meeste andere frisdranken zijn ook in lange blikken te krijgen, zoals cassis van hero etc. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meeste andere frisdranken zijn ook in lange blikken te krijgen, zoals cassis van hero etc.
Dan zijn redbulls juist het enige dat ik binnen kan houden
Ja je leest het goed
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je dan teruggrijpt naar je blikjes, maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Ik zou dat ook doen. Heel veel sterkte!

Murosch schreef:Wauw respect!Hier gaat ie prima, ik ben inmiddels al meer dan een half jaar van de blikjes af. Ik mag nu van mezelf heel af en toe (minder dan 1x per maand) een blikje als ik daar zin in heb, maar ik vind het eigenlijk niet eens zo lekker meer.
Maar moet er ook echt mee stoppen als ik dit zo lees.. Kan nu nog prima zonder (dat doe ik ook geregeld, maar drink dan wel koffie
).
wat ene eikel is je ex dan. Snap je volkomen, als iets niet lekker gaat grijp ik er ook gelijk weer naar. Heb wel met mezelf afgesproken dat ik vandaag m'n laatste heb gehad en ga dus met een liter per dag de cold turkey in...
dit gevoel dus morgen