Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:dat wachten lijkt me echt vreselijk...aan de andere kant..wil je het allemaal wel weten??
ik hoop dat het gesprek dinsdag gewoon heel positief zal zijn...heel veel sterkte en knuffels voor de komende dagen...
LiVetime schreef:Relaxen gaat met ups en downs. Eenmaal uit bed vanochtend met grote down en nu weer lichte up.
Ik weet dat die paar dagen ook niks meer uit gaan maken, maar toch... het wachten is slopend.
Heb geen flauw idee hoe mijn leven er na dit weekend uit gaat zien en wat ik nog kan, wat ik niet meer kan en of ik erg bang zal zijn. Niet dat ik hier even voor ga zitten om mezelf eens even flink naar beneden te halen, maar dit gebeurd onbewust.
LiVetime schreef:Ik ben nog helemaal niet boos geweest, alleen wel erg bang.
Het scheelt al dat ik tegen mezelf kan zeggen dat het helemaal normaal is dat ik om de kleinste dingen in huilen uit kan barsten.
Het zit niet in mij om hele dag depressief op de bank te zitten. Voel me wel zwaar ellendig, maar weet dat buitenlucht, beweging en mijn paard me helpen om even gedachten te kunnen verzetten. En dat is weer goed voor m'n lijf en hoofd.