phormicola schreef:Ik val helemaal niet af in cm's (of, nou ja, bijna niet), maar m'n kleding past veel beter (had een strakke broek op de 'krimp' gekocht en die past nu super) en ik zie alles veel minder lubberen. Er gaan alleen maar kilo's van af. Misschien weet raponsje hoe dit zit?
Ik weet niet in hoe ver je last hebt van losse huid, maar dat zou de oorzaak kunnen zijn.
Hoewel je wel af valt (in kilo's) en ook wel in cm kan het zijn dat je niet hetzelfde resultaat meet en ziet als iemand die daar geen last van heeft.
Het zou ook zo kunnen zijn dat je niet op dezelfde punten meet of met dezelfde "strakte".
Heel moeilijk om vanaf een afstand te zeggen waarom dat komt.
Nerooo: Je moet af en toe ook gewoon zondigen hoor.
Zolang je weet dat je daarna weer je gezonde eetpatroon op moet pakken is daar echt helemaal niks mis mee.[/quote]
Ik heb idd last van losse huid. Niet extreem, maar een strakke buik is voor mij bijvoorbeeld niet weggelegd, dat zal altijd een klein beetje slap blijven

Ik ga gewoon verder op deze weg, misschien een sojaproteineshake inlassen elke dag

Ik neem aan dat 1700-1900kcal per dag voor mij wel ok is?[/quote]
Ligt er aan hoeveel je beweegt, maar als jij prima kunt functioneren op 1700 - 1900 calorieen zonder honger te hebben of om te vallen dan is dat calorieen aantal helemaal prima.