Hmmm lijkt me knap lastig ja
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
*is ook een beelddenker* Ayasha schreef:Als ik dat hier zo lees kan mijn vriend toch wel fluiten naar condoomloos vrijen.

Bzoem schreef:Echt zo draaiend naar einde van het bed, dat de man probeert op te staan en de vrouw zo mee draagt naar de wc?
Hmmm lijkt me knap lastig ja
_Dingetje_ schreef:Niks omje voor te schamen toch JAH?? Al denken sommige mensen er anders over in dit topic
Heb nu gelukkig een lekkere toyboy
Dus die 18 punten zijn verdwenen
Geweldig!
MirandaFuego schreef:BarbaLala schreef:_Dingetje_, JessAndHope zegt toch niet dat ze het onveilig doet?
Waarom zo vijandig over het hebben van een toyboy? Ieder maakt zijn eigen keuzes zoals ik al eerder zei.
En het 1 is niet beter dan het ander
Volgens mij is het niet vijandig bedoelt hoor?
Donkim schreef:Ik lees hier nou verschillende reactie's over het zonder condoom vrijen. En is het echt zo erg als 'het moment' geweest is, dat dan eruit ook alles eruit is?
Moet eerlijk zeggen dat wij altijd wel eventueel een handdoek klaar hebben liggen, maar vaak kan ik zonder problemen naar de wc lopen etc.
Myra87 schreef:Donkim schreef:Ik lees hier nou verschillende reactie's over het zonder condoom vrijen. En is het echt zo erg als 'het moment' geweest is, dat dan eruit ook alles eruit is?
Moet eerlijk zeggen dat wij altijd wel eventueel een handdoek klaar hebben liggen, maar vaak kan ik zonder problemen naar de wc lopen etc.
Bij mij wel
Donkim schreef:Ik lees hier nou verschillende reactie's over het zonder condoom vrijen. En is het echt zo erg als 'het moment' geweest is, dat dan eruit ook alles eruit is?