weer ga mezelf verwennen met kappersbeurt, wenkbrauwen... hele mikmak :):)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:25

Ik heb ook 2 weken vrij gehad van mijn werk. Werk aan de balie bij Profile tyre center, geen zwaar werk dus. Normaal sleep ik rustig met banden, Maar toen dus even niet haha! Maar de jongens hielpen mij enorm graag :')
Gaat het Loes? Kom maar Loes', doe ik wel :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:39

Whahahahaha mannen...

Zelfs de jongens uit sportschool missen me _O- toen ik vertelde wat ik ging doen kon je gewoon zien wat ze zich in beelden in hun hoofd _O- ze wouden mij alle hulp geven om erna weer in shape te komen :') (ik stond 4x per week in gym, dus ging wel goed met ze om)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:08

Is ook leuk! Mijn collega's zijn ook echt mijn maatjes, dus die doen altijd een hoop voor me, maar toen extra veel hahah!

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:16

Welke risico's zitten er eigenlijk aan een borstvergroting? En hoe groot is de kans daarop dan?