JasmijnJoy schreef:Hoe gaan jullie met het gevoel om da je de drang hebt jezelf vol te stoppen?
Of dat je een vreetbui aanvoelt komen? Wat doen jullie dan?
Maar je had geen honger meer, toch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Broccoli schreef:Met mij gaat alles goed hoor! Had hier nog niet eens verteld dat ik zwanger ben! Ook dat kan na een eetstoornis!
Chernique schreef:Gefeliciteerd! Wat geweldig voor je!
Spannende dag voor ons allemaal.
Ik moet sinds jaren mijn eetlijst volledig loslaten omdat ik naar het SlamFM feest in Alkmaar ga met vrienden! Je mag geen eten en drinken meenemen naar binnen dus geeeen idee wat me te wachten staat. Eerst bleef ik veilig thuis met mijn es en ondernam ik niks, nu ga ik leven en genieten!
Hoop echt dat ik het een beetje kan loslaten. Al is het maar een beetje, dat zou al een huge stap voor mij zijn
PINK schreef:Ik kom maar is mee praten hier, misschien beter om me er overheen te zetten en toe te geven dat het nog steeds een rol speelt in m'n dagelijks leven al geef ik dat niet graag toe. Na dat ik van de week een film heb gezien van Carry Slee haalde het weer nare gevoelens naar boven en werd de drang zo groot. Wordt er zo moe van..
yvje86 schreef:Pff hier ook een dip gehad. Misschien ligt het ook wel aan de regelmaat die weg was ivm vakantie.
Maar goed...draad oppakken en gaan met die banaan!
Komop mede-eetstoornismeiden (en misschien ook wel jongens)...
(moedigt nu vooral zichzelf aan)