Maiska schreef:Volhouden jongens!!
Ik ook al een hele tijd geen insanity meer gedaan maar mis het wel! Ik ga nu nogsteeds vijf dagen in de week naar de sportschool, cardio en daarna lekker krachttrainen. Ben in januari insanity gestart, 1,5 maand gedaan ongeveer, helaas door blessure aan mijn enkel moeten stoppen zoals de meesten van jullie weten. Daarna dus in de sportschool verder gegaan. Ik heb nu alles bereikt wat ik wilde, spieren weer helemaal terug zoals "vroeger" en mn conditie is nog nooit zo goed geweest denk ik. Wel wil ik jullie waarschuwen, dat áls je ergens pijn voelt oid of denkt een blessure te krijgen, het echt rustiger aan gaat doen en de tijd neemt te herstellen! Ik heb namelijk nog steeds last van mijn enkel, wat ik door het "gespring" van insanity heb gekregen. Nooit eerder last van gehad overigens, tijdens alle sporten die ik vroeger heb gedaan. Dus: goed naar je lijf luisteren! (zegt Shaun ook zo vaak, maar tis echt waar! helaas ben ik koppig).
Succes allemaal, ga ervoor!
Sommige spring oefeningen doe ik ook niet altijd mee want dan krijg ik zo'n enorme klap en dan ben ik te bang voor blessures. Doe dan gewoon jumping jacks ofzo!