Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:19

phormicola schreef:
Ik val helemaal niet af in cm's (of, nou ja, bijna niet), maar m'n kleding past veel beter (had een strakke broek op de 'krimp' gekocht en die past nu super) en ik zie alles veel minder lubberen. Er gaan alleen maar kilo's van af. Misschien weet raponsje hoe dit zit?

Ik weet niet in hoe ver je last hebt van losse huid, maar dat zou de oorzaak kunnen zijn.
Hoewel je wel af valt (in kilo's) en ook wel in cm kan het zijn dat je niet hetzelfde resultaat meet en ziet als iemand die daar geen last van heeft.

Het zou ook zo kunnen zijn dat je niet op dezelfde punten meet of met dezelfde "strakte".

Heel moeilijk om vanaf een afstand te zeggen waarom dat komt.

Nerooo: Je moet af en toe ook gewoon zondigen hoor.
Zolang je weet dat je daarna weer je gezonde eetpatroon op moet pakken is daar echt helemaal niks mis mee.[/quote]

Ik heb idd last van losse huid. Niet extreem, maar een strakke buik is voor mij bijvoorbeeld niet weggelegd, dat zal altijd een klein beetje slap blijven :)
Ik ga gewoon verder op deze weg, misschien een sojaproteineshake inlassen elke dag :)

Ik neem aan dat 1700-1900kcal per dag voor mij wel ok is?[/quote]

Ligt er aan hoeveel je beweegt, maar als jij prima kunt functioneren op 1700 - 1900 calorieen zonder honger te hebben of om te vallen dan is dat calorieen aantal helemaal prima.

Annash
Blogger

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:23

Oooh jippie Raponsje! Welcome back. :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:23

Wat was ook al weer die link om je BMR (?) te berekenen? Hoeveel calorieën je per dag nodig hebt?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:28

Raponsje, ik merkte dat m'n bloedsuiker stabieler was als ik afentoe gewoon honger had, vandaar dat ik minder ben gaan eten.
Officieel moet ik 2500-2600kcal eten om op dit gewicht te blijven, ik ben dus best wel actief :)

Bedankt voor je antwoorden :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:29

Olina schreef:
Net toch eens even gemeten, wilde ik eigenlijk donderdag pas doen na dag 10 maarja :Y).

Vandaag dag 7 gehad en in totaal 11,5 cm eraf nu. Positief dus *\o/*, in gewicht was er nog niet zoveel verschil te zien. Buiten dat ik het sporten gewoon erg lekker vind en er blij van word en energie van krijg, is dit heel mooi meegenomen :j
Wat veel! Goed man _/-\o_

Goed weer wat van je te horen Raponsje, gelukkig heb je minder last van je misselijkheid! :D

Phor gefeliciteerd met je mijlpaal :D

Zucht, mijn internet in t studentenhuis is te langzaam om youtubefilmpjes te laden .. hij begint steeds opnieuw -O- heb uit de losse pols maar even wat oefeningen gedaan, daar ging mijn goede instelling voor vandaag _-:(

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:37

Raponsje! She's baaackkk!!! *\%/*

Olina, echt goed zeg!!

Phor, leuk is dat he! Ik stond gisteren ook op de weegschaal en toen besefte ik me ineens dat ik in groep 8 meer woog dan nu.

Oh ja, willen alle mensen die geen blokjesbuik willen hun blokjes aan mij doneren!? Haha, ik vind dat juist super mooi, zeker zoals bij Anita. De rest van mijn lichaam is al redelijk afgetraind alleen mijn buik wil niet meedoen. _-:(

Net lekker gezweet tijdens zumba dus ik bewaar Jillian voor vanavond. Spierpijn na gisteren valt trouwens ontzettend mee, ik voel alleen mijn linkerdij een beetje tijdens squats maar verder niks.

Edit: lijkt me zo vervelend als je via internet meedoet en hij ineens ermee stops. Ben blij dat ik de DVDs heb al moet ik dan wel elke keer weer de disclaimer kijken, maar ja.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:40

Wow Dees 11,5 cm is echt veel super knap echt top. *\o/*

Ok niet 3 maar 2 keer doodgegaan, pfff ik heb het wel afgemaakt maar vraag me niet hoe. Nu douchen en koken, hongerrr.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:42

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:42

dressagelady schreef:
Olina schreef:
Net toch eens even gemeten, wilde ik eigenlijk donderdag pas doen na dag 10 maarja :Y).

Vandaag dag 7 gehad en in totaal 11,5 cm eraf nu. Positief dus *\o/*, in gewicht was er nog niet zoveel verschil te zien. Buiten dat ik het sporten gewoon erg lekker vind en er blij van word en energie van krijg, is dit heel mooi meegenomen :j
Wat veel! Goed man _/-\o_

Goed weer wat van je te horen Raponsje, gelukkig heb je minder last van je misselijkheid! :D

Phor gefeliciteerd met je mijlpaal :D

Zucht, mijn internet in t studentenhuis is te langzaam om youtubefilmpjes te laden .. hij begint steeds opnieuw -O- heb uit de losse pols maar even wat oefeningen gedaan, daar ging mijn goede instelling voor vandaag _-:(

Misschien iemand die weet hoe je een filmpje via youtube kunt opslaan?

Of anders als laatste optie Jillian financieel bijstaan.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:43

Je kan ook gewoon een keertje meeschrijven met een workout. Dan heb je op papier de oefeningen en de duur van de oefeningen staan en kan je het zonder het filmpje doen :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:44

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:45

Ook hier viel het filmpje op het laatste moment stil, maar ik heb mijn oefening afgemaakt, nog zelf wat extra gedaan, en toen de cooling down.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:45

phormicola schreef:
Amaryllis schreef:

1509kcal BMR en om op gewicht te blijven 2716kcal :=

Waar valt Shredden en verder geen beweging onder denk je? :P Gemiddelde activiteit?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:47

Welkom terug Raponsje :D :D

Dag 9 gedaan :) Ik wil level 2 echt niet doen :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:47

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:58

Julia schreef:
Wat fijn dat je er weer bent Raponsje! *\o/* Echt top! :) Tumblr is super vet! Alleen zie nergens een follow knop? :+
Ooh mag ik je Tumblr ook Rapons? :o Super dat je terug bent inderdaad!! *\o/*

phormicola schreef:
1,78m :)
Ik ben precies even lang en weeg ook 72 kg Phor. Hoeveel wil jij wegen? Of heb je niet echt een streefgewicht?
Mijn maten zijn: 38 bovenkleding (vaak M, soms L vanwege de mauwen :') ) en broekmaat 30 (omvang. En lengte 36..). Dat is overeenkomend met maat 40 volgens mij.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:00

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:01

Ik ben 1,80 ongeveer en 69 kg. Wil er nog ongeveer 3 af. Heb nu boven 36/38 en onder maat 28/29 van broek. Normale broeken draag ik meestal 38 :) Heb nog een mooie broek liggen in maat 27.. Dus dat is het doel! Eigenlijk gewoon lekker kunnen hardlopen in de korte broek, wil gewoon mooie benen :))

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:06

Citaat:
Op peil houden van gewicht: 2725 calorieën/dag
Pfff :wow: Daar kom ik nooit aan! Ik zit er ver onder en val bijna niets af. Daarom vind ik dat BMI berekenen ook zo raar..
Wanneer ik calorieën tel op voedingscentrum, zegt die ook dat ik te weinig eet.. maar geen gram verliest mijn lichaam als ik gewoon mn dagelijkse dingen doe en 3 keer in de week sport.
Nu pas, met 30 Day Shred, gaan de centimeters eraf (en hopelijk ook de kilogrammen!).

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:08

Welkom terug Raponsje! :D

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:08

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:09

Woehoe 5 cm in 1 week af van me buik! en 2.1 kg! Ik doe het samen met sonja bakker;)
Raponsje heeerlijk dat je terug bent, vind je tips altijd erg fijn!

Annash
Blogger

Mijn bmr is 1277, en moet 2299 calorieën per dag eten om op gewicht te blijven. Ik tel alleen nooit calorieën _O-

CCCCC

Sabini schreef:
]Pfff :wow: Daar kom ik nooit aan! Ik zit er ver onder en val bijna niets af. Daarom vind ik dat BMI berekenen ook zo raar..
Wanneer ik calorieën tel op voedingscentrum, zegt die ook dat ik te weinig eet.. maar geen gram verliest mijn lichaam als ik gewoon mn dagelijkse dingen doe en 3 keer in de week sport.
Nu pas, met 30 Day Shred, gaan de centimeters eraf (en hopelijk ook de kilogrammen!).

Misschien moet je wat meer gaan eten? Het kan ook zijn dat je lichaam in spaarstand is geraakt na een lange tijd een laag aantal kcal!

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 19:14

Heb niet fatsoenlijk kunnen shredden vandaag, aangezien het internet weer aan het opspelen was.
Na 3 keer de eerste vijf minuten hebben gedaan was ik het wel zat ;)

Ik ga nu even boodschappen doen en alleen maar lekkere en gezonde dingetjes halen! Ik heb het hele weekend bij mijn ouders moeten eten wat de pot schaft en dat was niet altijd even gezond. Ik vind het super fijn dat ik daar nu weer zelf de controle over heb! :D

Raponsje, heel fijn dat je weer terug bent en een super mooie tumblr trouwens!! Ik vind het altijd super belangrijk dat eten er kleurrijk uitziet :P Ziet er meteen veel lekkerder uit!