Jans schreef:Klote hms.. Enkel dubbel, keihard gevallen, enkel enpols voelen niet goed, maar had al diclo op voor de val.. Even uit laten werken..
Aai, dat is vervelend!
Beterschap.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Klote hms.. Enkel dubbel, keihard gevallen, enkel enpols voelen niet goed, maar had al diclo op voor de val.. Even uit laten werken..
Katja schreef:Wel fijn dat je door je eigen ervaring de problemen goed herkent en er al vanaf jongs af aan actie ondernomen wordt.
Ik zit voor de verandering weer eens te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis om te horen of ik weer langs moet komen of dat ik misschien al naar de fysio mag. Mijn voet blijft teveel naar buiten staan en zoveel dat het wel eens een probleem zou kunnen zijn met rijden. Hoop dat ze vandaag nog terugbellen.
Roane schreef:Ik zit hier een beetje in spanningben uitgenodigd om toch te komen voor een medische keuring voor een sportopleiding die ik wil gaan doen
Ik heb inmiddels het vertrouwen terug in mijn lichaam, dat ik het aandurf, maar toch een beetje de angst; stel je voor dat het toch niet lukt, dat het weer zo erg is als twee jaar terug...
Spannend..