Arabelle schreef:Ik kan het je helaas niet uitleggen ladybird want jij begrijpt mij ook niet.
Waarom zou ik jou niet begrijpen?
Jij komt met:
Arabelle schreef:Ik heb last van relatieproblemen valt dat ook onder autisme. Dat ik wel verliefd ben maar de ander schijnt dat niet te zijn. Het is voor mij een heel ingewikkeld proces om te begrijpen. Maar ik zit wel met de gevoelens en emoties die dus niet kloppen.
En nu moeten wij gaan ruiken waar je het over hebt? Dit is echt het meest ontsamenhangend verhaal die ik tot nu toe gelezen heb. jij hebt relatieproblemen! dat vind ik vervelend voor je! maar waarom zou dat onder autisme vallen? Autisten hebben niet altijd relatieproblemen ofzo hoor? je gooit hier nu wat in het topic, waar ook iemand wat mee kan. en jij zegt nu gewoon dat wij jou niet begrijpen.. nee sorry, begrijpen doe ik het nu ook niks.. niet na deze informatie!
.
. Zo kan ik me nog een keer herinneren dat ik op poownykamp was, en iedereen was vol aan het puberen en met 2 mannelijke begeleiders zorgde dat voor een hoop drama. Variërend van een persoon dat zelfmoord wilde plegen, tot iemand die 's avonds om 10 in de eentje de ardennen in gegaan was om weg te lopen (en die we dus uren kwijt zijn geweest en zwaar overstuur terug kwam) en nog heleboel drama en intrige en, alles
.
is JOUW chocolade
dat was een vrij emotioneel moment. (en dat was in eind juli
maar emoties tonen aan iemand anders lukt me gewoon weg niet
maar meer naar anderen toe, wel van mensen wie ik hou of veel mee heb. en vaak ook als ik moe ben of verdrietig.. of niet lekker in mn vel zit...
ik hou echt van in de trein zitten!