Vulina schreef:Hier ook niet de eerste ontsteking in 4 weken hoorEn dus ook niet de eerste kuur.
Ik kolf nu, dus stop niet zomaar. Zelfs met kolfen gaan de harde plekken niet weg. En de rest....
Ik vond het heel mooi, zou het graag willen geven maar het kan zo gewoon niet langer..
Ik mag pas vanaf volgende week af gaan bouwen, ik kan niet wachtenVerder ben ik super fit, dus hier baal ik echt van..
BM ontsteking lijkt me ook zeker niet fijn! Die koorts he, die nekt je!
Je moet de plekken net zo lang masseren tot ze soepel aanvoelen, daarna kun je de baby ze laten leegdrinken of leeg kolven.
Sterkte
En dus ook niet de eerste kuur.

.
! Zelf heb ik drie kids, en is de bv gelukkig heel goed gegaan. Bij de laatste merkte ik wel dat het wat anders ging, en niet zo vanzelfsprekend: bleek dat zijn tongriempje te kort was. Dat was niet zo erg (en anders kon dat verholpen worden) maar dat verklaarde wel waarom het wat lastiger ging. Ook dit is goedgekomen.
We hebben ons rotgelachen en ik heb soms tegen het plafond gezeten van de pijn, maar al heel snel volgde een positief effect. In tegenstelling tot je baby laat een man zich wel goed aansturen met 'iets zachter' of 'even los'
Geprobeerd af te bouwen met kolven: ontsteking.
Ik had zoiets van, ontstekingen krijg ik toch wel. En: Er komt geen melk meer