En ik vind de broek ook het belangrijkst. Mijn broek ademt goed en zit strak, zo'n zwabberbroek is echt geen succes en werkt je tegen in je lopen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Saskiaatje schreef:En ik vind de broek ook het belangrijkst. Mijn broek ademt goed en zit strak, zo'n zwabberbroek is echt geen succes en werkt je tegen in je lopen.
met warmlopen en uitwandelen 3.68km in 26 minuten. Is ook net leuk zo'n rondje wat ik ook nog 's ochtends voor m'n werk zou kunnen doen.
Wel mannenschoenen
Want ik heb maat 42 van gewone schoenen en doordat die sportschoenen kleiner vielen pastte ik de vrouwen schoenen niet. Dus was heel gedoe want de mannenschoenen waren weer te breed. Heb echt tig paar gepast en nu hele fijne, heb er echt lekker op gelopen net

MISTRAL94 schreef:Ik ben beginnen met asics cumulus en heb nu de asics nimbus.
Amvbeek waaraan merkte jij dat asics niet geschikt voor jou waren?
Weet iemand het verschil tussen een softshell jasje en een hardloopjasje? Softshell is winddicht maar je zweet je daar het ongans in.

... Hier eindelijk bijgekomen van een mini-hardloopblessure + dip (ik haat naar buiten gaan in de kou) maar ga morgen echt weer beginnen, vanaf 0! 

zal wel weer bij les 1 moeten beginnen helaas..
Motivatie om vandaag te beginnen is gezakt tot 0. Sneeuwt hier behoorlijk, nog steeds flink verkouden en een beetje bang om flinke glijers te maken als ik de ijsplakken niet zie.