Vanmiddag 'every month is oktoberfest' van OPI gekregen van mijn zus. Was al lief dat ze langskwam, maar hier ben ik echt heel blij mee. Vanavond mijn vorige lakje eraf gehaald, nagels bijgevijld en in de olie gezet, kan ik morgen mijn nieuwe erop doen. Blij.
Mooi kleurtje is dat he dreamybol! Ik heb de variant van misa, vind misa fijner lakken.
Catrice.. Niet echt favoriet hier . Had er 25, heb er nu nog 3. Kwaliteit verschilt echt heeeel erg, ik heb nl een oude variant van caught on the red carpet en die is echt onverwoestbaar, evenals de gouden glitter topcoat van de million stylez. Verder weet ik niets van de houdbaarheid, omdat ze er na een dag alweer afgaan meestal. De nieuwe lakjes vind ik prut, met mn smalle nagels kan ik echt niet normaal lakken met die brede kwastjes. Ook vind ik ze vaak dik, goopy en streperig lakken.
Ik vind het juist hele fijne kwastjes, heb geen brede maar ook geen smalle nagels.. Ik haal mijn nagellak er vrijwel elke dag af, maar hij zit er dan nog prima op
Professioneel, Stef, ziet er goed uit. Jammer dat ik te ver weg woon.
Kwastjes van Catrice zijn nog breder dan die van Opi, maar heb er inmiddels wel aardig mee om leren gaan. Denk altijd dat het afbladderen aan de kwaliteit van mijn eigen nagels ligt, maar zal eens kijken wat langer blijft zitten.
NOTD: zoals aangekondigd, opi every month is oktoberfest en hij is écht heel mooi.
Ik ben eigenlijk echt begonnen met Rimmel, die heeft echt brede kwastjes, dus de rest valt eigenlijk allemaal wel mee. Ik lak liever met een wat breder kwastje, dan met een hele dunne, dan verspreid het mooier.
Catrice lakt opzich wel fijn, maar bij sommige lakjes heb je wel 3 laagjes nodig voor een goede dekking, dan wordt hij erg dik en is ie niet meer zo mooi. Is ook wel afhankelijk van je basecoat geloof ik.